stempel
MF'er
Nou, ik heb direct na aanmelden als forumlid een apart probleem met mijn Chang Jiang, een zijklepboxer 750.
Het ding start prima en draait ook goed, totdat hij na ongeveer 45 seconden langzaam uitvalt.
De tankdop is er af, dus dat is het niet. Er zit een nieuwe kraan op die goed doorloopt als ik de slangetjes eraf haal. Maar de boel stroomt niet als het is aangesloten.
Als ik vlak voor het definitief uitvallen snel de beide vlotterpennetjes indruk lopen de vlotterkamers weer vol en pikt de motor weer keurig op.
Het is een heel eenvoudige kraan en ook de carburateurs zijn overzichtelijk; het is om gek van te worden. Bovendien was dit probleem er al met de originele kraan, dus dat is het ook niet.
De vlotters lijken dus de boel af te sluiten, maar bij demontage was er niks te zien aan de afdichtkant, zal ik maar zeggen. Ook al de naald in beide richtingen verschoven. Maakt geen verschil.
Kan het zijn, dat de naald naast zijn onderste zitting terechtkomt? Maar dan zou ik er niet 1000 km . zonder dit probleem mee gereden kunnen hebben. Bovendien zou de boel dan juist niet goed afsluiten en de vlotterkamer constant moeten overstromen.
Er zittern geen braampjes of andere storingen aan vlotters, naalden enz.
Wie weet er iets voor dit geval?
Het ding start prima en draait ook goed, totdat hij na ongeveer 45 seconden langzaam uitvalt.
De tankdop is er af, dus dat is het niet. Er zit een nieuwe kraan op die goed doorloopt als ik de slangetjes eraf haal. Maar de boel stroomt niet als het is aangesloten.
Als ik vlak voor het definitief uitvallen snel de beide vlotterpennetjes indruk lopen de vlotterkamers weer vol en pikt de motor weer keurig op.
Het is een heel eenvoudige kraan en ook de carburateurs zijn overzichtelijk; het is om gek van te worden. Bovendien was dit probleem er al met de originele kraan, dus dat is het ook niet.
De vlotters lijken dus de boel af te sluiten, maar bij demontage was er niks te zien aan de afdichtkant, zal ik maar zeggen. Ook al de naald in beide richtingen verschoven. Maakt geen verschil.
Kan het zijn, dat de naald naast zijn onderste zitting terechtkomt? Maar dan zou ik er niet 1000 km . zonder dit probleem mee gereden kunnen hebben. Bovendien zou de boel dan juist niet goed afsluiten en de vlotterkamer constant moeten overstromen.
Er zittern geen braampjes of andere storingen aan vlotters, naalden enz.
Wie weet er iets voor dit geval?