(Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 54

Status
Niet open voor verdere reacties.
net centrum hoorn volgens mij een motorscooter op de oprijwagen gespot
reed langs zag pas op het laatst je sticker toen was ik er al voorbij
reed op een wit/rood/blauwe cbr600 zonder achterkappen

oke is minder leuke spot maar toch gespot :W
 
Vanmiddag passeerde ik aan de Eem in Amersfoort de wildkampeerplek van een MF-er. Deze persoon moet zich onspotbaar hebben gewaand daar het kampeermobiel niet voorzien was van een sticker, maar een geoefend oog laat zich zo makkelijk niet in de luren leggen.

2agkzmt.jpg


Even verderop, op het Lieve Vrouwekerkhof in dezelfde stad werd het trekkende voertuig aangetroffen. Een ZZR-600. Om verwarring te zaaien was de trekhaak verwijderd, maar wederom, een geoefend oog...

2lvxvl3.jpg
 
Vanmiddag passeerde ik aan de Eem in Amersfoort de wildkampeerplek van een MF-er. Deze persoon moet zich onspotbaar hebben gewaand daar het kampeermobiel niet voorzien was van een sticker, maar een geoefend oog laat zich zo makkelijk niet in de luren leggen.

**

Even verderop, op het Lieve Vrouwekerkhof in dezelfde stad werd het trekkende voertuig aangetroffen. Een ZZR-600. Om verwarring te zaaien was de trekhaak verwijderd, maar wederom, een geoefend oog...

**

Haha geniaal dit :}
 
net centrum hoorn volgens mij een motorscooter op de oprijwagen gespot
reed langs zag pas op het laatst je sticker toen was ik er al voorbij
reed op een wit/rood/blauwe cbr600 zonder achterkappen

oke is minder leuke spot maar toch gespot :W

groene vespa motorscooter

haalde jij ons in na de rotonde vlak voor de mc donalds?

waterpomp stuk dus we konden niet verder *O*
 
Net in Amsterdam (21:30) bij de grote rotonde op de Slotermeerlaan in west, denk een zzr? Jij ging de Burgemeester Röellstraat op, ik stond voor het stoplicht te wachten om rechtdoor richting osdorp te gaan.
 
Vanmiddag rond 12.30 uur, spotje in Rijswijk. Je draaide van de Beatrixlaan de A4 op. Daar zat er nog een golfje jullie dwars, deze gaf jullie niet de ruimte om weg te rijden..... Toen hij voor je zat kon je eromheen draaien, en gaf je hem een 'vernietigende' blik! En terecht!! :Y

[afbeelding]

Hey Leo, had je ze niet herkend, dat zijn Wijx, en Miss-sea op haar motor :X

wel geniaal een vernietigende blik _O-
 
groene vespa motorscooter

haalde jij ons in na de rotonde vlak voor de mc donalds?

waterpomp stuk dus we konden niet verder *O*


nee ik reed jullie voorbij dat ie net opgeladen stond
hij was nog bezig met vastzetten
kwam net van de dijk afgereden
 
Vanmorgen bij 't verlaten van mijn woning gespot en foto gemaakt, zojuist weder gekeerd (Zalig Pasen...) en hij staat er nog:

[afbeelding]

Volgens mij diegene die mij al eens gespot heeft hier... Amsterdam Osdorp.

Gespot!

Klopt helemaal!
Ben nog even mn Gopro aan het doorspitten om te kijken of ik nog wat heb als ik aan kom rijden. (was 12uur snachts)
 
gistermiddag Assen 15.54.53 uur uitkomen Geert Timmerbocht
Ducati 750 *D

indien gewenst kan er fotografisch bewijs geleverd worden 8-)
 
Gister (zondag) middag een MF'r op een donker groene Diversion op het dijkje oostzijde van de Amstel tussen Oudekerk en het viaduct van de A10. Ik was op de trapfiets en riep nog gespot terwijl je een peuk draaide (vermoed ik)

Daarna had ik vermoedelijk Badtzmaru achter me op ze dienst fiets, je ging van het dijkje richting dat politie gebeuren met die 1 PK stallingen.
 
Wanneer: 21-04-14 16:45
Waar: Herenweg Vinkeveen
Wat: Rode Honda CB500

Deze was al meerdere keren gespot in de omgeving van Vinkeveen (motor is van n MF'er geweest..) echter was de huidige bestuurster zich er niet van bewust dat ze een extra blauw vlakje op haar plaat heeft. :+ Even uitgelegd en ze zal actie ondernemen *O*
 
Nee met de auto.

Wouden eerst wel, alleen regende in alkmaar dus toch maar niet.
Ik liep rond met zo'n witte rol schoonmaakdoeken samen met maatje met petje op.
 
Klein wereldje, tja, dat krijg je als je met z'n allen op de vierkante meter rondom de Moezel O-) blijft rondcrossen... maar het was gezelllig. Goed thuisgekomen?

:W
Ja,we zijn goed thuis gekomen,de A2 af rijden was best saai na al de bochies van afgelopen dagen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan