[centraal]MF'er gespot? post het hier! Deel 28

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weet niet zeker, maar volgens mij heb ik dezelfde motorrijder uit Oirschot gespot, in de rij samen met almal koekblikken voor het stoplicht voor de snelweg in Eindhoven Noord.

Ik reed tussendoor tot aan de stopstreep. :W
 
staat al een paar dagen op de paletsingel in zoetermeer (bij die nieuwe school) een roze/ zwarte suz. Maar kwam er vandaag al achter dat er een stikkertje op zit :z

Bij deze u bent gespot :W
 
Bij HP motoren op zolder })
full
 
Joepie! eerste spot met de nieuwe motor *O*



Ben benieuwd naar die foto... :W
Foto volgt later vandaag wel, maar werk je dar of was je op bezoek of....


Rijdende spot vanochtend, rond 07.45, A1 tussen Muiderberg en Diemen, kent. MHDR%%. We zwooeien bij kp. Watergraafsmeer. :W :]
 
Gespot Moccarijder
Oosterhout (Nb) ikke onderweg met de scoot !(makkkelijk parkeren midden in t centrum)
He kerel, heel veul sterkte met je knie !!
En natuurlijk al het goeds in het komende jaar!!!!!!

ps dat spul voor je uitlaat heet ;Zebraline (super spul)
te verkrijgen bij die kachelzaak komend vanaf zkh ,water over ,links af rotonde rechts en gelijk weer rechts , dan gelijk aan je linkerzijde (voor de Opel garage)
Gr Dallie
 
Vanmiddag even vanuit Noord-Holland naar Boonstra Motoren in Ureterp gereden om een onderdeeltje op te halen (ze hadden het graag opgestuurd, maar even een ritje van 300 Km is altijd leuk ;)), en daar stond buiten een hele mooie R1200GS met een even zo fraaie stikkert achterop. Een minder mooi detail van de fiets was de achterkant, die duidelijk een graadje of 30 de verkeerde kant op wees. Wie heeft een klapper gemaakt met z'n Beemert? Hoop dat iedereen nog heel is... -O-
 
Wat: Groene Diversion
Waar: Westerstraat (centrum), Purmerend
Wanneer: vanmiddag rond 13:45 uur.

Wie-o-wie had stiekum zijn motor in de straat geparkeerd? :W
 
Vandaag om +/- 15.00 uur op de A9 richting Alkmaar, ter hoogte van Rottepolderplein(?).
Twee Suzukjes GSX 750(?) R, eerst een blauw/witte, en een zwart/...?
Die laatste ging niet veel later nog ff's 2 auto's rechts voorbij om bij z'n MF-maatje te komen.

Fijne kerst heren ... *:)
 
Laatst bewerkt:
Vandaag om +/- 15.00 uur op de A9 richting Alkmaar, ter hoogte van Rottepolderplein(?).
Twee Suzukjes GSX 750(?) R, eerst een blauw/witte, en een zwart/...?
Die laatste ging niet veel later nog ff's 2 auto's rechts voorbij om bij z'n MF-maatje te komen.

Fijne kerst heren ... *:)

Waren idd Petsch en ik op onze SRADjes, op weg naar huis vanaf Schiphol !! :] :]
Thanx voor de spot !! :W
 
Gisteravond, richting arnhem zuid vanaf de Pleyroute:

Een blauwe Fiat Panda, kenteken: 07-P/-PR

Werd door het vrouwelijk persoon heel raar opgekeken toen ik seinde en een plaatje liet zien.. Maar ze had wel een MF sticker op de kentekenplaat.

Ik zat in het groene bestelbusje.
 
Wat: blauwe R6 en er voor reed ook een blauwe geen idee wat
Waar: rijkstraatweg Haren richting Glimmen
Wanneer: vanmiddag rond 16.00 uur.
ik seinde nog ff met de lampen van me auto ging naar grunn me schoonmoe ophalen. :W
 
vanmiddag scheveningen boulevard, ik op rs125 jij op een HD even praatje staan maken,
jij zou nog weleens op dit forum rondzwerven.
 
Dat zou ik nog wel eens geweest kunnen zijn.
Was wel rond die tijd in de stad. Laatste kerst cadeautjes kopen *:)
En rood is mijn motor alleen geen Suzuki maar een Honda CB500.
Hmmm, dan heb ik dus echt niet goed opgelet :z . Ik zal je Honda niet meer uitschelden :P

:W
 
Hmmm, dan heb ik dus echt niet goed opgelet :z . Ik zal je Honda niet meer uitschelden :P

:W

Soms vind ik het ook moeilijk om te zien om wat voor motor het gaat. Dus ik waag me er al helemaal niet aan om merk en type te noemen. Meestal onthou ik gewoon de nummerplaat. ;) :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan