Clean Air Cycle Mask ( testpersonen bekend)

Wil wel meedoen aan je onderzoek, rij in en rond amsterdam-Utrecht a10-a2(ong.110 km per dag). Ben benieuwd of je ook echt de 35% zal halen.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou het ook wel willen proberen :)

Elke dag heen en terug van omgeving Den Haag naar Gorinchem; totaal zo'n 135 km (A13 - A20 - A16 - A15).
 
Laatst bewerkt:
Niet vervelend bedoeld maar zijn er niet al vergelijkbare testen met dergelijke systemen gedaan? Hier in London rijd denk ik 50% van de fietsers met zo'n ding op en zal me dan ook niets verbazen als dit al verkrijgbaar is voor onder de helm? Lijkt mij dat vooral de (motor) koeriers zullen dit gebruiken met veel filerijdend verkeer in de bebouwde kom.
Zo niet, veel success ermee, gat in de markt en zal ongetwijfeld goed verkopen!
 
Kom maar op! Ik rijd zelf 400 km per week snelweg en mijn vader 600-800 km per week! Ik zou dot wel graag willen testen, zeker gezien ik vaak last krijg van mijn hoofd tijdens het rijden.

Mvg lars
 
Ik heb ook wel interesse in verband met overactieve slijmvliezen..

Dagelijks 70km heen en terug van Bergen op Zoom naar Rotterdam..

(A16, A17, A58)
 
Laatst bewerkt:
Ik rij opdit moment dagelijks Beverwijk/amsterdam (36 enkele reis)
per 2 april rijd ik dagelijk beverwijk/ huizen (60 enkele reis)

Daarnaast heb ik Hooikoorts
en kan ik slecht tegen droge lucht van bijv. airco en blowers..
dus zou wel willen weten hoe dat werkt bij die masker.
 
ik heb geen hooikoorst maar rijdt wel bijna elke dag zo'n 50 kilometer snelweg en een 20 km binnendoor. Daarnaast doe ik veel aan motorbegeleiding en zit daarvoor soms hee dagen op de weg.
Mij lijkt het dus wel wat om het uit te testen.
 
Wil ik ook wel meedoen hoor :Y Rijd niet elke dag woon werk, (3 dagen per week, 30km enkele reis, vooral A12), maar daarnaast wel sowieso nog veel in de weekenden :)

Wel hooikoorts, overigens :)
 
Laatst bewerkt:
Dit lijkt me echt super!
Rij 50 km per dag en dat 5 dagen per week ongeveer 25-30 km enkele reis, dus ik zou het graag willen testen. Traject is Purmerend-Amsterdam, lang/op de A10 word veel gewerkt dus ben benieuwd of er verschil in zit.
 
Laatst bewerkt:
Ik wil ook wel meedoen hoor mocht ik aan de eisen voldoen. Ik rij niet zo veel over de snelweg (aangezien ik zelfstandig ondernemer ben en naar klanten rij in plaats van een vaste woon/werkroute) als de rest maar de route is wel vrij divers. Ik ga regelmatig vanuit Den Haag richting Amsterdam (A4, A10) en Rotterdam (A13 (hoofdzakelijk), A15, A16, A20) evenals de daar omliggende gehuchten (Barendrecht, Schiedam, Oud Beijerland), dit doe ik minstens 3x per week, zeker nu het zonnetje weer wat vaker aan het schijnen is. Naar Amsterdam ga ik altijd over de snelweg, naar Rotterdam ook regelmatig binnendoor, maar wil voor de proef graag een uitzondering maken. Een gemiddeld snelweg-ritje enkele reis is zo'n 20 a 30 km bij mij, aangezien ik elke dag weer terug ga ook komt dat neer op gemiddeld zo'n 120 a 180km per week over de snelweg.
 
Laatst bewerkt:
Update: De onderzoeksleiding geeft toestemming voor 50 testrijders ipv 15! *D

Hallo Forumleden,

Binnen mijn werkkring is mij gevraagd te zoeken naar vrijwilligers om het Clean Air Cycle Mask te testen. Omdat ik behalve het motorrijden ook hier rondhang dacht ik aan jullie.

Het masker blaast gefiltererde lucht middels een gepatenteerd systeem welke bij lage temperaturen ook kan worden verwarmd. Het heeft de afmetingen van een foggy mask en past onder alle helmen.

Voordelen: Voor hooikoortspatiënten en regelmatige motorrijders schonere lucht. (file, tunnels en snelwegen zorgen voor een flinke belasting van je luchtwegen)

Voor degene die twee weken hun woon/ werk kmérs rijden met de maskers ligt een leuke bon klaar ter waarde van E 150,- welke kan worden besteed bij een grotere motorketen.

We zoeken 15 50 personen die wel minstens 10 km enkele reis op de snelweg rijden.

Belangstelling? Geef een reactie in dit topic waarin je de hoeveelheid dagelijkse kmérs vermeldt op welke snelweg. Er wordt dan met de geselecteerde contact opgenomen.

Voor de critici: Dit is geen spam, er is vooralsnog geen winstoogmerk en ben al een tijdje member van dit forum. :)

Ik wil wel })

Ik rijd enkele rit 23 km naar men werk over de E19 bij de belgisch nederlandse grens. verder rijd ik 2 keer per week naar school, 25km enkele rit. (E34 ter hoogte van Turnhout) Alles bij een een goeie 400 a 500 km per week! *D

Ik ben zeker geïnteresseerd vanwege een overgevoeligheid voor stof etc.
r1200gsa
c2 van helm

mvg
 
Laatst bewerkt:
En dat alles op 1 april?????
Een bedrijf dat 1500 euro voor 10 testers wil uittrekken wil ik nog wel geloven, maar een bedrijf dat even 7500 euro uittrekt om wat man een product gratis te laten testen? Alsof ze ooit die 7500 euro er uit zouden halen met de verkoop van een maskertje.
 
Laatst bewerkt:
Ik wil ook wel meedoen, dagelijks 100 km. Verdeeld over A13, A20, A16 en A15. Genoeg vieze lucht lijkt me...
 
Ben benieuwd.

Ik rij elke werkdag 50KM snelweg (A59 - A2)

Mocht het voor de 22 april kunnen (Truck Tour Tilburg) dan kan ik hem daar meteen testen.
Dat zijn niet veel kilometers maar ik denk dat ze wel extra tellen qua luchtjes :W
 
Laatst bewerkt:
Hier ook,

het is 60km enkel naar mijn werk, grotendeels snelweg (file) en de tunnels van de binnenring brussel (!)

edit: vergeten bij te zetten dat ik ook hooikoorts heb
 
Laatst bewerkt:
Hallo, zou hier graag aan deel willen nemen. Rijd dagelijks de route Tilburg - Eindhoven over de A58 en nog stuk binnendoor (ong 80 km per dag). Dit alles op een hornet, dus redelijk veel genot van de toestromende lucht.

Daarnaast heb ik veel last van hooikoorts (Bomen en grassen).

Groet,
Marcel .
 
Laatst bewerkt:
Hoi Sergio,

Ik ben natuurlijk al te laat...

Ik wil mezelf wel opgeven voor dit masker. Ik ben geen longpatient, heb een redelijke conditie (ik ben van 1958..) en ik rook al twintig jaar niet meer. Maar ik rij wel dagelijks op de motor door drukke filegebieden waarbij ik de keuze heb uit werken in Rotterdam centrum (2 keer 20 km) of in Amsterdam Zuidoost (2 keer 95 km).

De snelwegen die ik rij zijn de A16 als ik in Rotterdam werk en de A16, A20, A12 en A2 als ik in Amsterdam Zuidoost werk. Mijn voorkeur gaat ondanks mijn liefde voor het motorrijden toch uit naar de werkplek in Rotterdam, heel die ellenlange snelweg uitsukkellen tussen de ingeblikten gaat snel vervelen.
 
Hierbij een aanmelding van mijn zijde:
Ik rijd dagelijks van Utrecht naar Amsterdam en terug over de A2
Daarnaast ook redelijk last van hooikoorts (pilletjes en oogdruppels)
 
Ik heb ook wel interesse.

Rijdt 5 dagen in de week 120 km per dag. Waarvan zeker 100 snelweg km.

Dit is tussen Tilburg en Valkenswaard in, de a58 (inclusief de files)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan