[centraal] MF'er gespot? post het hier! Deel 34

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanavond op de A1 A'dam richting Amersfoort rond 17:30 een dame (ik zag een paardestaart onder je helm uitkomen) op een Bandit.
Ik kon je net niet inhalen want ik moest eraf naar de A6, jij ging rechtdoor richting A'foort.

Kenteken iets van MJ.... 70

Bij deze gespot!
 
zojuist op de stadhouderskade in amsterdam... afslag spiegelgracht.
je stond bij stoplicht, zag niet wat voor motor...
ik kwam voorbij op me ktm en zwaaide nogal overdreven :)
:W

Volgens mij heb ik jou dan weer gespot op de Stadhouderskade. Ik zag rond 18:15 - 18:30 een KTM 950 met titanium Akra's rechtsaf de Hobbemakade op draaien en gelijk in de ankers hangen om geen voetgangers plat te rijden.
 
Zwarte Bandit gespot rond half 6 bij de oprit naar de A12 in Den Haag. Ik kwam je later nog een keer tegen toen je de A4 op ging.

Ik was op de shadow

Bij deze :W
 
Volgens mij heb ik jou dan weer gespot op de Stadhouderskade. Ik zag rond 18:15 - 18:30 een KTM 950 met titanium Akra's rechtsaf de Hobbemakade op draaien en gelijk in de ankers hangen om geen voetgangers plat te rijden.

ja dat was ik, eerst ff fietsertjes voorbij, in de ankers voor de voetgangers en VROEMMMMMM :)
:W
 
Gisteravond 18.15u op de A12 ri Den Haag thv van Reeuwijk een rode Honda CBF :?, berijder met een geel fluovestje.

Ik voegde net in op de A12 met m'n groene jeep, jij reed daar toen op de derde baan. Heb nog een tijdje zitten kijken maar voor Waddinxveen/Gouda zag ik je niet meer.

:W

Dat zou ik wel eens geweest kunnen zijn. Ik kwam net terug van m'n VRO-2 in Lelystad.
Bedankt voor de spot :W
 
Gespot bij MotorHoutrust
Wat: BMW R1200R zwart

Ik knikte nog even naar je, was de bestuurder van een groene BMW R850R
Maare mooie motor heb je hoor!
[afbeelding]
[afbeelding]
Hi Jordy,

Ik zag je al fotootjes maken en ik hoorde van Pieter dat je de zoon van een van de monteurs bent en dat je de R1200R een hele mooie motor vindt.
Bedankt voor het complimentje en de spot. :}

BIj deze wil ik je gelijk terugspotten, omdat ik je op je R850R zag wegrijden mét sticker :+

Je zit zeker wel de hele dag te dagdromen bij al die glimmende Beamers daar ?
 
Vanavond rond 20.00 schat ik, op de A58 richting Tilburg, een "sportfiets" met kenteken MP-90-..
Ik zat als bijrijder in een bestelauto en zag je pas vrij laat voorbij rijden, heb niet kunnen zien wat 't precies was. :$
 
Vanavond op de A1 A'dam richting Amersfoort rond 17:30 een dame (ik zag een paardestaart onder je helm uitkomen) op een Bandit.
Ik kon je net niet inhalen want ik moest eraf naar de A6, jij ging rechtdoor richting A'foort.

Kenteken iets van MJ.... 70

Bij deze gespot!

Ja, hoor, dat was ik weer!
Jij zat op die streetfighter toch??

Was lekker op de A1 zo in de vakantie *O* , meestal staat het vast.

In ieder geval: Thanxx voor de spot :W
 
Wanneer: Nu en sinds een uur of 7:45 minimaal
Waar: Hoofddorp, Planeetbaan op het parkeerterrein
Wat: Rode Ducati 600 supersport Desmosedici MV-xx-HN
Wie: geen idee, maar leuk je te zien hier ;)
[afbeelding]
Bij daglicht volgt een betere foto ;) En op de 2de, spoorzijde hebben we ook koffie ...
Tot SPoTSch! :W

C'est moi.
zit ergens boven je denk ik, op de 3de, ook aan de spoorkant.
kom eigenlijk nooit met de motor, maar nu was het mooi weer :) (en mn auto is ff stuk)

'T is btw een desmodue
 
vannochtend gespot op de A8 roodkleurige motor met stikker.
Je reed op de N8 achter me en haalde me in op A8 terhoogte van zaandijk.
En je ging afrit zaandam er af.

Weet het kenteken niet echt meer Maar ik doe een gok M*-**-33 dit is nog wat ik weet.
maar volgens mij was het MP-PR-33.

Bij deze gespot..
 
gisteren en vanochtend op de Genestetlaan Den Haag geparkeerd op de stoep
een geel zwarte motor met stickert :+
honda?yamaha?

:+

een dichtsbijzijnde buurman dus :W

gespot!
 
Laatst bewerkt:
Hi Jordy,

Ik zag je al fotootjes maken en ik hoorde van Pieter dat je de zoon van een van de monteurs bent en dat je de R1200R een hele mooie motor vindt.
Bedankt voor het complimentje en de spot. :}

BIj deze wil ik je gelijk terugspotten, omdat ik je op je R850R zag wegrijden mét sticker :+

Je zit zeker wel de hele dag te dagdromen bij al die glimmende Beamers daar ?



Hoi,

Ja ik moest wel de foto's maken, want als je wordt gespot is een foto wel zo leuk. (sorry voor de slechte kwaliteit van de foto's)
Klopt dat ik idd de zoon van een monteur ben, ik was gisteren daar bezig om mijn motor weer te laten glimmen(wat wel gelukt is :P ) en een oliebeurt te doen voor mijn :]
Maar af en toe zit ik idd wel te dagdromen bij al dat moois.
 
Beetje laat dan nooit.... :)

17 Oktober (Vorige week Zaterdag)

Zag ik in Den Dungen een hoop Motor staan bij Boer Goosens... :Y Uurtje of 09:45/10:00
Zag er iedergeval een eentje staan met sticker! Het was een toerfiets, wat voor iets kon ik niet achterhalen :N Aangezien ik er voorbij kwam gereden. Helaas geen tijd om effe te gaan kijken :N


Dus bij deze de spottie :W
 
Vanmiddag in Almere in het nieuwe stadshart omstreeks 1435 een FZ6-S met kenteken MS-HR-02. Je stond stil tegenover de ambulance die daar aanwezig was.

Liep aan de overkant van de straat en zag je nog net wegrijden. Ik was te laat om gespot te roepen. Maar bij deze alsnog!

Gr,
Bart
 
vanmiddag om 14.00 uur een witte ?? (honda) ?? zag het ffe te laat |(
maar zag wel je stickertje :Y
waar :
krammerstraat hoek grevelingenstraat,ik stond daar met dienst auto van de gemeente op de hoek van de straat..

wie o wie ?? :W
 
vanmiddag om 14.00 uur een witte ?? (honda) ?? zag het ffe te laat |(
maar zag wel je stickertje :Y
waar :
krammerstraat hoek grevelingenstraat,ik stond daar met dienst auto van de gemeente op de hoek van de straat..

wie o wie ?? :W

Als je in Amsterdam bedoelt was ik het, net op weg naar me werk :W
 
Vanmiddag @ 15:33u, Van Woustraat richting Stadhouderskade te Amsterdam
KTM (Alweer gespot?? Rijd je alleen rondjes door de buurt ofzo :P)
MV-LH-** :W

Vanmiddag @ 16:01u, Stadhouderskade te Amsterdam
Chopperd (ben niet zo thuis in die tak van motoren :P) met het kenteken:
MR-12-** :W
 
Laatst bewerkt:
Gespot vanmiddag om even na 16:00 uur (hoe kan het ook anders O-) ) 2 mooie Kawa's aan de Moezelweg in de Europoort waarvan 1 met MF sticker. Ik was op de fiets :$ (woon-werk) :W :W
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan