[centraal]MF'er gespot? post het hier! Deel 30

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanavond rond een uurtje of 8 bij randstad motors een zilveren NTV, foto volgt nog ;)
9abdc57bcedbd3391e7e614f545e44e9
 
Laatst bewerkt:
gisteren gespot rond 18.00 nuur.blauw witte gsx 1400 op de randweg in haarlem thv de ijsbaan.ik was die andere gsx 1400 in blauw wit(vreselijk mooie kleuren combi)
mr4ky0.jpg


en jij voor zo snel als ik het kon zien een k2 met blauw suzuki ruitje O-) O-)
 
17 april, omstreeks 19:45 in de Sijtwende tunnel.
Zwarte Srad kenteken MV-87?. Je had een zwart/wit leren combi van Berik aan.

Na de tunnel ging je rechtsaf de noordsingel op, daarna rechtsaf de Bachlaan op.

bij deze: Gespot!
 
Vrijdagmiddag 17:20, A10 ter hoogte van Diemen:

Kawa ZXR750, uiteraard groen.

Bij deze gespot vanuit mijn warme koekblikje!
 
om een uur of 11 zag ik Roadrad :] op de Laan van Parijs in Alkmaar. Ik nog :W
maar hij zag mij niet :N

Hoe kon je mij nou missen man :? Ik zat in dat rode megakoekblik met die blauwe lampen. O-)

:+
 
Net bij Global Switch Amsterdam op de johan huizingalaan op het terrein een zilver/grijze aprilia RST Futura met sticker.
geparkeerd op het terrein naast een GSX-r zonder sticker.
:W

Hey das de mijne. Sta daar nagenoeg dagelijks.
Heb achterin een zaal van 5000m2 compuvloer te managen. (Global Crossing)

:W
 
Hey das de mijne. Sta daar nagenoeg dagelijks.
Heb achterin een zaal van 5000m2 compuvloer te managen. (Global Crossing)

:W

:o 5km2 !
Mijn collega heeft je daar ook al eens gezien, als het goed is zag je zijn sticker toen ook.
Hij had toen haast maar kwam je tegen bij het wegrijden als het goed is.
Zwarte R6 rijd hij op.

anyway, gespot :W
 
Laatst bewerkt:
Vandaag rond 12.00u bij de Texaco in Almere Tussen de Vaarten een hele groep MF-ers (ongeveer 10 a 15). Ik toeterde nog (zwarte Audi Q7) maar kreeg geen reactie -O-
 
Vandaag om 9:29 :+ op de a7 langs afrit 2 richting Zaanse Schans
25twxfc.jpg

Ik heb nog 2 andere fototjes geschoten! :Y
Leuk pakkie! :)
 
Vanmiddag om 12:15, Texaco Almere Tussen de Vaarten.
Hele groep motorrijders, waarvan veel met sticker.

Denk zo ongeveer de Flevo- of Almere-groep.
 
Vanmiddag om ±17.30 op de A9 richting Alkmaar, t.h.v. knooppunt Velsen c.q. de Wijkertunnel: een zwarte naked met tanktas en stickert.

Ik kwam voorbij op m'n blauwe poes, zonder stickert, in exact hetzelfde Macna-pak als jij reed.

Gespot! :W

Hey een undercover spotter ;)
Kan 't zijn dat ik jou ben tegengekomen een stukkie terug op de A9 ?
zat achter een blauwe donderkat voor H'lem zuid op de A9 waar het van drie naar twee banen gaat. Ik reed wat verder door voordat ik tussen de andere rij file doorging.
 
Zojuist in Spijkenisse voor m'n voordeur, Niels met z'n BMW die z'n nieuwe motorpak kwam ophalen.

Snel weer iets halen wat gewoon op 2 wielen rijdt!!!
 
Op de Dr W. Dreeslaan tussen Bennekom en Ede een rode Yamaha (toch?) gespot. Voor de brug over de A12, we stonden met de auto achter je voor linksaf voorgesorteerd.
 
Vandaag gespot, om rond 15:00 uur op de Guido Gezellelaan te Bergen op Zoom. Drie motoren, 1 Honda CBR, 1 Suzuki GSX-R en nummer drie weet ik zo even niet. Jullie reden later bij de stoplichten richting Hoogerheide. Motorrijder nummer drie groette later nog met z'n been, wie o wie zijn dit? :)
 
Hey een undercover spotter ;)
Kan 't zijn dat ik jou ben tegengekomen een stukkie terug op de A9 ?
zat achter een blauwe donderkat voor H'lem zuid op de A9 waar het van drie naar twee banen gaat. Ik reed wat verder door voordat ik tussen de andere rij file doorging.

Ja, ik blijf graag anoniem... 8-)

Maar dat zou zomaar kunnen inderdaad... Ik kom vanaf de A5, en ga door tot Alkmaar...

Misschien binnenkort toch maar eens een stickertje scoren, al vind ik het zo jammer dat de kleuren momenteel nogal slecht overeen schijnen te komen... '(
 
Vandaag gespot op CPZ:
full


En Nous, hier nog volop in de race om de buell... gefeliciteerd met de 2e prijs *O* *O*
full


En verder Lemmy, Sling en nog vele anderen.
Wat een heerlijk zonnig dagje en een vette stuntshow!!
 
Gespot op de boulevard in Harderwijk eenblauwe R6... Volgens mij zat je ergens op het terras te genieten van de zon! Bij deze in elk geval gespot!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan