[centraal]MF'er gespot? post het hier! Deel 29

Status
Niet open voor verdere reacties.
blauwe R1 gespot voor het stoplicht bij het Gelredome in Arnhem

tegen 14:45 uur, ik tuuterde nog en gebaarde :+ weet niet of je het door had :W

:W

Niet veel tijd gehad om MF bij te houden laatste tijd, dus lees t nu pas :X Drong toen niet echt door met het stoplicht net op groen!
 
Vanmiddag in A'dam op de Spaklerweg een witte? met kenteken MV-BS-** geloof ik. Ik (op meerkleurige oude honda CB450s) wees nog even naar je motor/kenteken. Ik ging rechts, jij rechtdoor.

Wie o wie? :W
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen Zaterdag avond. Rond de klok van 19:30. Stond aan het begin van de kleine noord een Yamaha met een sticker. Volgens mij een MT03. Maar dat laatste ben ik niet zeker van.

full


Wie o wie?

:W
 
iets voor vijfen een zwarte gsxr richting Randstad Motors/vWijk vanaf de A12 gezien :) ik stond stil voor het stoplicht aan de overkant en groette.

3 motors bij randstad motor, een TLR en 2 andere :+ moest even snel kettingspray halen (en was laat voor werk) anders had ik wel wat gezegd :+
 
zo net 16:41 een groene kawa ninja op de reigensvoortseweg tussen toldiek en keijenborg
bestuurder zwarte helm zwart pak en witte sportschoenen

ik reed en een donke blauwe passat station met aanhangert
en kwam je te gemoed rijden


dus hier bij GESPOT!!!
 
Laatst bewerkt:
Rond de klok van half 5 een spot op de weg van Leidschendam naar voorschoten:

Iemand in een grijs Revit pak, meer heb ik niet onthouden sorry :$ Ik had het een beetje te druk met zo snel mogelijk door de file heen komen :] Riep nog dat je gespot was :W

Wie oh wie??
 
Vanmiddag rond 13.00 uur voor het SIC [UVA] te Amsterdam

Een rood/witte yamaha met een nickname op de kuipruit.... alleen ben ik die nu dus even vergeten... :o

Wie was er aan het studeren en/of werken?
 
Zwarte kemphaan
met een zwarte kuif
op een zwarte MOTO - MORINI

gespot op Buitenring Almere - Buiten.

Werd gevolgd door een 2e motor ?? om 13.15 uur
Reed wel erg rustig trouwens ( was de 2e motor een "BLAUWE KRAAI die normaal met een pet rond loopt die iedereen past " ? )


:W
 
Vanmiddag om 17:56 uur in Zwolle, aan de Meppelerstraatweg. Je reed vanaf de Centuurbaan de wijk Dieze in, volgens mij zag ik je 10 min later weer terug rijden richting centuurbaan.
Zwarte jas, zwarte helm, en een lichtere (bruin?) tas om je rug.
Ik reed in een Opel Vivaro (wit bestelbusje) even achter je aan, en toeterde nog... geen reactie!
Kenteken: MD-YK ?? Iets met een Y en een M iig!
Wie?!
 
Vanmiddag even na vijfen in Wageningen iemand op een zwarte GS500(?) gespot, je sloeg rechtsaf de Nude op. Kwam een lekker geluidje van je motor. :9
Ik zat op de trapfiets en stak de weg net over.

En wat later in Bennekom nog een of andere oude motor gespot..
 
Laatst bewerkt:
rond de klok van 5 bij motostore barendrecht: een gele Vstrom, een rode r6 of r1 met passagier (je reed net weg), en ngo een zwarte motor waarvan ik merk en type niet weet.
ik was met de zwart/paarse gsx600f die even de ketting gespannen moest worden.
 
Vanmiddag even na vijfen in Wageningen iemand op een zwarte GS500(?) gespot, je sloeg rechtsaf de Nude op. Kwam een lekker geluidje van je motor. :9
Ik zat op de trapfiets en stak de weg net over.

En wat later in Bennekom nog een of andere oude motor gespot..

Denk ARNOLD-D met zelf gemaakte brul pijp
 
Gisteren rond 18:20 gespot bij de Fontys in Eindhoven, Canyon500 op zn Cagiva Canyon 500.

Hij stond stil met een gebroken koppelingskabel, dus ik heb hem even geholpen dat weer te fixen.

Nog veilig thuis gekomen?

:W

Yep, nog bedankt voor het helpen. :) Vanmorgen ff een nieuwe kabel gemonteerd, de oude stond na die breuk iets te strak.
 
Vanmiddag in A'dam op de Spaklerweg een witte? met kenteken MV-BS-** geloof ik. Ik (op meerkleurige oude honda CB450s) wees nog even naar je motor/kenteken. Ik ging rechts, jij rechtdoor.

Wie o wie? :W

Dat was ik, is een van me woonwerk routes. Is een SV650 S, zit net 1100 km op. Thnx voor de spot, had het door maar die audi voor ons.....

Rij je daar vaker?
 
Laatst bewerkt:
Zwarte kemphaan
met een zwarte kuif
op een zwarte MOTO - MORINI

gespot op Buitenring Almere - Buiten.

Werd gevolgd door een 2e motor ?? om 13.15 uur
Reed wel erg rustig trouwens ( was de 2e motor een "BLAUWE KRAAI die normaal met een pet rond loopt die iedereen past " ? )

Heb je ons denk net in een cooldown momentje gezien :+

Die zwarte met kuif was Pinoy
 
Vanmiddag rond kwart voor 6 gespot op de algeraweg richting algerabrug (Capelle aan den IJssel richting Krimpen aa den IJssel):

Rode fazer (dacht ik, maar je reed erg snel tussen de auto's door...), kenteken MY-3...-BV, gele capuchon over je motorjas heen :)

Ik stond in mijn rode ford ka vlak achter een klein vrachtbusje...

Wie o wie?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan