circuit en 2takt --- 2008 !!!??

desp0

MF veteraan
16 aug 2005
2.084
1
Deelgemeente Gavere
Hoe zit het nu,

ik hoor her en der dat 2takten verboden wordne in 2008 op het circuit.
Zelf dacht ik enkel dat de productie stopt en de competitie zal afgeschaft worden, maar of je dan als vrijrijder de baan niet meer op mag met een 2takt :? :? :?

wie weet hier meer van ?
 
Hoe zit het nu,

ik hoor her en der dat 2takten verboden wordne in 2008 op het circuit.
Zelf dacht ik enkel dat de productie stopt en de competitie zal afgeschaft worden, maar of je dan als vrijrijder de baan niet meer op mag met een 2takt :? :? :?

wie weet hier meer van ?

lijkt mij onzin...
 
mij ook... tenzij je het geluid niet onder controlle kan krijgen. De rs250 heeft sowieso moeite met geluidslimieten.
 
ja maar dus ik hoef zeker niet bang te zijn dat ik in 2008 niet meer op folembray / zolder / croix-en-ternois toegelaten wordt ?

aiiight, vraag mij in godsnaam waarom zo'n grote groep mensen dan van wel beweerd :?
tzijn wel allemaal 4takt rijders, jaloezie zeker O-) ;)
 
Ik denk dat het gewoon nieuwe regelementen zijn voor de MotoGP (125 & 250 dus) En als de FIA het verandert dan gaan de fabrikanten mee natuurlijk. (Kan ook andersom zijn)

Een verbod op de openbare weg / circuits kan - volgens mij - alleen door de politiek (Europa) afgedwongen worden... (geluid/milieuvervuiling)

En.... brommers/scooters <=50cc.... da's toch ook tweetakt? Dan zouden ze die ook moeten verbieden...

Dat gaat dus nog wel even duren...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan