[centraal]MF'er gespot? post het hier! Deel 30

Status
Niet open voor verdere reacties.
volgens mij zag ik rond een uurtje of 1 de soes (auto) van nitromax bij de pomp in Asch staan. Ik heb voor de zekerheid even getoetert.
 
Dat moet ik zijn, wilde de spot net gaan plaatsen, je bent er erg snel bij....
SRAD is een 750 voor de statistieken, was onderweg naar mn werk, jij ging er bij Badhoevedorp al weer af toch ??

Tot spots !!
Klopt, daarom kon ik ook zo snel posten, want daar woon ik ;) en zit lekker thuis ..13:30 weekeind op vrijdag..


750, ook goed ... verschil is zo klein voor een leek zoals ik

tot spots :)
 
Donderdag 2 april (gisteren ;)) op de Staalmeesterslaan te Amsterdam.
Bij de eerste torenflat. Drie supersportjes, ik geloof dat het allemaal Yamaha'tjes waren.



Hahaha, jeps dat waren wij (badtzmaru) (andymarf) en ik, alleen die ene hoort er niet echt bij (ktm superduke r) Maar dan wel met yamaha parts...
 
het is weer mooi weer, en zelfs de studenten gaan weer met de motor naar school :+

Hogeschool R'dam aan de GJ de Jongweg.
- rode fazer (1998)
welke naast een
- zilvere fazer (+- 2001) geparkeerd stond
en nog een yamaha r6

alle drie gespot op een lekkere donderdag avond (02/04) :W
 
half 12 ongeveer? A50 bij tankstation kolthoorn.. een zwarte VTR.. ik kwam ff langs rijden om te melden dat je gespot was (met blauw/witte CBR400RR zonder onderkuipen) :W
 
Gisteren gespot in Krommenie, enkele minuten over zes, een groene kawa met eigenaar ernaast in matching outfit, wachtend voor de Alanya op zijn broodje kebab aan de padlaan.

Vandaag in Wormer, op de dorpsstraat tussen 1 en 2 uur. Iets oranjes, je moest wachten voor de vuilniswagen die onze kliko kwam legen. Dus kon ik je mooi spotten vanaf de steiger terwijl ik de kozijnen aan het schilderen was :+
 
Gespot: Vanmiddag (13.30) bij Schermerhorn 2 blauwe Yamaha's, de tweede in zwart (textielen?) pak had iig een stikker.
Ik (groene kawa) stond op de provinciale weg voor het verkeerslicht ri. Hoorn/A7.
 
vanmiddag 15.45 uur rood/zwarte Kawasaki GPZ (600/750 ?) je kwam me tegemoet op de huis te landenlaan rijswijk/denhaag. ik zat in een mini fordje (rood) en zag nog net je stikkert in mijn spiegel. dus geen groet wel spot.
 
Gespot! :W

Grijze BMW op de Prinses Beatrixlaan in Den Haag. Je stond geparkeerd voor een mega-gebouw....

Bij deze! :W :W


Ja, dat was ik.
Je doorberekend zo snel draaien naar rechts.
Bedankt voor gespot.
Rad
*D
 
Net gespot op de 3 merenweg richting Haarlem! @ kawa's 1 met en 1 zonder sticker. Ik had wat haast reed in die blauwe Mini Copper S..

Volgens mij heeft je maatje een nieuwe lederen combi broek nodig..? Hij had namelijk hoog water boven zijn motorlaarzen.... :D ik had dat nog nooit gezien!
 
Al eerder als gespot opgegeven maar mogelijk niet gezien vanwege het nieuwe topic dus bij deze een nieuwe poging.. 2 spots

Afgelopen donderdag gespot!

Mf, mogelijk twee..
rijd(ster) had half oranje pak aan en reed op de A10 richting A4 vlakbij afslag Osdorp voor 17.00 uur.

En oja.. er stond file




En dan vanmorgen gespot, een motorrijder in wit pak met rode strepen en reed op een zwarte motorscooter op de Sluispolderweg in de Achtersluispolder te Zaandam rond 8.45

Had je bijna niet gezien omdat ik er bijna vanuit ging dat het een brommertje was :+ O-)

:W
 
Gespot @Voronwe op de ring A10 . Je reed achtermij ik nam de afslag richting Utrecht we zwaaide nog naar elkaar :W :W

Deeltje 29 was op slot dus ff zo ;) ;)
 
Een paarse Suzuki SRAD voor het Westfries Gasthuis te Hoorn. Je stond op de mooie "motorparkeerpaadjes".


En rond 18:00 in Heerhugowaard op de (al sla je me dood weg). In ieder geval langs het station over het spoor ook een Suzuki SRAD? wit met blauw.
 
Laatst bewerkt:
vanmiddag ong. 14:15 voor het stoplicht bij de piet-heintunnel (amsterdam). ben ik gespot door iemand achter me die uit z'n auto stapte en me op mijn schouder tikte. Het wemelde van de politie in auto's, busjes en op scooters, dus ik dacht ff dat ik weer eens de lul was (wat nu weer.... B| ...)

:W
 
vanmiddag om een uur of half vijf op de A27 een Suzuki SV1000S met sportdempers

Volgens mij nam je afrit Vianen??

Je reed eerst voor me en net voor de afrit ging je naar rechts en haalde ik je in (op m'n rode SV650S)

Gespot! *O*
 
het is weer mooi weer, en zelfs de studenten gaan weer met de motor naar school :+

Hogeschool R'dam aan de GJ de Jongweg.
- rode fazer (1998)
welke naast een
- zilvere fazer (+- 2001) geparkeerd stond
en nog een yamaha r6

alle drie gespot op een lekkere donderdag avond (02/04) :W
Die grijze is van mij :W Rode fazer ook gespot maar dat kan ook niet anders ;)
 
Vandaag 15:30 Apeldoorn Hoofdstraat, een zwarte blackbird, wachtend voor het verkeerslicht bij de ABN bank. Berijder zat in zwart witte koe... :W
 
meerdere spots:

Dinsdagochtend rond 0900 op de A1 thv voorthuizen, een witte yamaha Tenere. Ik was chauffeur van de landmacht vrachtwagen die jij inhaalde.

Donderdagmiddag, vlakbij vliegbasis woensdrecht. Iemand met een gixxer 600. Ik hoopdat je schade meeviel? Ik was de bestuurder van de blauwe ford transit(ben nog gestopt)

Vrijdagmiddag op de GMK kazerne in Garderen, een grijze sportmotor thv de KKW sim/Wapenkamer(ik zat in de wapenkamer, mn buks te poetsen).

Edit:

op de A20, een zwarte CBR600f, ik heb getoeterd en toen ik naar rechts ging moest ik hard remmen omdat alles voor ons remde.Het moet dr nogal aso uit gezien hebben :+
 
Laatst bewerkt:
Vrijdagmiddag rond 15.30 A9 Alkmaar=Amsterdam(gok ik). blauw/witte Supersport GSXR?? Jij ging er bij de benzinepomp af toen ik je luidtoeterend en zwaaiend voorbij sjeesde...Moi op groen/zwarte ZX9R

En Uiteraard weer de Honda blackbird in de fietsenstalling achter gebouw Ijsduiker/DDG. Je zit toch op de Hydra???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan