[centraal]MF'er gespot? post het hier! Deel 29

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit is inderdaad het betere weer, zit bijna dagelijks op dezelfde route meestal zo net voor of net na 7 uur....(en bijna altijd op dezelfde motor, heel de winter doorgereden)

Pas sinds vorige week weer een stickertje, dus nog maar sinds kort (weer) spotbaar
 
ik was ook in het erasmusmc vandaag.. alleen wel kort :P, en heb daar geen MF stickers gezien verder..
 
Vanmiddag in Naaldwijk, een ducati monster geloof ik die voorbij Motor Centrum West reed. We waren daar boven met mn motor bezig en toen ik uit het raam keek zag ik je rijden
 
Toch niks ernstigs? Ze delen daar geen stickers uit, behalve als je fout geparkeerd staat en die gaan er lastig af.
Als je het tegen mij hebt: nee, ik werk daar :P

en ik sta daar altijd op een van de 2 motorplaatsen, nog nooit problemen gehad.. :)
 
Ik studeer geneeskunde, ben 6e jaars en ben bezig met co-schappen, had vanochtend poli.. Maar 1 patient, en die kwam niet.. Dus weer snel weg.. :)
 
zojuist gespot bij JvdB in Nikark:

foto zegt genoeg :P
full
 
Net in Mariahoeve Den Haag, zwarte Kawa volgens mij. Was met een maat aan het rijden op een groene kawa met groene velgen (zonder sticker).
 
Gespot: aergrimm.. Op mijn kamer, aan het bier!!

maaruh, niet op de motort natuurlijk :)
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag een blauwe sv(650?) met sticker gespot, ik reed achter je met de zilver/zwarte gsx-r750 ongeveer vanaf leiden/leiderdorp daar ergens. Later kwam ik je ook nog tegen in Alphen bij de Briljantstraat daar, maar je was zo druk met de weg opkomen dat ik je niet uit je concentratie wilde halen ;)

Was mooi weer om te rijden *O*

Ik weet het heel fout, in mn spijkerbroek en sportschoentjes O-)

*D :W

Zag je sticker pas toen je me inhaalde net voor de rotonde L 'dorp.
 
Oke, dan ging ie er waarschijnlijk heen.

Jij bent de laatste tijd wel errug veel bij henk :+ ben er alweer een tijdje niet geweest, toch maar even weer langsgaan, om de sociale contacten bij tehouden ;)

Ga je volgende week nog langs?
 
Laatst bewerkt:
Oke, dan ging ie er waarschijnlijk heen.

Jij bent de laatste tijd wel errug veel bij henk :+ ben er alweer een tijdje niet geweest, toch maar even weer langsgaan, om de sociale contacten bij tehouden ;)

Ga je volgende week nog langs?

Nou met een beetje geluk is mijn viziertje volgende week binnen dus wie weet :P
 
Vanmorgen op 10.00 in Utrecht wachtend bij de verkeerslichten ter hoogte van het Sh*llstation tegenover rijschool Veronica richting de Veemarkthallen ( valt het op dat ik straatnaam niet weet ? :X ) een blauwe Honda "naked" ( Hornet :? ).

Wij in volgeladen blik de andere kant op.
 
Beetje late spot, maar goed..
Afgelopen donderdag op de T-splitsing Zeisterweg/Rijnseweg om plm. 9:30u, een rode motor met bijrijder. Bestuurder had zwart/rood textiel en zilver/zwarte helm, bijrijdster over het algemeen wit gekleurd. U zijt gespot door mijn dochter (in zwarte jas op trapfiets)!
Wie o wie?
:W
 
Ik heb mij laten vertellen dat ik zojuist twee MF'ers heb zien rijden :?

Was op de Putterweg in Ermelo. Ik (FJ1200, jas met het nodige aan felgele kleurtjes) kwam vanaf de rotonde bij de Schout, jullie reden die kant op. Wellicht hebben jullie mijn vrouw een stukje voor de rotonde aan de rechten kant zijn staan. Ze stond met haar achterwerk de achterkant van haar motor naar de weg op mij te wachten (we wonen daar ergens ;))

:W
 
Gespot:

Hele hoop motoren, geparkeerd hier aan de boulevard (Harderwijk), ongeveer kwartiertje geleden..

Drie stickertjes.. *O* *O*

Had geen zin om te onthouden tot ik thuis was, dus fotootjes geklikt.. :+

*KNIP* :+

Was de patat lekker? :+

P.S. Ik was inderdaad te lui om jullie kentekens te bewerken, :+ , dus begin maar vast met boos zijn... })
 
Laatst bewerkt:
Net gespot op de Tussenring in Almere drie MF-stikkertjes!
Een groene, rode en offroad motor, wie o wie?
Ik was de Vara met Xenon (en dochter achterop) die rechtdoor ging waar jullie linksaf sloegen.
Bij deze gespot! :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan