Circuit Park Emmen C.E.R.T. deel XXV

Was vanmorgen ook al bekend....

Wel een rare crash btw, alsof hij nog vast zat aan de motor waardoor die naar binnen ging...


Ik zag het vanmorgen ook inderdaad, vreemde crash ja, alsof ie vast zat aan/onder de motor..
 
Laatst bewerkt:
Highsider gehad denk ik. Kon net blijven zitten maar de bocht niet goed afronden odmat ie geen controle meer had omdat hij ernaast is komen te hangen....

R.I.P. Simoncelli
 
Inderdaad een rare crash, niet fijn om naar te kijken.

Vandaag nog ff 210km getuft, kouwe klauwen in het begin, daarna prima te doen :)
 
Dit is dus een test.
full
 
Hallo,

Het onderstaande plaatje spreekt voor zich. Met name de mensen die de laatste momenten met Henk hebben meegemaakt wens ik veel sterkte toe.

Heb zelf nog een persoonlijke vraag. Is het mogelijk dat G. de Weerd aangeeft op welk tijdstip de foto van Henk is gemaakt. In de metadata staat wel een tijd (gmt +2), maar nu is de vraag, stond de camera op tijd?

Namens de familie.
I. Ramaker
full
 
Hallo,

Het onderstaande plaatje spreekt voor zich. Met name de mensen die de laatste momenten met Henk hebben meegemaakt wens ik veel sterkte toe.

Heb zelf nog een persoonlijke vraag. Is het mogelijk dat G. de Weerd aangeeft op welk tijdstip de foto van Henk is gemaakt. In de metadata staat wel een tijd (gmt +2), maar nu is de vraag, stond de camera op tijd?

Namens de familie.
I. Ramaker[afbeelding]

Nog bedankt voor het kaartje!

Gr

Dave
 
Hallo,

Het onderstaande plaatje spreekt voor zich. Met name de mensen die de laatste momenten met Henk hebben meegemaakt wens ik veel sterkte toe.

Heb zelf nog een persoonlijke vraag. Is het mogelijk dat G. de Weerd aangeeft op welk tijdstip de foto van Henk is gemaakt. In de metadata staat wel een tijd (gmt +2), maar nu is de vraag, stond de camera op tijd?

Namens de familie.
I. Ramaker[afbeelding]

Bedankt voor de kaart!!
 
Hallo,

Het onderstaande plaatje spreekt voor zich. Met name de mensen die de laatste momenten met Henk hebben meegemaakt wens ik veel sterkte toe.

Heb zelf nog een persoonlijke vraag. Is het mogelijk dat G. de Weerd aangeeft op welk tijdstip de foto van Henk is gemaakt. In de metadata staat wel een tijd (gmt +2), maar nu is de vraag, stond de camera op tijd?

Namens de familie.
I. Ramaker[afbeelding]

Zal kijken of ik iets kan vinden v.w.b. die tijd. ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan