[centraal]MF'er gespot? post het hier! Deel 30

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zojuist (16:15) op de Brienenoordbrug voor, naast en achter een gele R6 gereden met MF sticker :) Reed in een zwarte ibiza met xenon koplampen achter je op de brug.
 
Deze morgen om kwart over 8 ofzo op de A7 richting Amsterdam. Uiteraard weer veel te laat met het onthouden van de details, maar het was in ieder geval een motor, beetje grijsachtig :+ Je ging in Purmerend van de snelweg af. :W

Ik moet echt eens beter opletten :o
 
Om 16.38 gespot door mijn vrouw...

Eeen rood/wit/blauwe sportfiets, kenteken MV-**-10 bij Spaanse polder op de A20 richting Hoek van Holland....
 
Zojuist gespot in Voorburg tegenover mijn werk (motor staat er wel vaker) de MF-ZR-65, een blauw-witte GSX1400 met een lekker geluid! :}
 
Laatst bewerkt:
vannmorgen rond 8.30uur gespot bij en in arnhem.......

een dame op een groene kawa

je reed vanaf de a50 arnhem in langs het sonsbeek park.

ik was die persoon die gespot riep vanuit dat rode busje :Y


en nog een foto erbij :P

full



bij deze gespot :W
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag rond 16.00 uur op de Laan van Maten in Apeldoorn, een motor met sticker (geen idee van merk of kleur). Berijder in zwart met rode kleding, passagiere in het zwart, en allebei een helm met grijs of zwart en wit. Kenteken MJ-..-70.
 
Wanneer? Vanmorgen om kwart voor 10.
Waar? Op de parkeerplaats bij mij op de zaak in Alphen. (Wil geen namen noemen op internet)
Wat? Een zwart/grijze r6.

8b4da5f34ed3f4c15c4e1223709b070f


Toen ik een foto nam, riep je: ben ik gespot? Ik heb nog even met je staan ouwehoeren. Wie o wie? :W
 
Laatst bewerkt:
Yep, was ik! :W

Zag er allemaal strak uit moet ik zeggen, mooie fiets, strak pak en gave helm!

Voelde me een beetje een hobbezak in m'n textielpak! ;(

Was wél slalommen vandaag hè? :+


dank je, ik vond het vanochtend nog wel meevallen we konden lekker door touren :+ maar net met de avondspits was het helemaal slalomen met die slapende koekblikkers die blijkbaar geen richtingaanwijzers in hun blik hebben zitten :(
 
Zojuist gespot in Voorburg tegenover mijn werk (motor staat er wel vaker) de MF-ZR-65, een blauw-witte GSX1400 met een lekker geluid! :}

Yes dat ben ik :Y Thx voor de spot ;) Maar niet zeggen in welke straat,anders ben ik deze motor ook kwijt,mijn motorscooter hebben ze in januari ook gestolen voor mijn deur :X
 
Deze morgen om kwart over 8 ofzo op de A7 richting Amsterdam. Uiteraard weer veel te laat met het onthouden van de details, maar het was in ieder geval een motor, beetje grijsachtig :+ Je ging in Purmerend van de snelweg af. :W

Ik moet echt eens beter opletten :o

Volgens mij heb ik mijn kant van de spot een pagina eerder gedaan.......
 
iets over zes in wageningen een blauwe fazert gespot :)
stond geloof ik bij een computer winkel,in de buurt van de appie!

zag er geen motorrijder bij!

23042009081.jpg
 
Kreeg een spot doorge-sms-t van Niels (ex) Ducati Freak die op de vrachtwagen iemand spotte gisteren.

SMS 22 april:
Spot op de a4 richting schiphol. Nam afslag naar Amstelveen. Sticker van MF. 16.50[afbeelding]

Dat is mijn vriendin die nog niet helemaal in de gaten heeft wat die sticker op haar kentekenplaat doet.... :+

Maar ze vond het wel heel leuk om zichzelf op de foto terug te zien!
Dank daarvoor!

mooi scherp trouwens!
 
welke mf-ster ging er net bij kockengen af? ik toeterde nog even, ik zat op die zwarte harley

Ook dat was dus mijn vriendin die zich afvroeg waarom er zo gezwaaid en getoeterd werd :+

maar ze vond het wel leuk hoor!! Ze kwam heel enthousiast thuis vertellen dat er iemand op een harley naar haar gezwaaid had.....ze snapte alleen niet waarom... ;)

Thanks voor de spot!

Volgens mij heb ik het nu wel goed uitgelegd aan haar, ze zwaait nu in ieder geval terug!
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag gespot aan de Wijnhaven in Rotterdam

Wit met rode Honda CBR 600F, rode wielstriping en een carbonlook topplaatje op je remvloeistofreservoir.

Zo te zien had je een best nog nieuwe stikker op je kentekenplaat zitten.

Zit jij ook op school daar???

Bij deze :W
 
Laatst bewerkt:
GESPOT

Op de hoge ring in Almere nabij de afslag almere muziekwijk om ongeveer 16.30 een groene NINJA , , , , , KAWASAKI natuurlijk.

2 X gegroet, reageer eens . . . . .

Lekker zo even wegsprinten van een stoplicht vind je niet ?
 
Wanneer? Vanmorgen om kwart voor 10.
Waar? Op de parkeerplaats bij mij op de zaak in Alphen. (Wil geen namen noemen op internet)
Wat? Een zwart/grijze r6.

[afbeelding]

Toen ik een foto nam, riep je: ben ik gespot? Ik heb nog even met je staan ouwehoeren. Wie o wie? :W


*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Hehe dat was ik. :W

Was weer gezellig. Koffie was ook weer goed te doen.

Vandaag was ik van de snelle service mobiel :+ ;)

Tanks voor de spot.

Suc6 met je rijlessen. :]
 
Van wie is die Z1000 die vaak bij Nyenrode staat? Staat naast het bruggetje voor de ingang van De Rooij...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan