[centraal] MF'er gespot? post het hier! Deel 32

Status
Niet open voor verdere reacties.
zojuist gespot (ca. 20:00u) in pijnacker een blauw witte gsx r (oud model) met een man met een blauwe hanenkam er op. je reed vanuit de richting delft over de n470 naar pijnacker centrum. ik stond te wachten voor stoplicht bij de grote rotonde met een zwarte motor.
 
Vanochtend op de A8 een grijze Ninja met een MF-sticker... Je wees heel enthousiast naar mijn sticker :D
 
vanmorgen rond 10:00 op de A16, net voor de Brienenoord, een zwarte Seat met aanhangwagen met daarop 2 motoren met MF sticker
ML-ZV-** volgens mij een blauwe Yamaha
MP-NG-** een zwarte......??? tsja...het was nogal pokkeweer (zie foto welke ook niet echt gelukt is...maar tis het idee)

daarachter nog een grijze Alfa 156 (?) station ook voorzien van aanhanger met 2 motoren echter deze waren zonder MF sticker.....dussss niet op de foto...

:W
full
 
Laatst bewerkt:
Gespot....vanavond rond een uur of half 6 op de A9. Ik ging bij alkmaar richting Kooimeer... jij reed door richting Heerhugowaard...

Groetjes miss Knipperlicht *O* :] 8-)
 
Vanochtend 07:45 op de Doenkade, je nam afslag Bergschenhoek en je draaide daarna het industrieterrein op. Kenteken MZ-70-..
Ik was met koekblik.


Vanmiddag een spot bij motostore barendrecht een blauwe hornet.
Het was leuk je gesproken te hebben.

:W
 
Vandaag om een uur of 17.00 bij de opgang naar het strand van Bloemedaal (een beetje achter de snackbar verscholen geparkeerd):

En groen witte kawa (denk ik) en een grijze CBR (denk ik)

Liep er redelijk snel lang en heb niets op kunnen schrijven, maar toch gespot!!
 
Vandaag om een uur of 17.00 bij de opgang naar het strand van Bloemedaal (een beetje achter de snackbar verscholen geparkeerd):

En groen witte kawa (denk ik) en een grijze CBR (denk ik)

Liep er redelijk snel lang en heb niets op kunnen schrijven, maar toch gespot!!
Joehoe! :W
We zaten - zoals bijna elke vrijdag - bij het Eindpunt (sluikreclame). We hadden ze al verdekt opgesteld...
Tnx voor de spot!
(Knalgroene kawa en zwart/grijze blade)
 
Joehoe! :W
We zaten - zoals bijna elke vrijdag - bij het Eindpunt (sluikreclame). We hadden ze al verdekt opgesteld...
Tnx voor de spot!
(Knalgroene kawa en zwart/grijze blade)
Leuk!! Blij dat ik het dan toch goed heb gezien... :)

Ben zelf even wezen dansen op het strand...
 
Laatst bewerkt:
Een Blauwe R6 met gouen velgen (laatste model, zeker mooi ding) net buiten Amsterdam. Je nam iets na 4 uur de afrit richting Oostzaan/Zaandam. Het kenteken MV-BH-en twee getallen.

Vervolgens een stuk verderop een CBR600 in het wit? Ik weet het niet, maar je kwam om half 5 samen met twee rode Honda Deauville's uit de file rijden bij de afslag Hoorn. Je had een blauwe jas aan en een rode helm. Ik reed in een blauwe Renault Espace en hield een beetje in toen ik jullie in de spiegels zag aankomen. Toen je me inhaalde probeerde ik je nog wat bij te halen voor je kenteken, maar je ging te hard. Ik heb de volgende foto:
 
Leuk!! Blij dat ik het dan toch goed heb gezien... :)

Ben zelf even wezen dansen op het strand...
Ah, leuk! Was gister volgens mij niet zo druk, toch? Was je nog wel netjus op tijd thuis zo te zien! ;)

Volgende x ff naar binnen zwaaien! Bij erg mooi weer zitten we buiten - herkenningspuntje: als je een kale gast met veel tattoos ziet, da's de berijder van de blade, you can't miss. 8-)
 
Mist er iemand hier zijn/haar Honda CBR 600F Sport :? ? Deze crash/stunt bike (met gelaste 'crashbars', zwart voorkapje, MF sticker) staat hier al een klein weekje voor de deur bij Informatique in Bergschenhoek en hij is nog niet van zn plaats af gekomen..
 
Net gespot :

Wat: Wit-groene Ninja.
Waar: Op de A7. Tussen Zaandam en P'rend (richting P'rend.
Wanneer: 11.15 uur

Jullie zaten er met zijn 2en op. Zat zelf in een koekblik.

Bij deze dus GESPOT!!!!!

Greetz!
Cor
 
vanochtend rond 10:15u. op de weg om Amersfoort een rode gs500e meen ik. Jij ging linksaf ik rechtdoor bij de stoplichten, blauw/witte TLR.
 
Vervolgens een stuk verderop een CBR600 in het wit? Ik weet het niet, maar je kwam om half 5 samen met twee rode Honda Deauville's uit de file rijden bij de afslag Hoorn. Je had een blauwe jas aan en een rode helm. Ik reed in een blauwe Renault Espace en hield een beetje in toen ik jullie in de spiegels zag aankomen. Toen je me inhaalde probeerde ik je nog wat bij te halen voor je kenteken, maar je ging te hard. Ik heb de volgende foto:
[~[url="http://img189.imageshack.us/img189/1221/brommerm.jpg"]afbeelding~][/URL]

Dat was ik! *O* Het is een VFR trouwens -O- .
Tot spots! :W
 
Gespot, vrijdagmorgen 3 juli bovenop de Stelvio, VFRSlider (dacht ik) en vrienden. fijne vakantie gehad jongens?
Grtzz, TDMuts[afbeelding]
edit : typvaudtje aangepast

he leuke foto nou is het officieel wij zijn er geweest.

Voor mij de eeste keer dat ik gespot ben leuke ervaring.

de trip is goed bevallen en we hebben veel geluk gehad met het weer waren zondagavond weer thuis.
 
Vanmiddag ben ik gespot door Zbignjew
Bij de verkeerslichten Burgemeester Knappertlaan/Vlaardingendijk en Burgemeester van Haarenlaan te Schiedam
:W
 
Laatst bewerkt:
A22, 11:00, Heemskerk > Beverwijk. Zwarte GSXR xx-RN-33.
Je nam afslag Beverwijk, nadat 1 gek je inhaalde en een foto nam... :+

A221100GSX.jpg


(wij waren undercover als blikgangers, groen Opel stationding...)

Lekker rond gereden?
 
gister rond 20.15
A4 delft richting amsterdam
delft/rijswijk net gepasseerd

zat een vette bumberklever op je staart <_<
HONDA
PC34
MH-VZ-**
Rood

Koekblik meissie in de groen blauw starlet achter de bumperklever ^_^

stuk verderop nog een keer! ook rond 20.15
A12 den haag richting gouda
bij afslag zoetermeer

HONDA
VFR800
MN-DF-**
zilver

Zat een beetje vast naast je terwijl ik naar de afslag moest en jij rechts van me reed _O-


*O* VFR dat was ik. Thanks voor de spot. Liep inderdaad een beetje vast op dat punt.

:W
 
net om half vijf op de ring A10 Amsterdam een blauw witte R1/6 met gouden velgen
bestuurder had een zwart/wit leren pak aan van Rev'it

ik reed achter je, maar je spiegels waren stuk denk ik ..... ;)

je ging eraf bij de A1 richting Amersfoort, ik reed richting zeeburgertunnel

wie?
 
Een verwegnistan spot hier ;)

Vanmorgen rond 10 uur een MF-er gespot bij het bezinestation in Vielsalm belgië. Rode bandit als ik het me goed herinner. Ferrekau en ik liepen langs (ik had een knal roze 3/4 broek aan misschien opgevallen) en jij voegde je weer bij je groepje.

Wie ow wie :W
 
Laatst bewerkt:
Aantal motoren gespot bij Hans van Wijk motoren rond een uur of 2:

- rood/paarse Kawasaki Ninja
- geel dakar-achtige motor (kenteken eindigde op 76)
- zwarte naked monster-achtige motor met kenteken op 58 eindigend.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan