reinhoud
MF veteraan
Heren;
Ik heb nu ruim 20 jaar een ouwe GS1000, en dat ding heeft eigenlijk nooit echt lekker stationair gelopen.. Hij blijft wel stationair lopen, maar als ik andere oudere motoren hoor, dan klinkt dat veel beter.
Klepspeling is goed, synchroon is goed, AFR is goed.
Voor de AFR heb je een sensor in de uitlaat, dus je stelt alle 4 de carburateurs af, en niet individueel, dit is onmogelijk om te meten.
Nu zat ik er aan te denken dat om het stationair af te stellen per cilinder een color tune misschien wel eens een idee kan zijn. Zou dit hier voor werken? Of is een colortune niet echt geweldig?
Echt goedkoop zijn ze niet, dus ik dacht ik vraag het eerst hier.
Dank u
Ik heb nu ruim 20 jaar een ouwe GS1000, en dat ding heeft eigenlijk nooit echt lekker stationair gelopen.. Hij blijft wel stationair lopen, maar als ik andere oudere motoren hoor, dan klinkt dat veel beter.
Klepspeling is goed, synchroon is goed, AFR is goed.
Voor de AFR heb je een sensor in de uitlaat, dus je stelt alle 4 de carburateurs af, en niet individueel, dit is onmogelijk om te meten.
Nu zat ik er aan te denken dat om het stationair af te stellen per cilinder een color tune misschien wel eens een idee kan zijn. Zou dit hier voor werken? Of is een colortune niet echt geweldig?
Echt goedkoop zijn ze niet, dus ik dacht ik vraag het eerst hier.
Dank u