[centraal] MF'er gespot? post het hier! Deel 31

Status
Niet open voor verdere reacties.
vanochtend rond 6 uur op de a6 thv afslag a27 iemand gespot. Ik was zo verbaasd dat ik een mfer tegenkwam dat ik helemaal vergeten ben naar het merk te kijken... Stom. Ik stak m'n duim nog naar je op. Ik zag alleen dat je een tourmotor reed. Wie was dit :W
Hij / zij zal zich vast jou nog wel herinneren.. :Y :]
 
Om 8:05 A12 ri Den Haag afslag Mariahoeve
Op de afrit bij de verkeerslichten.
Een Zilveren Fazer 600 met kenteken MH-**-** en MF sticker natuurlijk :+

Jij ging linksaf en ik rechts ook op een zilveren Fazer 600 met topkoffer.
Lekker weertje vandaag (vergeleken met die natte zooi van gisteren)
Heej dat was ikke :W Idd een heel stuk beter weer, al was me pak nog steeds vochtig :N
 
RalpD net (22:00 uur) gepot terwijl hij weer veel te hard door de straat reed...


Het geluid klinkt leuk, ook onder de brug, maar ietsje minder snel zou wel prettiger zijn..


Ja dat was ik inderdaad, volgens mij bedoel je de plesmanlaan, ik was helemaal doorweekt van de regen en had echt haast dus moest even snel naar huis.

Rij jij toevallig ook op een blauwe motor? Ik zie er altijd eentje buiten staan daar.

Geluid wordt trouwens aan gewerkt, is een beetje too much, Db killertje er binnekort weer in.
 
mf'er gespot
Reed achter een mf'er vanaf doemere (Almere) rond 2:15 vanmiddag. Kenteken M?-HV-42

Je hield voor de bocht in, om er even wat gas te geven ;)
 
afgelopen maandag (25/05) een GSX1400 gespot op de A7 en de N244 (richting Edam en daarna ging jij rechtsaf de Salvador Allendelaan op), dit was tussen 16.30h en 17.00h, de kentekenplaat had een stickert...

...zou dit FR@NKILL kunnen zijn?
 
vanochtend rond 6 uur op de a6 thv afslag a27 iemand gespot. Ik was zo verbaasd dat ik een mfer tegenkwam dat ik helemaal vergeten ben naar het merk te kijken... Stom. Ik stak m'n duim nog naar je op. Ik zag alleen dat je een tourmotor reed. Wie was dit :W

Dat was ik! Door je enthousiaste gezwaai en je duimpje wist ik al waar het om ging voor ik je kentekenplaat zag. *D

Ik had vroege dienst, en je enthousiasme rekende meteen af met mijn ochtendhumeur, 10 km verder had ik nog een smile op m'n snuit. Grappig wat zo een klein gebaar (en zo een klein stickertje) teweeg kan brengen. Bedankt voor de spot. :W
 
Gespot,

op de Beatrixlaan te Den Haag:
Een mat-zwarte Ducati Monster, kenteken met MX-xx-xx, voorzien van LeoVince uitlaten.
Bestuurder met fluo-jasje en zwarte helm.
Klonk goed!

:W
 
vanmorgen om een uurtje of 8 in amersfoort
een grijze yammie R6/1?
ondanks dat ik druk was met bellen & koffie drinken in het koekblik heb ik je toch nog vast weten te leggen ;)



full
 
Wie?: geen idee
Waar?: A10 oost (op de aansluiting) richting A8
Hoelaat?: 17.55 uur
Omschrijving? "Groene Kawasaki zxr 750H ?? Grote zwarte bagage rol achterop, vastgesjort met blauwe banden. Berijder had een zwart wit pak aan.

U is gespot! :W

ps. zat in het elektrische koekblik (honda civic) wat nog even ruimbaan maakte door een stukje vluchtstrook mee te pikken.
 
om 17.05 onderwijs boulevard in den bosch rood met paarse buik schuiver stond te wachten op de stoep ik dacht een cbr gespottttt
 
Vandaag op CPZ 2 Superdukes gespot (groep 2) vanaf het dak van Mickey's. Kon jullie niet vinden tussen de sessies door.
 
Gespot!!

Wie: I Dunno
Wat: Oranje Aprillia Pegaso 650 (met knuffel aan de rechter zijkant(achter)
Waar: Schiphol-oost (naast gebouw 130 constulation building)
Wanneer: vanaf half 11 tot n uur of 4, toen reed je weg(kzag je vanuit het constulation building wegrijden) met n geel hesje aan.

Gespot!!

Hoi :+
 
Laatst bewerkt:
Late spot, gisteren een dikke gsx 1400 gespot vlakbij de Westerstraat in Amsterdam.

Bestuurder ook nog even gespot, geen nick gevraagd.
 
Owja vanmiddag nog een spot op de A10, rond de klok van half 1 ter hoogte van Vu, motor weet ik niet 1,2,3 mr wees nog op mn kenteken van gespot. We reden door de file en ik kwam achter jou, toen liet je me voor nadat je eerst natuurlijk even gas had gegeven, mooi geluidje overigens en goed wendbaar rijgedrag!
 
Treinspot
Vanmiddag minusplus 17:40 op de weg tussen Amsterdam en Schiphol, vlak voor ik de schipholtunnel indook een blauwe Yamaha op een aanhanger achter een grijze auto (Ford mondeo?)
:W
 
2 spotjes beide paar dagen geleden...

Yamaha motor vrij nieuw motor met seatpipes; hoendiep groningen. met bijrijder

En op prinsesseweg groningen 2 dagen geleden wat ik in een flits zag vrij orginele cbr600 wit en rood erin, als ik het goed heb!


:W :W hoii
 
Gespot : GSXF 600 Blauw/Wit
Waar : A9 richting A2
Tijd : 16:50


Gespot : OH! op zijn Yamaha Fazer
Waar : De inprikker van de woonwijk Houten
Je kwam met tegemoed rijden in dat zwarte 307sw ding
Tijd : 18:00
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan