Dat moet toch wel lukken ? ff een uitlaat er onder hangen in 6 maanden .
Count me in.
"....en verder" er is dus nog hoop voor mijn SP2.....
Kan mijn 996SPS van '97 ook mee
...wat die carburateurs aangaat, dat is nog wel ff een dingetje, maar voor de rest zou het aardig kunnen kloppen...Een classic superbike
heeft luchtkoeling,
carburateurs
en een slap stalen frame.
En als je een classic SBK start dan moet het klinken alsof je door een bak knikkers roert.
En waar rijd de kabouter puntmuts zelf mee ? wij zijn benieuwdHeiligschennis!
Een classic superbike heeft luchtkoeling, carburateurs en een slap stalen frame. En als je een classic SBK start dan moet het klinken alsof je door een bak knikkers roert.
Maar ik zie dat het woord 'classic' inmiddels is vervangen door KicXstart, tja
Beide in Race trim ?
Beide in Race trim ?
Ik heb geen classic, dus ik zet mijn motor (uit het zicht) bij de buren.En waar rijd de kabouter puntmuts zelf mee ? wij zijn benieuwd