[centraal] MF'er gespot? post het hier! Deel 31

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier in Luxemburg een keer of 3 een sticker gezien. Geen merk of kleur kunnen onthouden.
Was van vorige week zaterdag tot enmet vandaag.

Wie zijn er nu hier? Ik blauwe mondeo station met sticker.
 
Thats my bike *O*
Heb jouw motor eerlijk gezegd niet gezien :P

was er ook niet, die van mijn meisje (heb jij nog op de foto gezet. Die rode 600rr) stond er wel tussen de andere brommers die los mochten gaan op Assen. Ik was verbannen tot de 4 wieler :+
 
Laatst bewerkt:
rond 20:30 in de Uithof, Utrecht.

een zwarte Ducati Monster met sticker, ik stond naast het stoplicht op die Honda Blackbird (van paps dus zonder sticker)

GESPOT!!
 
Vandaag
of all places, weer in Oosterbeek +/-17.00u centrum richting Wageningen
Naked Suzuki
Vanaf de trapfiets

En helemaal vergeten:
Dinsdag, provinciale weg Ede-Arnhem, vlak voor Arnhem des middags rondom 17.00u
Vrouwspersoon op donkere sportmotor, in grijze koe
Even kort gemeld dat je gespot was, daarna voorweg gereden
Kwas op de rode NTV, naked

Allebei gegroet.

Dat was ik inderdaad in oosterbeek :)

Bedankt voor de spot! :W
 
was er ook niet, die van mijn meisje (heb jij nog op de foto gezet. Die rode 600rr) stond er wel tussen de andere brommers die los mochten gaan op Assen. Ik was verbannen tot de 4 wieler :+

Oh okey
ook leuk om te weten :P
Als ik weet dat er dus meer gaan rijden die dag neem ik de volgende keer net zoals billyr6 mijn spiegelreflex mee *O*
 
als het een blauwe naked suzuki was was het immke :Y


vandaag een paar spotjes in nijmegen..!
1 diversion in 1 of andere winkelstraat, rond 7 uur zal het zijn geweest
ik zei tegen ej dat je gespot was
je zei toch goh en nu :+

je zat wel op mf, maar bijna nooit, je hebt de div van een mf-er gekocht en kreeg de sticker er bij :)

daarna 3 motoren, waaronder ik geloof ronaldV?, met z'n autouitlaat met lasersticker :+
ze zagen mijn sleutel nog in m'n motor hangen en hebben hem afgegeven bij termaat :Y :Y
nogmaals dank!
Maak er maar Arnold-D van :+

Wij kwamen er inderdaad aan, En ik dacht, "Hee, ik ken die Bandit ergens van", En zag ook meteen een sleutel hangen, om je buddy te openen,..
Dus sleutel eruit getrokken, en ff bij de balie afgeleverd, En maar goed dat ik je op het eind toch nog zag lopen ;)

En die andere 2 honda VFRretjes hoorde bij mij :+
 
Bedankt! Ik studeer Information Engineering (Zie mij als schakel tussen IT nerd en de Klant, extreem simpele uitleg ;)) . Opleiding volg ik in het WTC, Almere centrum naast het station.

Ah nee he! Ik ben zelf alumni van het IIE _O-

Zoek je nog een comaker? O-)


Stonden overigens vandaag weer veel MF-ers bij Goedhart Motoren tijdens de koopavond. Kon zelf helaas niet identificeren bij welke eigenaren ze hoorden :$
 
Vandaag gespot
blauwe kawasaki zephyr op de ring Utrecht.
Nog bedankt voor het bevestigen dat ik goed reed. Was namelijk in het centrum geweest, ben redelijk bekend. Maar was een beetje aan dwalen gegaan.

en bij deze teruggespot.
kon ik ook eens iemand de goede kant op sturen. ;)
Was het makkelijk te vinden verder?

tot de volgende keer :W
 
Trouwens nog een spot op de A50, bij Heteren rond ik ergens na 19:00?
Ik zat op de zwarte GS500, met allu/zwarte velgen en street-figter stuurtje :)

Je zwaaide nog wel actief, met als teken, dat je ook een MF-sticker had.. :P
Wie o Wie was dit?
 
Laatst bewerkt:
als het een blauwe naked suzuki was was het immke :Y


vandaag een paar spotjes in nijmegen..!
1 diversion in 1 of andere winkelstraat, rond 7 uur zal het zijn geweest
ik zei tegen ej dat je gespot was
je zei toch goh en nu :+

je zat wel op mf, maar bijna nooit, je hebt de div van een mf-er gekocht en kreeg de sticker er bij :)

daarna 3 motoren, waaronder ik geloof ronaldV?, met z'n autouitlaat met lasersticker :+
ze zagen mijn sleutel nog in m'n motor hangen en hebben hem afgegeven bij termaat :Y :Y
nogmaals dank!
en je komt niet eens ff hoi zeggen :P
 
Nou als het goed is niet meer he ;) (Weet niet of je alles gelezen hebt...) Maar a.s. woensdag mijn eindpresentatie van mijn afstudeer co-maker. Dus ben klaar dan, weg met de co-makers :Y en een baan zoeken...
Lekker off topic allemaal zo...
Ah nee he! Ik ben zelf alumni van het IIE _O-

Zoek je nog een comaker? O-)


Stonden overigens vandaag weer veel MF-ers bij Goedhart Motoren tijdens de koopavond. Kon zelf helaas niet identificeren bij welke eigenaren ze hoorden :$
 
Gespot:

Wat: Hele mooie zwarte Gixxer
Waar: Huizen, Delta t/m crailose weg.
hoelaat: Rond 10 voor 8 vanochtend.

(ik was die donker rode GS 500 die vanaf de delta t/m de voetbalvelden achter je reed)
:W
 
en je komt niet eens ff hoi zeggen :P

volgende keer weer :Y O-)
Maak er maar Arnold-D van :+

Wij kwamen er inderdaad aan, En ik dacht, "Hee, ik ken die Bandit ergens van", En zag ook meteen een sleutel hangen, om je buddy te openen,..
Dus sleutel eruit getrokken, en ff bij de balie afgeleverd, En maar goed dat ik je op het eind toch nog zag lopen ;)

En die andere 2 honda VFRretjes hoorde bij mij :+

ik wist dat het iets met een naam en een letter was :+
*O*
dat die 2 honda's bij jou hoorde dacht ik al :)
 
Gespot: Oebbie voor zijn oude huis om half 8 ( waddinxveen )

En ook nog Vandaag:
Gespot: Grijs zwarte R1 @ Politie opleidings gebouw amsterdam
Gespot: Rode R6 @ Politie opleidings gebouw amsterdam
Gespot: Zwarte ER-6N @ Politie opleidings gebouw amsterdam
( Weet niet precies hoe het daar heet maar er stonden wel zat motoren trouwens) :W

Er6 <-- *O*

Als je wilt kan je elke dag een spot neerzetten. Staan genoeg motoren met een MF-sticker elke dag.
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij Outdoor man gespot op zijn afrika twin, in de buurt van Postma motoren.
Dit was rond 18.00 uur. Ik was ondercover in de auto. :/

:W
 
wie: Geen idee
waar: Almere Esso 24 uurs
Hoelaat: tussen half 8 en 8 uur 's ochtends
wat voor motor: Blauwe toer met koffers. geen idee welk merk. ws suzuki v-strom

ik reed op een groene zx4r
 
Gisteren rond 19.00-19.15
Almere Buiten
Geparkeerd bij die houten flat naast de brandweerkazerne
Een motorfiets, geen idee wat voor een, alleen de sticker viel me op en toen moest ik gelijk weer op de weg letten om heel over die achterlijke drempel heen te komen.
 
Bedankt! Ik studeer Information Engineering (Zie mij als schakel tussen IT nerd en de Klant, extreem simpele uitleg ;)) . Opleiding volg ik in het WTC, Almere centrum naast het station.

Ha, nog een mede IT-er.(spotte je nog van de week)

Wel veel IT-ers die motorrijder zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan