(Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 54

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iets oranjes. Geen idee wat voor een het was eigenlijk, maar het had duidelijk een sticker.
Kwam het het pand van mijn werk uitlopen en zag je nog net voorbij gaan, het is inmiddels een automatisme om te kijken of er een sticker op voorbijgaande motoren zit.

Waar? Paar minuutjes over 17:00 op de Deventerseweg in Barendrecht.
 
Gisteren door BigBen en mij voor het eerst AMFA gespot *O* bij een Diversion club rit.
Gezellig gebabbeld en een heerlijke rit
Tot een volgende club rit. :W
[afbeelding]
Leuk, wist geeneens dat spotten gemeld werd! Ik zal erop letten en de volgende die ik "spot" met jullie delen.
Bedankt voor de foto!! En inderdaad mooie tocht.....op naar de volgende! :] :] *O*
 
Vanmiddag om half 4 op de prinsengracht, vlak naast het Anne Frankhuis. Een blauwe R6?? Kenteken begon met MV-TD volgensmij. Je was net een fietser aan het ontwijken. Liep daar op de stoep met een paar meiden :)
 
Vanmiddag 16:30 Velsertunnel een rode Honda CB500
Zat achter je van voor het rode licht ivm hoge vrachtwagen en ik ging op de Parallelweg rechtdoor waar jij links de Viaductweg in ging
 
Leuk, wist geeneens dat spotten gemeld werd! Ik zal erop letten en de volgende die ik "spot" met jullie delen.
Bedankt voor de foto!! En inderdaad mooie tocht.....op naar de volgende! :] :] *O*

Alleen een beetje jammer dat de foto een kwart slag gedraaid geplaatst werd... :?
 
Zojuist MFers bij de MAC op CPZ :) Hopelijk allemaal op de foto gezet @ www.Circuitpics.nl
Fotos staan morgen avond online ;)
 
MF-XH-49, gespot op de heenreis ter hoogte van Hoorn, zal rond half zes zijn geweest. (Je nam afslag net voor de snelweg rechts) *Heb een foto maar krijg hem niet gepost*
En op de terugweg A27 richting Almere omstreeks 22:15 zag ik een sticker, donker moeilijk dus als je jezelf hierin vind; chapeau!

Ik in corsa met aanhanger erachter.
 
Laatst bewerkt:
Twee spotjes vanochtend.

1) Goudgele tourmotor die invoegde vanaf Rottepolderplein op de A9 richting Amsterdam. Witte helm geloof ik. Ging beetje snel.

2) Op de A5 van Haarlem naar Hoofddorp een witte sportieve motor, berijder met zwart leer en witte helm en rugzak. Ging er ook bij afslag Hoofddorp af.

:W

Oh ja beiden waren tussen kwart voor acht en acht uur.
 
Twee spotjes vanochtend.

1) Goudgele tourmotor die invoegde vanaf Rottepolderplein op de A9 richting Amsterdam. Witte helm geloof ik. Ging beetje snel.

2) Op de A5 van Haarlem naar Hoofddorp een witte sportieve motor, berijder met zwart leer en witte helm en rugzak. Ging er ook bij afslag Hoofddorp af.

:W

Oh ja beiden waren tussen kwart voor acht en acht uur.

Witte Sport V-twin :W , jou niet gespot -O-
 
Vanmiddag 16:30 Velsertunnel een rode Honda CB500
Zat achter je van voor het rode licht ivm hoge vrachtwagen en ik ging op de Parallelweg rechtdoor waar jij links de Viaductweg in ging

*O* eindelijk gespot dankje

(Zag bij jou geen stickert)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan