circuitdag motoxtra zandvoort bijzonderheden

het boek van KC waar door je sneller/beter gaat rijden. :?
de een leest een boek en de ander niet.
Maar ik ben van mening dat je het niet uit een boekje kan leren.
Mijn inziens heeft het te maken met
*lef
*"talent".
*inzicht.
ik ben ook niet een persoon die er overdreven naast gaat hangen. Doe het soms wel en soms niet. Tis moeilijk om je straathouding na zoveel jaren te wijzigen.
En hard rijden op het rechte stuk is ook niet altijd makkelijk hoor.
Vooral niet als ie in 4 op het gas nog wil loskomen en dr een standaardstuurdemper op zit :P

Hierbv kan je zien dat ik behoorlijk rechtop zit.
(Afbeelding)


en hier weer niet/minder.
(Afbeelding)


Wil vor de rest niet lullig overkomen maar met 2.08 op assen hoor je niet in de SGT thuis mijn inziens. Dat zijn tijden die in de S0/S1 gereden worden.
Als je die tijden rijdt kan je beter gewoon een paar circuitdagen doen en richting de 2.00 gaan.
je moet niet vergeten dat de snelste op assen rond de 1.48 doen met SGT's en als jij dan 20 seconden langzaner rijd tis dat verschil gewoon te groot.
Jij zit er netjes op,niet te veel poeha,net als Alex ;)

Ik geloof dat onze rijstijl(en)aardig overheen komen.
Maar bij mij verschilt het per bocht.
Nissan-uit zit er er vrij rechtop.
Tarzan er wat meer naast.
Scheivlak tot Renault er lekker naast.
.....en ga zo maar door,heerlijk om te doen :]
 
Wat vindt jij waar een marshall aan moet voldoen :?

Op deze foto zit ze er zeker goed op,alleen die knie wat meer naar het asfalt ;)

Motorracen is een studie,je kan er voor naar school :Y

vorrijders genaamd mario die geen wheelies kunnen maken met een gsxr 1000 zijn zeker niet geschikt als voorrijder :P
ben de 5e okt dr ook weer bij *O* *O*

Wat foto's van mij van afgelopen maandag op zandvoort

misc.php

misc.php

misc.php
 
vorrijders genaamd mario die geen wheelies kunnen maken met een gsxr 1000 zijn zeker niet geschikt als voorrijder :P
ben de 5e okt dr ook weer bij *O* *O*

Wat foto's van mij van afgelopen maandag op zandvoort

(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)
Mijn Gixxer is zo goed afgesteld dat het voorwiel grotendeels contact blijft houden met het asfalt.....zo nu jij weer :W

Buy the way.
Wheely's maken deed ik al toen jij net kon steppen :Y

Enne op 5 Oktober krijg ik je wel,hoop(indeling) dat ik Gruppie 4 kan rijden ;)
 
Mijn Gixxer is zo goed afgesteld dat het voorwiel grotendeels contact blijft houden met het asfalt.....zo nu jij weer :W

Buy the way.
Wheely's maken deed ik al toen jij net kon steppen :Y

Enne op 5 Oktober krijg ik je wel,hoop(indeling) dat ik Gruppie 4 kan rijden ;)

das vals spelen he B|
rijdt pas 7 jaar motor waarvan ruim 1 jaar circuit(wel alleen maar overigens)
dat jij 75 bent en al 50 jaar rijdt kan ik niks aan doen :P ;)
Is goed spreek je de 5e okt in groep 4,ligt wel een beetje aan of jose me in groep 4 plaatst.
Steeds meer baco's rijden in groep 4 namelijk en dat komt niet altijd uit.
22 aug reed ik ook in groep 3 omdat het niet anders kon....
 
Je mag dan wel mooi in de bochten liggen, maar het resizen van foto's heb je iig niet veel kaas van gegeten. Gelukkig kun je dat wel uit een boek leren :+
 
Beter om details te zien, maar het leest niet prettig weg op het forum. Zeker niet als je de scrollbalken moet gebruiken om de volledige foto te zien :P

3-1.jpg


2-1.jpg


1-1.jpg


Ik denk dat de mensen nu pas je foto's echt hebben gezien O-)

;)
 
das vals spelen he B|
rijdt pas 7 jaar motor waarvan ruim 1 jaar circuit(wel alleen maar overigens)
dat jij 75 bent en al 50 jaar rijdt kan ik niks aan doen :P ;)
Is goed spreek je de 5e okt in groep 4,ligt wel een beetje aan of jose me in groep 4 plaatst.
Steeds meer baco's rijden in groep 4 namelijk en dat komt niet altijd uit.
22 aug reed ik ook in groep 3 omdat het niet anders kon....
Jeetum zeg hij gaat nu al terugkrabbelen :?

Als jij zo oud ben als ik rijd jij niet meer :W
Steeds meer baco's rijden in de weg in groep 4....vandaar.
Doet José de indelingen :?
Ook van de Marshalls :?
 
Voor de foto's...

Ik had nummer 200

Heb al gekeken op actionfoto, hoop foto's
Alleen geen enkele van mij...(SnikSnik)
 
Jeetum zeg hij gaat nu al terugkrabbelen :?

Als jij zo oud ben als ik rijd jij niet meer :W
Steeds meer baco's rijden in de weg in groep 4....vandaar.
Doet José de indelingen :?
Ook van de Marshalls :?

ik krabbel niet terug
Wee tdat jose over de inschrijvingen gaat van de baco's (ze had mij bij haar gezet omdat jose helemaal gek van me is. Ze wou zelfs al "gekke" spelletjes met me doen op post :Y ).
Maar of ze over de inschrijvingen gaat van de marshalls?? geen idee....
 
Zijn er niet nog meer foto's gemaakt ?
Heb diverse mensen met dikke fotocamera's langs de kant zien staan.
Altijd leuk om mooie foto's van je eerste circuitdag te hebben. :9~
Ik reed met nummer 135.
 
Wat vindt jij waar een marshall aan moet voldoen :?

Op deze foto zit ze er zeker goed op,alleen die knie wat meer naar het asfalt ;)

Motorracen is een studie,je kan er voor naar school :Y

Wat vind jezelf waar een Marshall op een normale circuitdag aan moet voldoen? Het gaat mij om de Marshalls van groep 1 + 2, niet de bandenopwarm Marshalls.
 
Wat vind jezelf waar een Marshall op een normale circuitdag aan moet voldoen? Het gaat mij om de Marshalls van groep 1 + 2, niet de bandenopwarm Marshalls.
Je mag aannemen dat een marshall over veel ervaring beschikt ,zowel op straat als circuit.


1)Aandacht aan cursisten willen/kunnen geven,zowel theorie(briefing)als praktijk(rijden)
2)Duidelijke briefing na de sessie,geen tamtam talk en dan ik zie je zo wel weer :X
3)Er uit kunnen halen wat een cursist wilt en kan....juist dat laatste is heel belangrijk.Of te wel,na 1 sessie al zien wat men kan op het circuit.
4)Van zijn/haar minpunten pluspunten maken,het rijden ;)
5)Enige kennis van motoren en afstellingen,dit dus over kunnen brengen.
6)Dat een cursist vorderingen maakt,de laatste sessie moet het geleerde er uit komen....die lach na de laatse sessie doet het hem voor marshalls *D
7)Een marshall moet een bepaalde rust over brengen aan die het nodig hebben,is voor een cursist heel belangrijk.
8)Volledige inzet voor de motorsportschool waar hij/zij voor rijden,geen eigen belangen.

Vergeet ik nog iets :?

En toppie dag heb ik gehad,dat hoort een marshall graag van de cursisten.
 
Laatst bewerkt:
Alleen kut als een Marshall na enkele ronden (ochtendsessie groen) nog maar 2 man achter hem aan heeft. De rest heeft moeten lossen. _O-
En de tweede werd ook de hele tijd op afstand gereden, moest de voorrijder weer wachten. :X

Wel tof dat de voorrijder na afloop zei dat hij die tweede er toch echt wel bij moest houden omdat er al zoveel hadden gelost. Hij kon niet alleen voor mij gaan rijden. Ben er in ieder geval getuige van dat het tempo niet hoger lag dan een motortoertocht. |(
 
Alleen kut als een Marshall na enkele ronden (ochtendsessie groen) nog maar 2 man achter hem aan heeft. De rest heeft moeten lossen. _O-
En de tweede werd ook de hele tijd op afstand gereden, moest de voorrijder weer wachten. :X

Wel tof dat de voorrijder na afloop zei dat hij die tweede er toch echt wel bij moest houden omdat er al zoveel hadden gelost. Hij kon niet alleen voor mij gaan rijden. Ben er in ieder geval getuige van dat het tempo niet hoger lag dan een motortoertocht. |(
En die marshall zei zeker ook dat bescheidenheid je beste eigenschap was ?

Ik heb al heel wat rare posts van je gelezen, maar dit is een nieuwe topper. Pffff ...

maar ik neem aan dat jij als nieuwe Rossi voortaan lekker in de rode groep gaat rijden, hopelijk kunnen ze jou daar wel bijhouden ..
:W
 
Laatst bewerkt:
:o Wta had je nu belooft voor aanvang van de dag!

Hijs nog heel hoor! In de Bos in op het gas en achterkant brak ff een halve meter uit, ik hing boven het zadel en ging via beetje grind en gras gewoon weer verder...

Maarre, heb jij die uitlaatbeugel zelf gemaakt??? IN de laatste sessie na een herstart pleurde de demper er in de bos uit af... geinig geluidje dat wel :P
 
:o klinkt spannend. Uitlaatbeugel was inderdaad self made...maar niet door mij maar door de vorige eigenaar vermoed ik. Was toch een stevig ding, ik heb hem er wel eens aan vastgemaakt met spanbanden. Nog kunnen repareren?
 
En die marshall zei zeker ook dat bescheidenheid je beste eigenschap was ?

Ik heb al heel wat rare posts van je gelezen, maar is een nieuwe topper. Pffff ...

maar ik neem aan dat jij als nieuwe Rossi voortaan lekker in de rode groep gaat rijden, hopelijk kunnen ze jou daar wel bijhouden ..
:W

Ha, met die TLR ik denk het niet :+ _O-
 
Alleen kut als een Marshall na enkele ronden (ochtendsessie groen) nog maar 2 man achter hem aan heeft. De rest heeft moeten lossen. _O-
En de tweede werd ook de hele tijd op afstand gereden, moest de voorrijder weer wachten. :X

Wel tof dat de voorrijder na afloop zei dat hij die tweede er toch echt wel bij moest houden omdat er al zoveel hadden gelost. Hij kon niet alleen voor mij gaan rijden. Ben er in ieder geval getuige van dat het tempo niet hoger lag dan een motortoertocht. |(

_O- Ik zeg ook maar nix :+
 
En die marshall zei zeker ook dat bescheidenheid je beste eigenschap was ?

Ik heb al heel wat rare posts van je gelezen, maar dit is een nieuwe topper. Pffff ...

maar ik neem aan dat jij als nieuwe Rossi voortaan lekker in de rode groep gaat rijden, hopelijk kunnen ze jou daar wel bijhouden ..
:W
Als je even goed leest vriend, ging het de laatste pagina's over de voorrijders.
Poste ik ergens dat ik goed was? :N Had het over een toertochtempo. :Y

Ik ga geen verhaal lopen verzinnen als die marshall dat zo tegen mij zegt.
Misschien wil je het verhaal ook nog even bij hem checken ofzo :? het was een rode MV Agusta Brutale, met een oudere besnorde kei van een man.

En ik zat mij, vanwege het, daar is het weer, toertempo, echt te vervelen dat ik bijna de hele sessie mijn voorwiel naast hem prikte bij de bochten.
Beetje irritant misschien, maar ik snapte dat hele voorrijden van hem niet.
En daar heeft hij dus wel rekening mee te houden.

Hulde voor de man dat hij zich zo kon inhouden. :}

Voor de rest moet je maar eens wat vaker reageren als je het niet eens bent, kan ik eindelijk eens een pittige discussie met je voeren.
Heb nog nooit eerder een mening van jou gelezen. :P
Het leven is niet alleen maar aardig zijn voor elkaar. :+
full


En laat ik vooral geen rijdende chicane worden in groep rood. :N

In afwachting van uw reactie: (weer pffff?) :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan