conische dempers met bochtje

Status
Niet open voor verdere reacties.

rickmania

Die hard MF'er
14 mrt 2010
258
1
Doetinchem
ahhhh zo ja !

ik zoek een setje.. iets in de geest van een honda CR181 / 750 / ..iemand een idee ?

liefst binnen de EU.. ivm opsturen :)
 
Geen idee...misschien heb je een plaatje? ;)
full
 
Jerryt heeft wel een platenwals maar weet niet hoeveel conisch een wals wil walsen met niet conische walsrollen.Iemand ervaring hiermee?
Nou is 1mm plaatstaal vrij flexibel natuurlijk. O-)
 
ik ben het adres even kwijt :$ maar bovee doet wat in italiaanse spullen (polywerk, clip-ons, rem/schakel setjes, maar ook uitlaten) die kan dat wel leveren, je krijgt alleen een dood schrik wat die krengen kosten B| gewoon rechte megafoons zijn veel goedkoper :Y weet niet waar je ze onder wil hangen :? maar er zijn ook rc 181 geweest met rechte pijpen
 
Laatst bewerkt:
ik ben het adres even kwijt :$ maar bovee doet wat in italiaanse spullen (polywerk, clip-ons, rem/schakel setjes, maar ook uitlaten) die kan dat wel leveren, je krijgt alleen een dood schrik wat die krengen kosten B| gewoon rechte megafoons zijn veel goedkoper :Y weet niet waar je ze onder wil hangen :? maar er zijn ook rc 181 geweest met rechte pijpen
bovee ?? .. daar kan ik niks over vinden .. ik wil ze perse met bocht/kromming ja :)
is voor een erg gave classic racer .. wil hem nu ook helemaal mooi afmaken
 
Tijdje terug bij die MV replica die ik gemaakt heb,daar zaten ook 4 gekromde megafoons onder.Was moeilijk aan te komen zei die ja,moet een speciale stalen mal voor zijn waar ze omheen worden geklopt/gewalst.

En waar blijft die pic ja? O-)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan