[centraal]MF'er gespot? post het hier! Deel 28

Status
Niet open voor verdere reacties.
Smiddie gespot op de A6 voor de hollandse brug..

[me="inSaNo"]stond nog te twijfelen om met blik of motor te gaan, was ik nou maar met motor gegaan..[/me] :/
 
Wanneer: gistermiddag, zaterdag de 24e rond 17.00 uur
Waar: A27 van utrecht richting Gorinchem, bij Houten
Wat: een donkere Honda Civic, kenteken 04-TJ-xx

Wij reden met een aantal MF'ers in auto's in colonnne van een middagje paintballen in Loosdrecht op weg naar de Griek in Geldermalsen. Bij Houten haalde je onze groep in.

:W
Die heb ik ook gespot, op zondagmiddag kwart voor 2 op knooppunt st. Annabosch.
 
Laatst bewerkt:
Hey grappig: diezelfde auto hebben wij geloof ik gisteren rond 14:00 bij knooppunt sint annabos gezien (richting a58 west.) Ik had niet op het kenteken gelet, maar het zou me zomaar eens niets verbazen.
Die dus, zat in de auto bij Boos.
 
Laatst bewerkt:
*F-RH-98

Vanorgen rond de klok van 9:00 afslag Voorburg. Je had een mega rugzak op je rug kleur blauw.
Enne volgende keer wel in je spiegel kijken als je em naar links mikt ;) :W
Zwart grijze R1? K zag een collega aankomen met een rugzak en een blauwe sporttas. Die neemt ook afslag Voorburg en het tijdstip klopt ook wel.

Dan is het SniPeS geweest.
 
Misschien geen MF´er maar moet het toch even proberen.

Je kwam van de N65 af en reed richting Tilburg.
Ik kwam van Tilburg af en reed je tegemoet.

Bedankt.! Vond het leuk om me eigen model en kleur motor eens tegen te komen. Haha.
 
Vanochtend 9.00 op de Stadionweg, net na de Beethovenstraat MF'er gespot!!
Ik stond bij de stoplichten te wachten (vanaf de RAI gezien).

Heb geen details onthouden, solly!
 
Vanochtend 9.00 op de Stadionweg, net na de Beethovenstraat MF'er gespot!!
Ik stond bij de stoplichten te wachten (vanaf de RAI gezien).

Heb geen details onthouden, solly!

Stadionweg richting centrum zou ik nog wel eens geweest kunnen zijn. Rode herrie naked met zwarte helm.
 
Vanmiddag gespot in Hoofddorp: een zilvergleurige (?) Beemert GS. Je reed rond 16:30u voorbij (Kruisweg, centrum) terwijl ik daar voor mijn werk met een pratende Skoda liep te prutsen ;)
 
Laatst bewerkt:
gespot bij het rijswijkseplein in den haag omstreeks 17.10 uur een zilvergrijze bandit met vrouwelijke bestuurder.

Je ging mee de A12 op en je werd nog bijna gesneden bij voorburg door een paar malloten die besloten dat ze ineens naar amsterdam moesten B|

Wie ow wie???
 
Zwart grijze R1? K zag een collega aankomen met een rugzak en een blauwe sporttas. Die neemt ook afslag Voorburg en het tijdstip klopt ook wel.

Dan is het SniPeS geweest.

Nope, helaas. Zou m'n eerste spot zijn sinds oktober vorig jaar. Ben nooit meer gespot (behalve door m'n collega's ;( ) terwijl ik bijna dagelijks de A15, A20, A13 en A4 over sjees... Vandaag geen afslag Voorburg gezien, ben vanaf Rijswijk binnendoor naar Den Haag gereden. Maarre, volgende keer beter!
 
Laatst bewerkt:
gespot bij het rijswijkseplein in den haag omstreeks 17.10 uur een zilvergrijze bandit met vrouwelijke bestuurder.

Je ging mee de A12 op en je werd nog bijna gesneden bij voorburg door een paar malloten die besloten dat ze ineens naar amsterdam moesten B|

Wie ow wie???

Hoi,

Ja, dat was ik... :] Sommige koekblikkers ook ! :r
 
Vanmiddag gespot in Hoofddorp: een zilvergleurige (?) Beemert GS. Je reed rond 16:30u voorbij (Kruisweg, centrum) terwijl ik daar voor mijn werk met een pratende Skoda liep te prutsen ;)
Dat was ik :)

Op weg naar de Mycom... Ik heb jou helaas helemaal niet gezien. Bedankt voor de spot! :)


{edit} ik hoorde inderdaad wel een Skoda praten.. ik dacht al, waar komt dat nou weer vandaan..
 
Laatst bewerkt:
Misschien geen MF´er maar moet het toch even proberen.

Je kwam van de N65 af en reed richting Tilburg.
Ik kwam van Tilburg af en reed je tegemoet.

Bedankt.! Vond het leuk om me eigen model en kleur motor eens tegen te komen. Haha.

het idee van spotten is dat je een sticker ziet ;)
als iedereen hier van elke voorbij komende (mooie) motor gaat vragen of ze toevallig toch hier posten hebben vooral in de zomer wel 3 topics per dag gok ik zo :+ waardoor de échte spots ondergesneeuwd raken -O-

niet echt de bedoeling dus :)

wordt tijd dat ik zelf weer 's gespot word... Dit weekend maar rondjes gaan rijden over de dijk, me dunkt :)
 
Zwart grijze R1? K zag een collega aankomen met een rugzak en een blauwe sporttas. Die neemt ook afslag Voorburg en het tijdstip klopt ook wel.

Dan is het SniPeS geweest.

Ja ik reed nog naast hem en wenkte naar zn kenteken. Maar volgens mij had ie zo een haast dat ie het niet eens gezien had ;)

Was overigens geen R1. Was een zwarte Thunderace ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan