[centraal] MF'er gespot? post het hier! Deel 33

Status
Niet open voor verdere reacties.
1 MFer gespot .. A50 .. klaverblad Apeldoorn ..

Ik toeterde nog eff .. groene kawasaki.. was met Yamaha R1

jij had d8 ik Suzuki GSXR 600/750 je was met nog een motor .. zag oplaatst nog je sticker :+

IIG GESPOT :W

politie ook nog gespot, we mochten daar niet op klaverblad rijden :? :+
 
Net bij de Haven (strand) in IJmuiden, een zilveren ZX-6 (of 9)r! Stond naast mijn CBR600F met stickert.. Later reedt je weg met vrouwelijke passagier! Volgens mij heeft JeffR1 nog een foto van je fiets gemaakt, zal ie vast later nog wel posten ;)

:W
 
Net bij de Haven (strand) in IJmuiden, een zilveren ZX-6 (of 9)r! Stond naast mijn CBR600F met stickert.. Later reedt je weg met vrouwelijke passagier! Volgens mij heeft JeffR1 nog een foto van je fiets gemaakt, zal ie vast later nog wel posten ;)

:W

was een zx6r :Y

stond naast een r1 en 2 x cbr600f.. en verderop een kawa zx7r :)
 
Vanmiddag rond een uurtje 17:30 bij Leidschenhage in Leidschendam :} .

Een zwarte Triumph Speed Triple , had je gister nog gesproken op het PWO in
Wateringen maar ben je nickname vergeten |( .

Ik zelf zat op mn groene zx6r met het oliekuipruitje.

Bij deze dus gespot.

P.s. laat het ff weten wanneer je weer naar het PWO gaat ?
 
Nou voorruit komt ie dan...
Gespot in Ijmuiden in de haven/boulevard.

20090908202245.jpg
 
ah, dat was ik dus. Had je last van mij dat je mij voorliet in de file ?
Ik heb een pleurishekel aan mensen die me ophouden, zeker mooiweercoureurs die 's winters per ongeluk in de file terechtkomen. Omdat ik er zelf zo'n hekel aan heb laat ik andere mensen natuurlijk ook even voor als ze sneller zijn of lijken te zijn. Niet meer zo tegenspartelen de volgende keer he :+

Die kerel die me daarna inhaalde ging trouwens echt met een bloedvaart, ik denk dat ie over de 80 km/h reed, ik vond 50 al stevig doorrijden :$
 
Laatst bewerkt:
Wie hebben ferrekau en ik gespot rond een uurtje of 10 voor 7 op de A 12 richting Den Haag?? Wij hebben beiden even duimpje naar je opgestoken.

Bordeaux rode motor met topkoffer (heb heel eerlijk gezegd niet goed gekeken naar het merk en type :$ )

Bij deze dubbel gespot! :W
 
Wie hebben ferrekau en ik gespot rond een uurtje of 10 voor 7 op de A 12 richting Den Haag?? Wij hebben beiden even duimpje naar je opgestoken.

Bordeaux rode motor met topkoffer (heb heel eerlijk gezegd niet goed gekeken naar het merk en type :$ )

Bij deze dubbel gespot! :W

..it was I....

:W
Goeiemoggel! 8-) ...................................jij hebt nog geen stickertje B| .
 
Gistermiddag 16:20/16:30, bij Z'meer, nog een sjopperd met sticker,....en demperloze uitlaatbuizen....
ging als een mongaul door de file heen.......................................... B|

...da's geen reclame voor motorrijders ....
 
Gespot en geflitst! Motor-Forum meisje rond 08:00 A10 richting Zaandam. Ik reed op m'n ZX-6R en jij op een recht op zit motor.

Ik reed je voorbij en remde af voor de flitspaal toen kwam je naar me toe rijden en ben je geflits! :$

Dat was ik!
Heb je m zien flitsen dan? :X Ik heb die wel vaker zien flitsen, dus hij staat wel aan, maar ik rij (zoals nu ook) altijd tussen de lussen door...
Als jij m wel hebt zien flitsen, ben ik de pineut..maar heb nog nooit een boete gehad daar...
 
Zojuist (rond 10.35 uur) op A28 tussen oprit Groningen-Zuid (daar kwam jij de snelweg op) en Shell de Witte Molen...... Kawa GPZ met stickert...

Probeerde je nog duidelijk te maken dat je gespot was, maar weet niet of 't helemaal overkwam _O-

Hierbij gespot!
 
Gistermiddag 16:20/16:30, bij Z'meer, nog een sjopperd met sticker,....en demperloze uitlaatbuizen....
ging als een mongaul door de file heen.......................................... B|

...da's geen reclame voor motorrijders ....

hahaha wilde het net in den haag posten, dat idee had k ook _O-
hij rijdt bijzonder, maar wel veilig trouwens!
 
Zojuist (rond 10.35 uur) op A28 tussen oprit Groningen-Zuid (daar kwam jij de snelweg op) en Shell de Witte Molen...... Kawa GPZ met stickert...

Probeerde je nog duidelijk te maken dat je gespot was, maar weet niet of 't helemaal overkwam _O-

Hierbij gespot!
*O*
Ik had je in de smiezen hoor! Duidelijker kon je het niet aangeven (wijzen op sticker en duim omhoog). Afslag Eelde zag ik je er alweer afgaan.
Jij bij dezen dus ook gespot ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan