[centraal] MF'er gespot? post het hier! Deel 32

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag 14.15 bij de brug over de IJssel in Oudewater. 6 of 7 choppers allemaal met een stickert. Wat voor precies het waren heb ik niet op gelet :P
De voorste rijder had een zwart bagagetasje van Louis achterop.
Wie o wie??
 
Gespot: gisteren tussen 19:15 uur en 20:00 uur een stuk of 5 motorrijders;
een paar waren Suzuki's, eentje sowieso met MF-sticker!! Jullie reden op de
A28, vanuit de richting Assen naar Apeldoorn. Daarna van Apeldoorn richting
Nijmegen op de A50. We gingen elkaar een paar keer voorbij. Jullie gingen
opeens naar een tankstation halverwege de A50, waarna wij verder doorre-
den in een rode Volkswagen Golf richting Nijmegen!!

Wie o wie herkent zich hierin??? Iemand van hier???

Bij deze dan, ..... gespot!!! ;) *O*
 
Wie o wie stond er met pech op de A1 bij Afslag Muiden vanavond rond 6en.
De ANWB stond er al bij zag nog net je sticker.
Hoop dat je snel weer onderweg was :] :]

Die heb ik ook gespot tussen Muiden en Naarden even voor 18.00u met ANWB hulp.


Daarna rond 18.00u op de A27 oprit Hilversum een mf-er die iets uit zijn tas verloren was?? :X

Daarna rond 18.10u op de A27 bij Utrecht gelukkig iemand die geen pech had en gewoon terug zwaaide! :W

Oh ja ik reed op mijn paarse CBR600F
 
HE Kawa rijder uit Ede met hanekam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Twee spots, 1 op woensdag avond op de Foster dulles dreef en 1 vanavond op de Emminkhuizersteeg, ik reed je tegemoed in koekblik.
Stukje verder stonden twee motorfietsen waar jij voorbij gereden bent, voor je reed er ook 1.
Je stond op het kruispunt te kijken waar hij heen ging, vlak bij het bruggetje over het spoor richting Veenendaal.

Groet Peter

ben ik je nou voor de 2de keer tegen gekomen :? moet toch beter opletten wat voor koekblik is t :W ik de volgende x wel ff
 
Zojuist aan het einde van de Larserweg in Lelystad gespot, een dame op een zwarte Kawasaki Ninja 250R.

Ik toeterde en zwaaide nog even, maar weet niet of je het nou in de gaten had. Je ging er bij het Palazzo af. Twijfelde nog even om achter je aan te gaan om even gedag te zeggen, maar vond dat weer een beetje ver gaan, haha! 8-)
 
rond 17.00 op de jan van galenstraat Amsterdam (kruising willem de zwijgerlaan) richting centrum een transalp? met sticker. Kwam lang blond haar onder de helm vandaan. Ik was lopend onderweg van stalling naar huis :W
 
gespot na de training/ kwalificatie Moto GP om 16.30 uur een oranje kawa (denk ik). Je reed achter iemand zonder kenteken! Verder nog veel meer mensen gespot..... te veel om te onthouden!
 
Gister ergens tussen 19:30 en 20:00 uur in Maasland, zwarte Suzuki GSX-R 600 of 750 K6 geloof ik :P en een Honda (CBR?) 600 wat ouder model met passagier. Ik reed achter jullie op een zwarte GSX-R K4, langs het water richting Schipluide. :)
 
Gele duc m600 monster kenteken MD-LP-92

om 17:08 kruiste je de Marathonweg te Vlaardingen ik stond te slapen achter die lesauto voor naar rechts en ja ik wacht nog op me MF sticker
 
Vanmiddag een grijze motorscooter bij het Westfries Gasthuis in Hoorn op een paadje. :W Er stond ook nog een Yamaha XS 750 (ofzoiets) voor. :Y
 
Heb je al vaker zien rijden, als het goed is ga je van de A9 -> A1 -> A6 toch?
Zal volgende keer even toeteren }) })

Klopt maar niet altijd! Ik moet van Nieuw Vennep naar Almere dus na Schiphol moet ik kiezen A10 of A9 - - - decisions, decisions, decisions :? :?

Ben vandaag rond 17:00 uur weer over de A9 gereden en ben 2 Almera's tegen gekomen.
De eerste passerde ik met beentjes wijd maar geen reaktie - dus dat was je niet.
De tweede bleef ik even naast rijden maar gaf ook geen reaktie.

Volgende keer beter dan maar.

Rij jij nooit op de motor op dat traject?

Greetzz
 
vanmorgen 6.05 uur

groene kawa zx6r ? op de A8 richting Amsterdam.je had een rugzak om

je kwam me voorbij ter hoogte van knooppunt Zaandam, en reed even achter een
ouder model bmw.
ik ging eraf richting Purmerend met transporter koekblik

:W :W

btw als je nummerplaat nog een millimeter schuiner zet is ie echt niet meer te lezen
;)
 
tegen drieen op de ring A10 Amsterdam noord richting de coentunnel

blauwe thundercat die de file inreed.
je reed volgens mij in zwart textiel

wie o wie
 
Zojuist om 19:00 precies in de Durgerdamstraat in Zaandam een groene kawa met zwarte berijder.
Wij stonden bij de rode auto :) Je groette ons nog, zag je sticker pas toen je voorbij reed.
Bij dezen gespot :W
 
Vandaag om ongeveer 10:00 uur in de parkeergarage van de Breitnertoren.


full

Toen ik vertrok omstreeks 11:30 was je alweer verdwenen.
 
Laatst bewerkt:
MG-BN-en dan hier nog twee getallen die hetzelfde zijn ;) Ik weet verder niets over wat voor motor het was, ik was in gesprek, maar je reed langs mij (en de file) vlak voor de Coentunnel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan