(centraal) MF'er gespot? Post het hier!

Heb jij al eens iemand gespot?

  • 1 keer.

    Stemmen: 50 28,4%
  • 2 - 5 keer.

    Stemmen: 44 25,0%
  • 5 - 10 keer.

    Stemmen: 5 2,8%
  • 10 - 20 keer.

    Stemmen: 2 1,1%
  • Meer dan 20 keer.

    Stemmen: 8 4,5%
  • Nee.

    Stemmen: 67 38,1%

  • Totaal aantal stemmers
    176
Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren ff over half vijf. Ik sta in mijn koekblik bij het stadion van Utrecht voor een stoplicht. Komt er zo'n ouwe Kawasaki met MF-sticker me voorbij. Je kent ze wel, die ouwe Z-serie. Echt een brik. Alle originele lak was natuurlijk al vergaan en hij was blauw overgespoten. Het was zo'n brik dat hij niet eens lekker stationair liep. De berijder moest het gas erop blijven houden.
Hij stond een paar meter voor me op de andere rijbaan. Ik wou toeteren, maar kwam er toen achter dat mijn toeter niet meer werkt. :(

Dus nou moest ik weer dit hele bericht typen omdat mijn toeter kapot is.

Hoi Max.
Dan zat jij met een uitgestrekte nek te kijken in een donkere station !!!!!! Dat ik je niet herkend heb zeg |( |(

Lekker geluidje hè ;)
 
Gisteren ff over half vijf. Ik sta in mijn koekblik bij het stadion van Utrecht voor een stoplicht. Komt er zo'n ouwe Kawasaki met MF-sticker me voorbij. Je kent ze wel, die ouwe Z-serie. Echt een brik. Alle originele lak was natuurlijk al vergaan en hij was blauw overgespoten. Het was zo'n brik dat hij niet eens lekker stationair liep. De berijder moest het gas erop blijven houden.
Hij stond een paar meter voor me op de andere rijbaan. Ik wou toeteren, maar kwam er toen achter dat mijn toeter niet meer werkt. :(

Dus nou moest ik weer dit hele bericht typen omdat mijn toeter kapot is.

Hoi Max.
Lol, wie heeft er dan een brik :+ ;)
 
Maandag 11 Augustus,(ja is erg laat maar ik kom net terug van vak.)
in Almelo in een of andere winkelstraat stond een ZX6-r met motor-forum sticker.
(kon ook een 9 zijn geweest ben wat hersencellen verloren tijdens vakantie)

Geen idee wie, dat heeft misschien te maken dat ik er neit uit de buurt kom ;)

Caio
 
Ben in Crest (camping moto) een Mille tegengekomen met MF sticker - dat was Idifix! :)

(was trouwens gezellig Idifix - laat nog es wat van je horen!)


Ik ben toch zeker 1,5 week op Crest geweest en geen motor met MF sticker gezien. Nou stond die van mij ook niet echt in het zicht, maar toch.
 
Vanmorge om een ongv 08.20u Honda SP1, in Rijswijk, Bestuurder had zoontje/dochtertje achterop en bracht deze naar school, achter de Shell tegen Den Haag aan.
Ik denk dat Rene het was gezien hij ook een Rode helm op had!

Ps wel stoer voor de kleine dat hij/zij op motor naar school word gebracht!! 8-)

Die zal later ook wel op het forum te zien zijn! :]

Hé vriend, dat is effe lang geleden *D

Op de motor was ik inderdaad,was mijn zoontje van 10 inderdaad aan het
wegbrengen naar school :}
Hij is er nog een beetje te klein voor, maar vindt het zo leuk dat hij de hele dag met een glimlach op z'n gezicht loopt.

Hij had het motorvirus al te pakken toe hij 1 jaar geleden voor het eerst op zijn minibike had gereden :} :}

Groetjes en hopelijk snel tot ziens René
full
 
********GESPOT********

een gevaarlijk uitziende zwarte motor (volgens mij een Honda)met dito dame iets grijs in het pakkie en op helm !!!
op het klaverblad in hoevelaken rond middernacht

Wie OOOOoooOOOOO wie

Zag er wel leuk uit hoor lekker bocchies pakken he *D
jakkie een taalvautje edit vandaar
 
Laatst bewerkt:
********GESPOT********

een gevaarlijk uitziende zwarte motor (volgens mij een Honda)met dito dame iets grijs in het pakkie en op helm !!!
op het klaverblad in hoevelaken rond middernacht

Wie OOOOoooOOOOO wie

Zag er wel leuk hoor lekker bocchies pakken he *D


goh , waarom mis ik dat soort dingen nu altijd :+
 
Vanavond m'n eerste MF'er gespot! Een rood/witte Thundercat, op de provinciale weg in Hoorn, richting 't runshopping centrum. Omstreeks 19:00. Bestuurder had een zwart/wit/zilveren Shark helm. (Precies dezelfde als de mijne..)

Wie o wie was 't?


Die gast op die rood witte thundercat die door Hoorn zwalkt met een shark helm op z'n kop, dat ben ik *D

Sorry dat ik me niet eerder heb aangemeld, maar beter laat dan nooit.
(het MF stickertje was eigendom van de vorige eigenaar van de Cat en ik had geen zin, tijd of gelegenheid om me aan te melden '( )

Op dinsdag 26 augustus 2003 22:46 schreef Jessy het volgende:die hebik ook al 2x gepost/gespot, maar die reageerd niet ;(

Je hoeft niet te gaan huilen hoor... })
 
Op woensdag 27 augustus 2003 13:32 schreef Thunderer het volgende:Die gast op die rood witte thundercat die door Hoorn zwalkt met een shark helm op z'n kop, dat ben ik *D

Sorry dat ik me niet eerder heb aangemeld, maar beter laat dan nooit.
(het MF stickertje was eigendom van de vorige eigenaar van de Cat en ik had geen zin, tijd of gelegenheid om me aan te melden '( )Je hoeft niet te gaan huilen hoor... })
jeeeej *D
weet ik eindelijk wie je bent :+
 
Ik ben toch zeker 1,5 week op Crest geweest en geen motor met MF sticker gezien. Nou stond die van mij ook niet echt in het zicht, maar toch.

En ik stond zelf helemaal achterin, het bruggetje over, met groepje vrienden...
Die Mille van Idifix was niet te missen - het geluid in elk geval ;)
Wij waren er in de week van 9 - 15 aug...
 
Trouwens, van een vriend van me is in die tijd de motor geprobeerd te jatten (soes gsxr) op camping moto! Gelukkig hadden ze de gasten al gauw te pakken *hulde* voor de gendarmerie!!
 
Gisteravond, op de rondweg Den Bosch: rood/witte R1, berijder in het geel/zwart, nam afslag Maaspoort.
 
Mijn eerste MF-er in 't wild gespot vandaag 8-) :

Nieuw type Gixxer, blauw/wit, A12 richting Arnhem, nam afslag Veenendaal ca. 17.15u

Ik bij gebrek aan remschijven in roestbak :(
 
Net in de garage in levende lijve, HansGSX-R in de garage.

[offtopic]Waar kleed jij je om in 't leer? In dat kleine hokje?[/offtopic]

PS. Je valt aardig op vandaag Hans ;)
 
Hé vriend, dat is effe lang geleden *D

Op de motor was ik inderdaad,was mijn zoontje van 10 inderdaad aan het
wegbrengen naar school :}
Hij is er nog een beetje te klein voor, maar vindt het zo leuk dat hij de hele dag met een glimlach op z'n gezicht loopt.

Hij had het motorvirus al te pakken toe hij 1 jaar geleden voor het eerst op zijn minibike had gereden :} :}

Groetjes en hopelijk snel tot ziens René
(Afbeelding)

Heee Rene jongen,
Inderdaad lang geleden! Ik zei al tegen mn vrouwtje dat jij het was, zij vond het ook erg cool dat je hem zo wegbracht! 8-)
Gaaf man die mini bike :}
En echt super dat je zoontje zo blij is....
je weet het sommige dingen zijn onbetaalbaar!

Zie je snel weer :] })
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan