Circuit du Ecuyers

Hee berndt alles donders goed jongeee .Ik mis een persoon en het is geen snip.Houdt hij het voor gezien -O- ik hoop op hetzelfde weer als vorig jaar . *O*
Hé, rijdt Marco niet mee??

~[Edit] Net een minuutje te laat, Marco dus. Wel met een goede reden *D.
 
Laatst bewerkt:
L1 circuitfiets! zoiets als deze
ONK3.jpg
 
Volgens mij mag je er niet op alleen tijdens het meerdaags evenement. De laatste keer dat wij er waren, met een franse organisatie in okt 2011, mocht het ook niet van de eigenaar.
Misschien dat Trackdays4all hier alvast uitsluitsel over kan geven, of z'n best doen om dit te regelen.
D.w.z. dat je er s,avonds 3 mei wel op mag.
 
Ik ga er niet vanuit... Maar wij pakken toch altijd wel even een hotelletje in de buurt, dus gewoon daar slapen en dan 's ochtends fris uit bed. Voor de kampeerliefhebbers of sleurhuteigenaren wel vervelend natuurlijk.

Vraag me toch af wat ik me moet voorstellen bij de eigenaar trouwens, ik kreeg altijd de indruk dat het een boze boer is die al dat gedoe eigenlijk toch niet moet op zijn land. :+
 
De eigenaar is 'een vader' van een zoon, een zoon die retesnel is en in het Frans kampioenschap rijdt :) .
Blijkbaar fortuin gemaakt (oa met paarden hoorde ik) en dan maar voor zijn zoon (en zichzelf) een circuitje in zijn laten leggen 8-) .

Er zijn gigantisch veel dagen dat er iets te doen is op Ecuyers, trackdays voor moto's, auto's, opleidingen, testdagen van automerken, banden enzo...
Tijdens het 'seizoen' is het zo wat iedere dag bezet zei em :o .
 
moet je eens in de garage gaan kijken (rechts links einde rechte stuk)
staan leuke racewagens...

(niet te lang kijken want, einde rechte stuk komt een snelle bocht :Y )

edit :+
 
Laatst bewerkt:
@TeDeuM: kijk, dat maakt het plaatje al wat logischer. :+

@norwin: staat die garage niet links, einde rechte stuk? Heb de afgelopen keren dat ik die eerste bocht naar rechts indook, geen garage gezien. :+
 
Je verkoopt je koeien, en gooit er asfalt in :Y
In Putten (Gelderland) had ik zo'n dorpsgenoot.
In de achtertuin een kartbaan aangelegd.
En op het maisveld reden (bijna) het hele jaar een zooi crossauto's rond.
 
Iedereen weer thuis gekomen van Ecuyers??

Voor de mensen die nog foto's hebben van de blauwe supermoto (#16) in de snelle groep dan laat maar komen.

Was mijn eerste supermoto ervaring trouwens.
De motor is twee weken geleden omgebouwd van enduro naar supermoto (andere wielen en ander spatbord) de rest van de afstelling van de vering stond gewoon voor enduro..dus dit was verre van optimaal.


Heb in ieder geval heerlijk kunnen rijden, vooral de eerste dag toen de baan nog nat was lekker glijden en driften zonder bang te zijn dat er iets fout gaat.
 
Wij zijn ook weer heelhuids thuisgekomen! Het weer op de terugweg was wel verschrikkelijk zeg...

Maatje met GSX-R750 maakte een kleine schuiver op dag 1 maar heeft nog gewoon kunnen rijden, ik heb lekker mogen wennen aan mijn YZF750. Ik ben blij dat het weer gisteren zo goed was, de voorspellingen waren toch echt anders!

Nu even pauze, eind mei naar Assen en in juli met Trackdays.be weer naar Ecuyers!

By the way, ben ik de enige die wegraceinfo.nl niet bereiken kan? -O-
 
Laatst bewerkt:
Wij zijn ook weer heelhuids thuisgekomen! Het weer op de terugweg was wel verschrikkelijk zeg...

Maatje met GSX-R750 maakte een kleine schuiver op dag 1 maar heeft nog gewoon kunnen rijden, ik heb lekker mogen wennen aan mijn YZF750. Ik ben blij dat het weer gisteren zo goed was, de voorspellingen waren toch echt anders!

Nu even pauze, eind mei naar Assen en in juli met Trackdays.be weer naar Ecuyers!

By the way, ben ik de enige die wegraceinfo.nl niet bereiken kan? -O-

Het weer op de terugweg was inderdaad vreselijk slecht, we mogen blij zijn dat we die buien niet hebben gekregen tijdens deze 2 dagen.

Jullie stonden boven op de paddock bij de ingang van het circuit? (bij die BMW touring)
Daar stond wel een gsxr met wat modder op de kuipen. De schade leek mee te vallen zo van een afstandje.

De site van wegraceinfo.nl ligt der inderdaad uit.
 
Jullie stonden boven op de paddock bij de ingang van het circuit? (bij die BMW touring)
Daar stond wel een gsxr met wat modder op de kuipen. De schade leek mee te vallen zo van een afstandje.

De site van wegraceinfo.nl ligt der inderdaad uit.
Yup, dat waren wij! Goed plekkie... Niet zo stijl als de rest van de paddock, lekker rustig, en je hoeft niemand te ontwijken als je nog in racemodus van het circuit af komt. :P

Site is weer online, maar nog niet in vol ornaat volgens mij. Ecuyers staat er in ieder geval nog niet op. Dan wachten we nog wel even. :)
 
Heya wat een twee gigantische top dagen waren het weer in Ecuyers. Ben er nu voor derde achtereenvolgende jaar geweest en het verveelt niet.
Erg leuke uitdagende baan, relaxte sfeer en inmiddels een hoop bekende gezichten 8-)

Wij stonden met een witte Caddy en gouwe Golf station langs de pitmuur.

Heb op de mail paar foto's gehad van Ad Kievit. Kan 't niet laten om ff te spammen *D

IMAG0817.jpg


12EC1-4223-036.jpg


12EC1-3714-023.jpg


12EC1-2772-013.jpg


IMAG0820.jpg
 
Wauw, die laatste is echt gaaf! Is dat heel vroeg, of heel laat genomen, dat heel de pitstraat leeg lijkt? :P

Foto's staan nog niet online, klopt? Iemand enig idee wanneer Ad hier aan toe gaat komen? Ik geloof dat-ie nog een boel andere dagen in de planning had staan, en met de (zo lijkt het) serverproblemen van zaterdag zal het dus wel even duren...
 
Yep zeker twee top dagen gehad . En zeker een hoop leuke mensen leren kennen en oude bekenden ontmoet.Die laatste foto is echt een lot uit de loterij .super gaaf!
 
Terug
Bovenaan Onderaan