Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Suggesties please, dan.Mooie plaatjes, maar je zithouding is
Ben eerder nieuwsgierig naar je rondetijdenSuggesties please, dan.
Ik rij namelijk van alles aan de grond met de CBR, dus ik kan wel wat tips gebruiken.
Ik ook. We hebben op Zolder niks getimed (omdat we in de veronderstelling verkeerden dat dat automatisch ging via de transponder zoals op Assen), dus ik heb helaas geen idee van mijn rondetijden.Ben eerder nieuwsgierig naar je rondetijden
Kun je niet beter de grondspeling van je motor verhogen (tailriser, steps omhoog, etc)?
Suggesties please, dan.
Ik rij namelijk van alles aan de grond met de CBR, dus ik kan wel wat tips gebruiken.
En toch rij ik nu al zo zeker en goed dat ik met de Sport Grid Times meedoe op Assen, met de echte snelle jongens die dan trainen.
Ik deed het dus nog anders, ver ernaast hangen om een kneedown te maken zodat ik daarna de motor verder kan laten zakken, alleen maar omdat ik bang ben iets van de motor zelf aan de grond te rijden. De keren dat me dat met de 600f2 gebeurd is schrok ik me rot en duwde de motor dan met de knie terug vandaar het perse kneedown idee/gevoel tussen de oren, maar ik besef nu pas dat de fireblade platter kan, al is de grondspeling ook niet geweldig, maarja, het is mn droomfiets dus je moet wat.
Eerst zelf maar eens op de been komen, de motor op (laten) lappen en volgend jaar met een cursus beginnen om aan de houding te werken, lef is er wel alleen als je er dan niet juist op zit ga je alsnog wel hard EN ook hard op je smoel...
Ik deed het dus nog anders, ver ernaast hangen om een kneedown te maken zodat ik daarna de motor verder kan laten zakken, alleen maar omdat ik bang ben iets van de motor zelf aan de grond te rijden. De keren dat me dat met de 600f2 gebeurd is schrok ik me rot en duwde de motor dan met de knie terug vandaar het perse kneedown idee/gevoel tussen de oren, maar ik besef nu pas dat de fireblade platter kan, al is de grondspeling ook niet geweldig, maarja, het is mn droomfiets dus je moet wat.
Eerst zelf maar eens op de been komen, de motor op (laten) lappen en volgend jaar met een cursus beginnen om aan de houding te werken, lef is er wel alleen als je er dan niet juist op zit ga je alsnog wel hard EN ook hard op je smoel...
Met alle respekt maar in de Gridtime heb je nu nog niets te zoeken. Je kunt beter
gaan oefenen met gewone circuitdagen. Wat betreft het marchal zijn heeft niets
met snelheid te maken, meer met je techniek en hoe je iets brengt.
Bedankt nog voor je hulp! Was even een beetje de weg kwijt na mn val. Volgend jaar gewoon met cursussen de boel oppakken lijkt me de beste zet, maar zal al het advies opslaan in de grijze massa. thx.Heb je verhaal in het Firebladetopic gelezen. Balen dat je er zo slecht van af bent gekomen (al had het net zo goed erger gekund). Had verwacht dat het allemaal wel meeviel, ik ben die baco die als eerste bij je was
Ben het met je eens Hicham Lekker rijden en wel of geen knee down maakt niet uit. Natuurlijk is het zo als je met je knie aande grond rijd je een soor van meet punt hebt en dat is weer lekker voor tussen de oren Het was een leuke dag zelfs op mijn corsa,s in de regen.
C:\Documents and Settings\Peter\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\OPU1485.jpg
in 2 zinnen het hele doel van een circuitdag samengevat
en voor de rest denk ik er ongeveer net zo over als hicham.
En nu op naar de volgende circuitdag. 5 oktober nog mensen die echt gaan rijden? of kijken, dat is ook leuk.
Ik denk niet dat ik erbij ben, ik kom dan net uit mijn nachtdienst, als ik per ongeluk een beetje vroeg wakker wordt omdat de buurvrouw weer eens staat te gillen in de tuin kom ik `s middags nog ff kijken.
Ben het met je eens Hicham Lekker rijden en wel of geen knee down maakt niet uit. Natuurlijk is het zo als je met je knie aande grond rijd je een soor van meet punt hebt en dat is weer lekker voor tussen de oren Het was een leuke dag zelfs op mijn corsa,s in de regen.
C:\Documents and Settings\Peter\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\OPU1485.jpg
Yep, ik zat volgens mij bij jou in de groep? Ik zat in minder snel. Zwart met rode CBR600F, berijder in zwart pak met wit-rode helm:
(Afbeelding)
(Afbeelding)
Volgens mij ben ik jou in één van de middag sessies een keer voorbij gekomen.
Een vriendin van mij reed ook mee op een zwart-gele Fireblade. Ik zal es vragen of ze van jou soms ook nog een foto hebben gemaakt.
Rijden van goede lijnen lijkt me in eerste instantie belangrijker dan de zithouding.
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij ben ik je al een keer tegengekomen op zandvoort,paars pak, zwarte motor en vrouw heb ik daar geloof ik wel eens gezien ik rij meestal ook in groep 3 mee, ook nog maar ff een piccie dan:
(Afbeelding)
Zou mooi zijn als ze een foto heeft! Jouw foto's zijn erg gaaf!!!
Zijn er foto's gemaakt afgelopen dinsdag!?
Zo ja, op welke site's kan je ze bekijken?
Heb meerdere mensen langs de baan zien fotograveren...
Thanx!
Wat voor motor was het
Dit is voor het scheivlak toch? Hoe krijg je het voor elkaar om voor die bocht een highsider te krijgen?
Blauwe groep heeft gewoon pech gehad. Niemand zit erop te wachten, maar is niets aan te doen. En de organisatie probeert natuurlijk zo snel mogelijk weer te laten rijden. Als je niet zo vaak circuit rijdt, is het zeker niet leuk, maar je kunt het niemand kwalijk nemen.En de regen, tja, het had ook de hele dag kunnen regenen! Zie het positief, nog een geweldige middag gehad op een droge baan!
De verbrande motor is uit de Audi-S te snel op het gas gegaan. De brand is gekomen omdat de motor heel veel meters over het asfalt door is gegleden. Vandaar dat de motor zo ver van de bocht af lag!
Ik heb in ieder geval een geweldige dag gehad, maar ja, ik heb dan ook bij blauw zelf gereden, voorgereden voor de gele en groene groepen en bij de debriefing keek iedereen erg blij. Dus ik ook blij!
Nou dat er toch geen of weinig circuitdagen meer te rijden zijn, raad ik iedereen aan in de herfst en winter eens de theorieboeken in te duiken, bij voorkeur Twist of the Wrist van Keith Code, via internet te bestellen. Ook de 'snelle' jongens zie je soms rijden.... rechtop de motor b.v., maar wel met een behoorlijke snelheid de bocht door. En dan trots zijn dat je 'alles' aan de grond gereden hebt. Nou, ik zou eerder blij zijn dat je niet gecrasht bent met die techniek; je hebt je motor veel te plat gelegd, ik spreek uit ervaring! In de theorie kun je bijvoorbeeld lezen waarom je ernaast moet hangen. Bij de debriefings krijg ik steevast de vraag waarom dat nou eigenlijk is. Goed circuitrijden heeft veel met vertrouwen te maken en dat vertrouwen krijg je als je de technieken goed beheerst, gas opentrekken op het rechte eind kan iedereen!
Zo, dat was de preek van SuperWoman..... Mocht je nog vragen hebben..... Ben behoorlijk verslaafd aan circuitrijden geloof ik
Wat vindt jij waar een marshall aan moet voldoenHij's dan wel een beetje te groot
(Afbeelding)
Wat moet je trouwens doen om voorrijder te worden
12 sessies Alhoewel je dan rekening moet houden met een lager tempo voor je achterrijders.