Communicatieset mbv smartphone

Ja die zijn er wel, maar dat is onbegonnen werk. Je mag blij zijn als die smartphones een paar meter uit elkaar nog verbinding hebben met elkaar. Weet overigens niet hoe die app(s) he(e)t(en). Weet wel dat ik ze een keer gezien heb in de app store voor de iPhone :).
 
Kun je na 2 uur rijden je telefoon weer aan de lader hangen..! Zo lang gaan die dingen tegenwoordig niet meer mee.
 
Dan moet je hem wel eerst opgeladen hebben xD anders is het na een uur al over en uit :P Neeh lekker heerlyk telefoonloos rijden ;) dat is juist heerlijk haha
 
Ah, ik vond dat geen succes :N
Voel je goed zitten dan ? Bij mijn helm heb ik iets ruimte bij mijn oor dus dat zal meevalleen en het kabeltje is aardig lang.

maar goed eerst maar eens kijken of het een success is met kabel naar usb aansluiting en dan onder de helm. Wellicht gaat het me zo irriteren dat ik alsnog besluit om een bluetooth comm. set te kopen.
 
Voel je goed zitten dan ? Bij mijn helm heb ik iets ruimte bij mijn oor dus dat zal meevalleen en het kabeltje is aardig lang.

maar goed eerst maar eens kijken of het een success is met kabel naar usb aansluiting en dan onder de helm. Wellicht gaat het me zo irriteren dat ik alsnog besluit om een bluetooth comm. set te kopen.
Was meer als ik de helm op en afzette dat ik het geen succes vond. Bij het opzetten werden ze nog wel eens meegetrokken waardoor ze niet goed zaten, bij het afdoen was het een pijnlijk verhaal. Maar ik heb misschien wel gewoon een hele bolle kop. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan