Controlle TT-Assen 2010

Lunatic

MF veteraan
12 apr 2005
11.746
0
Lelystad
De politie heeft de eerste drie rijbewijzen ingevorderd rondom de TT Assen. Twee motorrijders en een automobilist die veel te hard reden moesten donderdagochtend hun rijbewijs direct inleveren, meldt het Korps Landelijke Politiediensten vrijdag. In totaal zijn 83 bekeuringen uitgeschreven op snelwegen richting Assen.

De twee motorrijders die hun rijbewijs zijn kwijtgeraakt, komen uit Duitsland en zijn 43 en 44 jaar. Zij reden met 172 en 178 kilometer per uur over de A28, waar ze hooguit 120 kilometer per uur mochten rijden. Een automobilist denderde met een snelheid van 152 kilometer per uur in plaats van negentig over de A2.

Agenten schreven verder boetes uit voor onder meer onvoldoende afstand houden, onnodig links rijden, hinder bij rijstrookwisselingen, onjuist invoegen, bellen tijdens het rijden en het niet dragen van een gordel.

De politie waarschuwde motorrijders die van plan zijn rond de TT Assen te gaan stunten eerder al zich gedeisd te houden. Tientallen opvallende en niet opvallende politieauto's worden ingezet. In het verleden ontstonden er problemen met de grote toestroom van motorliefhebbers. Het evenement begon donderdag.

Echt niet normaal meer dat er weer zoveel gecontroleerd wordt -O- -O- -O-

Post hier als je een boete hebt gehad op weg naar Assen en weer terug naar huis....

Rukkers :r :r :r :r :r
 
Niet zeuren, je weet dat er stevig gecontroleerd wordt, dus als je je dit weekend in de buurt van Assen en de hoofdwegen richting Assen ff inhoud is er niets aan de hand ;)

De politie heeft de eerste drie rijbewijzen ingevorderd rondom de TT Assen. Twee motorrijders en een automobilist die veel te hard reden moesten donderdagochtend hun rijbewijs direct inleveren, meldt het Korps Landelijke Politiediensten vrijdag. In totaal zijn 83 bekeuringen uitgeschreven op snelwegen richting Assen.

De twee motorrijders die hun rijbewijs zijn kwijtgeraakt, komen uit Duitsland en zijn 43 en 44 jaar. Zij reden met 172 en 178 kilometer per uur over de A28, waar ze hooguit 120 kilometer per uur mochten rijden. Een automobilist denderde met een snelheid van 152 kilometer per uur in plaats van negentig over de A2.

Agenten schreven verder boetes uit voor onder meer onvoldoende afstand houden, onnodig links rijden, hinder bij rijstrookwisselingen, onjuist invoegen, bellen tijdens het rijden en het niet dragen van een gordel.

De politie waarschuwde motorrijders die van plan zijn rond de TT Assen te gaan stunten eerder al zich gedeisd te houden. Tientallen opvallende en niet opvallende politieauto's worden ingezet. In het verleden ontstonden er problemen met de grote toestroom van motorliefhebbers. Het evenement begon donderdag.

Echt niet normaal meer dat er weer zoveel gecontroleerd wordt -O- -O- -O-

Post hier als je een boete hebt gehad op weg naar Assen en weer terug naar huis....

Rukkers :r :r :r :r :r


Goed dat hier ook eens op gecontroleerd wordt.
 
De politie heeft de eerste drie rijbewijzen ingevorderd rondom de TT Assen. Twee motorrijders en een automobilist die veel te hard reden moesten donderdagochtend hun rijbewijs direct inleveren, meldt het Korps Landelijke Politiediensten vrijdag. In totaal zijn 83 bekeuringen uitgeschreven op snelwegen richting Assen.

De twee motorrijders die hun rijbewijs zijn kwijtgeraakt, komen uit Duitsland en zijn 43 en 44 jaar. Zij reden met 172 en 178 kilometer per uur over de A28, waar ze hooguit 120 kilometer per uur mochten rijden. Een automobilist denderde met een snelheid van 152 kilometer per uur in plaats van negentig over de A2.

Agenten schreven verder boetes uit voor onder meer onvoldoende afstand houden, onnodig links rijden, hinder bij rijstrookwisselingen, onjuist invoegen, bellen tijdens het rijden en het niet dragen van een gordel.

De politie waarschuwde motorrijders die van plan zijn rond de TT Assen te gaan stunten eerder al zich gedeisd te houden. Tientallen opvallende en niet opvallende politieauto's worden ingezet. In het verleden ontstonden er problemen met de grote toestroom van motorliefhebbers. Het evenement begon donderdag.

Echt niet normaal meer dat er weer zoveel gecontroleerd wordt -O- -O- -O-

Post hier als je een boete hebt gehad op weg naar Assen en weer terug naar huis....

Rukkers :r :r :r :r :r

ja..

en als je door een stuntende idioot van achter word aangereden weer gaan zeiken dat er niet genoeg word gecontroleerd :')

je moet gewoon even een keer normaal rijden dezer dagen en als je dat niet kan tja... take your losses..
 
Ach ja, je weet dat er gecontroleerd wordt tijdens zo`n weekend. Kwestie van je aan de regels houden :P . Wil je echt hard rijden, doe dat dan op het circuit !!
 
Echt niet normaal meer dat er weer zoveel gecontroleerd wordt -O- -O- -O-
Draai je de zaken nou niet een klein beetje om?! Elk jaar vallen er doden op weg naar Assen! Als iedereen zich netjes aan de regels zou houden, zou er volgend jaar niet extra gecontroleerd worden...
 
Nu maar hopen dat die agenten in die zuurstokvolvo geen kentekens hebben genoteerd op de A28 bij Zwolle vanmorgen :/

Zo ongeveer iedereen reed daar te hard vanmorgen (zoals gewoonlijk :P)
 
Vervelend voor die Duitsers, natuurlijk een heel stuk lekker door Duitsland gereden en als je dan Nederland inkomt voelt het meteen aan als een slakkengangetje :')
 
Eeehh... spoor jij wel... :?

A. ze kondigen het aan en het gebeurd jaarlijks bij de TT...
B. Wie zich gedraagt heeft nergens last van, dus wat is je probleem... :?

Ik ben een beetje gek, dat dan weer wel.

En nee ik ben niet tegen het controleren.

Het gaat mij erom dat het gewoon als melkkoe gebruikt wordt.

Er is een evenement dus gaan we lekker met zijn alle controleren. Laat ze dat gewoon altijd doen.

Daar gaat het mij om.

Het is voor mij een reden om gewoon niet naar de TT te gaan.

Er is aan iedere motor wel iets te vinden wat niet goed is, en ik maak altijd als ik rij wel een overtreding.

Maar aan de reactie's te zien ben ik de enige die daar zo over denkt, dus ik zal wel niet sporen ;)
 
Laatst bewerkt:
"Draai je de zaken nou niet een klein beetje om?! Elk jaar vallen er doden op weg naar Assen! Als iedereen zich netjes aan de regels zou houden, zou er volgend jaar niet extra gecontroleerd worden..."

Is dat zo?
 
Ik ben een beetje gek, dat dan weer wel.

En nee ik ben niet tegen het controleren.

Het gaat mij erom dat het gewoon als melkkoe gebruikt wordt.

Er is een evenement dus gaan we lekker met zijn alle controleren. Laat ze dat gewoon altijd doen.

Daar gaat het mij om.

Het is voor mij een reden om gewoon niet naar de TT te gaan.

Er is aan iedere motor wel iets te vinden wat niet goed is, en ik maak altijd als ik rij wel een overtreding.

Maar aan de reactie's te zien ben ik de enige die daar zo over denkt, dus ik zal wel niet sporen ;)

en jij denkt dat ze naar alles kijken?

zo streng zijn ze nou ook weer niet hoor... rij er elk jaar heen met open uitlaat zonder E-keur, geen e-keur in mn Led achterlicht en een kentekenplaat die behoorlijk schuin staat.... nog nooit iets over gehoord, ook niet toen ik in een controle terecht kwam..
 
Ik ben een beetje gek, dat dan weer wel.

En nee ik ben niet tegen het controleren.

Het gaat mij erom dat het gewoon als melkkoe gebruikt wordt.

Er is een evenement dus gaan we lekker met zijn alle controleren. Laat ze dat gewoon altijd doen.

Daar gaat het mij om.

Het is voor mij een reden om gewoon niet naar de TT te gaan.

Er is aan iedere motor wel iets te vinden wat niet goed is, en ik maak altijd als ik rij wel een overtreding.

Maar aan de reactie's te zien ben ik de enige die daar zo over denkt, dus ik zal wel niet sporen ;)

Dus er wordt te weinig op snelheid gecontroleerd in NL :? |(
 
Ik ben een beetje gek, dat dan weer wel.

En nee ik ben niet tegen het controleren.

Het gaat mij erom dat het gewoon als melkkoe gebruikt wordt.

Er is een evenement dus gaan we lekker met zijn alle controleren. Laat ze dat gewoon altijd doen.

Daar gaat het mij om.

Het is voor mij een reden om gewoon niet naar de TT te gaan.

Er is aan iedere motor wel iets te vinden wat niet goed is, en ik maak altijd als ik rij wel een overtreding.

Maar aan de reactie's te zien ben ik de enige die daar zo over denkt, dus ik zal wel niet sporen ;)
Je doet je forumnaam eer aan O-)
 
Draai je de zaken nou niet een klein beetje om?! Elk jaar vallen er doden op weg naar Assen! Als iedereen zich netjes aan de regels zou houden, zou er volgend jaar niet extra gecontroleerd worden...

Over het hele jaar gezien zullen er vast wel doden vallen op weg naar assen.
Maar dat gebeurt door heel Nederland dus zo vreemd is dat niet.

Als iedereen zich aan alle regels had gehouden zaten we ook niet in een Crisis. Helaas zijn regels om te overtreden dus dat doen we dan ook af en toe maar eens. Alleen niet huilen als je gepakt wordt
 
Dus er wordt te weinig op snelheid gecontroleerd in NL :? |(


Yepperdepep en de straffen zijn te laag :Y :Y :Y :Y

Ze zouden veel zwaarder moeten straffen.

Te snel rijden zeg maar 10 kmh, paf rijbewijs innemen voor 3 maanden

Tussen de 10 en 20 kmh, 1 jaar innemen

meer dan 20 kmh te snel, voor altijd innemen

Rechts inhalen, 3 maanden

door rood, 1 maand

enz

Gewoon kei en kei hard aanpakken.

Dan zou ik mij wel aan de regels houden.

Nu is het alleen maar cashen :X :X :X
 
Laatst bewerkt:
Over het hele jaar gezien zullen er vast wel doden vallen op weg naar assen.
Maar dat gebeurt door heel Nederland dus zo vreemd is dat niet.


Als iedereen zich aan alle regels had gehouden zaten we ook niet in een Crisis. Helaas zijn regels om te overtreden dus dat doen we dan ook af en toe maar eens. Alleen niet huilen als je gepakt wordt
Vind ik ook altijd zo mooi als mensen roepen er is WEER een motorrijder verongelukt, dan zeg ik tja en er zijn vandaag ook weer automobilisten verongelukt. Dan zie je ze kijken alsof dat helemaal niet kan :? terwijl er dagelijks automobilisten verongelukken...
 
Laatst bewerkt:
De lijst meldingen op flitsservice zei genoeg vanmorgen .. Cordon rond Assen en alle aanvoerwegen. Nou even goed je best doen allemaal, dan is de staatsschuld sneller afgelost; alles onder het mom van de veiligheid natuurlijk (kuch).
 
Ik ben een beetje gek, dat dan weer wel.

En nee ik ben niet tegen het controleren.

Het gaat mij erom dat het gewoon als melkkoe gebruikt wordt.

Er is een evenement dus gaan we lekker met zijn alle controleren. Laat ze dat gewoon altijd doen.

Daar gaat het mij om.

Het is voor mij een reden om gewoon niet naar de TT te gaan.

Er is aan iedere motor wel iets te vinden wat niet goed is, en ik maak altijd als ik rij wel een overtreding.

Maar aan de reactie's te zien ben ik de enige die daar zo over denkt, dus ik zal wel niet sporen ;)

Er is mega veel verkeer rond Assen deze dagen, dus heeft controleren erg veel zin...
Men weet dat veel mensen zich misdragen rond dergelijke evenementen, dus zie ik je melkkoeverhaal niet opgaan. Bovendien, die regels zijn toch duidelijk? Zo moeilijk is het dan toch niet om je gewoon één dag aan de regels te houden??? ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik werk op 1,5km van het circuit (hemelsbreed), maar gelukkig rond 7 uur vanochtend nog geen agent gezien. Ben benieuwd hoe dat op de terugweg is, vanmiddag. Lekker :] , maar ik zal wel even ietsje braver zijn O-)
 
Hoeveel topics rondom TT Assen 2010 gaan er nog geopend worden _O- ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan