[centraal]MF'er gespot? post het hier! Deel 28

Status
Niet open voor verdere reacties.
Daarstraks rond 14:45 uur gespot.
Op de kruising Brouwersdijk/Jacob Marisstraat in Dordrecht
Een volgens mij zwarte motor. Heb niet op het merk etc. gelet.
Ik stond zelf op de stoep naast mijn motor (zwarte VX800) mijn helm op te doen etc.

Gespot dus!
 
half uurtje geleden ofzo, een Grijze/zilvere Yammie Fazer, met een dame erop.. Ergens in denhaag, tussen de N44 en de A4/A12 (die 3 tunnels achterelkaar). Iets daarvoor stonden we (ik op een wit/rood/zwarte yammie FZR 1000 en 33vres op een bauwe honda CB1) al achter je, maar je keek niet om op mijn gasgeven.. Dus toen na het stoplicht even doortrekken en naast je rijden, en op m'n kentekenplaat wijzen.. en toen bij het volgende stoplicht kwam je naast me staan en riep je gespot.. Leuke fiets hoor! Mooie demper eronder.. :)
 
half uurtje geleden ofzo, een Grijze/zilvere Yammie Fazer, met een dame erop.. Ergens in denhaag, tussen de N44 en de A4/A12 (die 3 tunnels achterelkaar). Iets daarvoor stonden we (ik op een wit/rood/zwarte yammie FZR 1000 en 33vres op een bauwe honda CB1) al achter je, maar je keek niet om op mijn gasgeven.. Dus toen na het stoplicht even doortrekken en naast je rijden, en op m'n kentekenplaat wijzen.. en toen bij het volgende stoplicht kwam je naast me staan en riep je gespot.. Leuke fiets hoor! Mooie demper eronder.. :)
En terug gespot! :W Jouw demper was ook niet verkeerd zeg, lekker geluidje in die tunnels :9~ Tja en het niet reageren op het gasgeven was omdat ik lekker me MP3 speler aan had een beuk nummertje O-)

Verder nog gespot tijdens me ritje Rozz (als ik het nog goed weet :o ) op de N44 :W

En last but not least om half 2 vanmiddag op de europa weg in zoetermeer een blauwe cat. Ferrekau en ik reden op de trapfiets op het fietspad :W
 
Bos he :Y

lame raden, Aegrimm?

die tunnels is de N14, leeuuke tunnels :9~

en wij dan?
Lees je wel ;) .. Dame op een Fazer.. Daarnaast, dennis was op de FJ..

Maar goed hoor, ik heb Zbignjew ook gespot vandaag..

@Lady j, Mja, tunnels is leuk, gasgeven in tunnels nog leuker.. :]
 
Laatst bewerkt:
Zag ik Kawaidioot vanmiddag op de A12, bij Zoetermeer ongeveer, ri Den Haag om een uur of half 1?
 
Laatst bewerkt:
En terug gespot! :W Jouw demper was ook niet verkeerd zeg, lekker geluidje in die tunnels :9~ Tja en het niet reageren op het gasgeven was omdat ik lekker me MP3 speler aan had een beuk nummertje O-)

Verder nog gespot tijdens me ritje Rozz (als ik het nog goed weet :o ) op de N44 :W

En last but not least om half 2 vanmiddag op de europa weg in zoetermeer een blauwe cat. Ferrekau en ik reden op de trapfiets op het fietspad :W

En bij deze terug gespot Lady j :W goed onthouden trouwens :Y
was lekker weertje om te rijden.
 
Zo? En dan stop jij niet? :) Moest zeker snel naar huis van de vrouw? ;)

Mijn vent reed helaas al een 200 meter voor me, die was ik dus ook al kwijt... :(
Had gelukkig al gezien dat er iets mis was en al weer onderweg voor de rescue, bemoeit die fietsenmaker van de ANWB zich er weer mee, LOL. Die aardige meneer heeft me begeleid naar een veilige plek beneden aan de afrit, was mijn vent me dus alweer ff kwijt. :+
Maarre hij heeft me alsnog gevonden en het even opgelost, scheelde alweer even 190 euro die die aardige meneer wou hebben voor zijn diensten. _O-
Maare bedankt voor de spot, pun intended.... en uiteraard een wederspot, volgende keer zwaaien we weer, okee?

Cynthia aka Tha Bitch.

Ik had een afspraak (waar ik al wat later voor was, met de andere vrouw in mn leven :+, de eigen vrouw zat achterop), zat nog met een minder legale snelheid op de linkerbaan voor een inhaalmanouvre.
Als ik "tijd" heb stop ik wel, of rij ik nog even een rondje, maargoed, de fietsenmaker met zn grote "bus" was er al ;)


maarreeh, kijk anders even hierow:
**Den Haag & omgeving Deel 24**
 
Laatst bewerkt:
Gisterenmiddag, geparkeerd op de stoep van bakkerij Van der Breggen aan de Reeweg Oost in Dordrecht: een zwart met blauwe Suzuki GS500 met sticker. De jongedame die erop rijdt stond binnen achter de toonbank. Helaas ben ik vergeten naar je nick te vragen. Sorry nog dat ik de laatste drie stokbroden voor de neus van je klant wegkaapte }) Tot spots :W
 
Laatst bewerkt:
Gisterenmiddag, geparkeerd op de stoep van bakkerij Van der Breggen aan de Reeweg Oost in Dordrecht: een zwart met blauwe Suzuki GS500 met sticker. De jongedame die erop rijdt stond binnen achter de toonbank. Helaas ben ik vergeten naar je nick te vragen. Sorry nog dat ik de laatste drie stokbroden voor de neus van je klant wegkaapte }) Tot spots :W

Ik dacht al: als hij niets op MF zet doe ik het wel ;) Maar je bent me net voor :)
Wel leuk dat je mn sticker zag! Ik had m zo ver tegen t bord aangezet buiten, dat ik dacht dat niemand t kon zien... Blijkbaar wel dus *D *O*
Ik werk er elke zaterdagmiddag, dus als meer mensen mij willen spotten daar O-)
Was leuk om een gezicht bij een MF-er te zien. Rij jij nou ook met stickert?
Enne volgens mij vond die vrouw het niet echt leuk van die stokbroden O-), maar waren ze wel lekker?? :P
Tot spots! :W
 
Ik had een afspraak (waar ik al wat later voor was, met de andere vrouw in mn leven :+, de eigen vrouw zat achterop), zat nog met een minder legale snelheid op de linkerbaan voor een inhaalmanouvre.
Als ik "tijd" heb stop ik wel, of rij ik nog even een rondje, maargoed, de fietsenmaker met zn grote "bus" was er al ;)


maarreeh, kijk anders even hierow:
**Den Haag & omgeving Deel 24**


Hahaha,

Was ook maar een grapje hoor!
Neem je niets kwalijk, bovendien was de ANWB meneer er en mijn maatje/mannetje was ook al onderweg.
Die moest enkel even omrijden om mij daar weer weg te krijgen.
Alleen had die meneer van de ANWB mij ondertussen al verplaatst en tot onder aan de afrit begeleid. Helemaal toppie van die man, voelde me niet echt veilig daar!
Maar daardoor kon mijn maatje wel voor een tweede keer omrijden. _O- .
Huh? Waar isse nouw? Aah shit, staat ze in ene weer daar! En natuurlijk de afslag al voorbij gereden... _O-
En dat alles omdat ik een klein probleempje had met de brandstoftoevoer...
Eeeh, moet je maar op tijd tanken en precies weten hoe die reserve ook alweer werkt. O-)
Vijf tellen en hij fixte het weer even, kon ik weer rijden en is de dag alsnog geslaagd.
Wel weer even erg hard kunnen lachen samen... vertel je misschien later nog wel eens hoe hij dacht dat je moet tanken aan een zelftank met je bankpasje... proest... _O-

We groeten/spreken elkaar vast weer eens,

Cynthia aka ThaBitch

PS 1
Die vent van mij was al gewaarschuwd door mijn rij-instructeur, die zou met mij nog wel eens avonturen kunnen beleven volgens hem.
PS 2
In het haagse topic wordt al bijna drie jaar lang alles meegelezen, dat is mijn vent zijn hobby zo ongeveer als tie al niet met zijn kont op zijn motor vastgeroest zit dan. :)
 
~
Vijf tellen en hij fixte het weer even, kon ik weer rijden en is de dag alsnog geslaagd.
Wel weer even erg hard kunnen lachen samen... vertel je misschien later nog wel eens hoe hij dacht dat je moet tanken aan een zelftank met je bankpasje... proest... _O-

We groeten/spreken elkaar vast weer eens,

Cynthia aka ThaBitch
quote]

Tsssk,

Jouw pasje werkte wel, toch?
Maar toen had ik door dat ik eerder een verkeerd knopje drukte.
(Soort brandstof, e95 ipv 95. Verwarrend ook die stomme pomp. :( )
Dus wie is nu de muts heeft er dan betaald?

Frank
 
Ik zou het kunnen zijn. Alleen klopt de tijd niet helemaal.
Ik reed idd een mede mf-er voorbij met een gekleurde helm.
Nog even gezwaaid. Ik heb een zwarte duc. :W

Het zou ook wat later kunnen zijn. Ik vertrok om 16.45 uur uit Rotterdam richting Leiden en moest onderweg ook nog tanken. Dus hoe laat het geweest is, weet ik niet precies.

Ik heb een zwarte helm met gele figuurtjes erop.

Tot spots! :W
 
vanmorgen gespot in de parkeergarage van het Erasmus MC Rotterdam
in de buurt van ingang 2

een rood/witte Africa Twin

wie-o-wie :W
 
rond 12 uur op de a2 vanaf amsterdam richting utrecht. Groene motor, bestuuder had een rugzak om en een koker(tekeningen?).
 
Wel leuk dat je mn sticker zag! Ik had m zo ver tegen t bord aangezet buiten, dat ik dacht dat niemand t kon zien... Blijkbaar wel dus *D *O*
Ben speciaal even omgelopen om te kijken :Y Ik vond 't zó'n opvallende motor, met die sticker op het voorspatbord en zo, dat ik dacht "die moet van een M-F'er zijn." En inderdaad!
Was leuk om een gezicht bij een MF-er te zien. Rij jij nou ook met stickert?
Yup, op een rode VFR.
Enne volgens mij vond die vrouw het niet echt leuk van die stokbroden O-), maar waren ze wel lekker?? :P
Jammer maar helaas dan voor d'r :P Ze smaakten prima!

PS: Je moet je Motorstek-pagina nog even bijwerken; ik neem tenminste aan dat je inmiddels je rijbewijs hebt ;)
 
Zo juist gespot aan de Reaal in Hoorn.

Een (bordeaux)rode BMW met stickert. Type FS

Helaas geen kenteken was in koekblik iets te snel.
 
Waar: Raceplanet Delft
Wanneer: Gisteravond
Wat: Kawasaki ZXR400 met stikkert

lekker gekart, of medewerker :)?
 
Twee spots:

Gisteren, 7 december, op de A9 een "shopperachtig"modelletje tussen 13.00 en 14.00. Je had een blauwe jas aan en een geel of beige rugzak.

Vandaag vanmorgen veeeel te vroeg :Z op de Hogeweg in Amersfoort stopte er een bordeaux-rode yammie Div naast me bij het verkeerslicht (oh nee, ik stopte naast hem...) Als ik het goed heb onthouden was het kenteken iets van MY-..-YB.

Wie oh wie...
 
Niks? Nada? Noppes? Geen spots vandaag?

[me="Tuutuut"]zegt: Wakker worden allemaal![/me] :?

*schopje dan maar?*

:+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan