Mijn cockpit van mijn Fazer was totaal kapot.
Ik heb een nieuwe gekocht, maar vroeg me af hoe het nu met de codering en start onderbreker zit .
Werken mijn sleutels nu nog wel, of zit de unit van de start onderbreker niet in de cockpit.
Met cockpit bedoel ik de hele unit gaat om een model uit 2004
Mijn cockpit van mijn Fazer was totaal kapot.
Ik heb een nieuwe gekocht, maar vroeg me af hoe het nu met de codering en start onderbreker zit .
Werken mijn sleutels nu nog wel, of zit de unit van de start onderbreker niet in de cockpit.
Met cockpit bedoel ik de hele unit gaat om een model uit 2004
De cockpit is een universele unit,heeft dus niets met de startonderbreker te maken die zit
apart om je slot heen(nr30)..Dus er van uitgaande dat daar niets aan mankeert moet de motor gewoon starten na het wisselen van de
tellerunit.
De cockpit is een universele unit,heeft dus niets met de startonderbreker te maken die zit
apart om je slot heen(nr30)..Dus er van uitgaande dat daar niets aan mankeert moet de motor gewoon starten na het wisselen van de
tellerunit.
In 2004? Op BMW’s zie je sinds een jaar of twee de eerste contactsloten met een ingebouwde regeleenheid. In elk ander geval zit de startonderbreker helemaal niet in het contactslot maar is het gewoon een functie van de ECU. Om het contactslot zit alleen een antenne die je rustig kan vervangen zonder gezeur. Een dashboard is soms wel en soms geen onderdeel van de startonderbreker. In dit geval waarschijnlijk niet omdat ie niet bij nr28 staat. En de ringantenne is dus wel los te bestellen omdat het een dom onderdeel is.
In 2004? Op BMW’s zie je sinds een jaar of twee de eerste contactsloten met een ingebouwde regeleenheid. In elk ander geval zit de startonderbreker helemaal niet in het contactslot maar is het gewoon een functie van de ECU. Om het contactslot zit alleen een antenne die je rustig kan vervangen zonder gezeur. Een dashboard is soms wel en soms geen onderdeel van de startonderbreker. In dit geval waarschijnlijk niet omdat ie niet bij nr28 staat. En de ringantenne is dus wel los te bestellen omdat het een dom onderdeel is.
Bij Yamaha is de antenne géén universeel onderdeel; de ECU en antenne (en sleutel) moeten met elkaar matchen om te motor te kunnen starten. Het dashboard heeft bij Yamaha inderdaad niets te maken met de startblokkering.
De cockpit is een universele unit,heeft dus niets met de startonderbreker te maken die zit
apart om je slot heen(nr30)..Dus er van uitgaande dat daar niets aan mankeert moet de motor gewoon starten na het wisselen van de
tellerunit.