Coole 70's chop's.....

70 choppers............

  • roelen big time

    Stemmen: 47 59,5%
  • zuigen

    Stemmen: 18 22,8%
  • Huh ?

    Stemmen: 8 10,1%
  • ik ben geen junkie !

    Stemmen: 6 7,6%

  • Totaal aantal stemmers
    79
ik sta nou op de markt hè, komen er toch regelmatig van die jonge gasten die vragen om Von Dutch shirtjes en petjes, heb ik uiteraard niet maar ik moet me toch iedere keer weer inhouden om ze niet uit te gaan leggen hoe of wat enzo... :X

Zeker ook nog van noord afrikaanse afkom....... ha ha _O-
 
dr.Bral,wederom dank & hulde..mooie ploaties man!
Oh en de rest die in dit sjoppert-topic gepost heeft ook natuurlijk ! -'k word daar altijd even zeer gelukkig van van al dat moois ..(snif*)

Effe vraagie nog heh,is zomaar iets maar toch-is de naam Von Dutch nu ineens een soort 'mode-icoon' geworden dan ofzo ?? k volg de mode nie zo heel erg zelf(elk jaar omkleden-bah!) maar zie er veel lui mee rondlopen de laatste tijd..evenals dat 'oogie' alleen al-op t-shirts enzo. Is dat vw. een dicovery-uitzending ofzo ??(heb ik weerwat gemist ??)
Doet mij denken aan al die witterds die hier rondsjouwen met n pet op hun hoofd met zo'n dikke vett "X" erop...hahaha-ook niet echt goed oppgelet denk ik dan ..

(zo'n groot 'kruis'..waar zou dat trouwens voor staan in de sjopperwereld.. :+

Eh-in ieder geval bedankt mensuh..als iemand nog meer heeft...graaaaaag!
 
Effe vraagie nog heh,is zomaar iets maar toch-is de naam Von Dutch nu ineens een soort 'mode-icoon' geworden dan ofzo ?? k volg de mode nie zo heel erg zelf(elk jaar omkleden-bah!) maar zie er veel lui mee rondlopen de laatste tijd..evenals dat 'oogie' alleen al-op t-shirts enzo. Is dat vw. een dicovery-uitzending ofzo ??(heb ik weerwat gemist ??)
Doet mij denken aan al die witterds die hier rondsjouwen met n pet op hun hoofd met zo'n dikke vett "X" erop...hahaha-ook niet echt goed oppgelet denk ik dan ..

Von Dutch is eigenlijk al een tijd uit de mode (zeker in de states, vandaar ook de fun shirts afgeleid van, zoals Von Drunk, Von Bitch etc) maar hier in Europa lopen we wat achter. Maar ook hier is het eigenlijk al lang voorbij de von Dutch stroming. Vooral omdat je ze al lang voor een 1 euro in Thailand en omstreken kunt kopen.....
Maar die noord afrikaanse jongeren vinden het blijkbaar nog steeds cool en naast het merk Evisu en Prada is dit toch hot bij hun, dus zijn er nog veel winkels en(marktkooplui:-) die hier handig op in spelen..... Maar het is dus UIT voor zover ik weet en zie! Het grappige blijft die combi te zien rond lopen noord afrikanen en Von Dutch. Vergelijkbaar met een ouderdag in een weeshuis ;)
 
full
 
Voorspatbord er af
andere sissybar
die plaat daar achter uit het frame slopen

Dan heb je een mooie oldskool chop :P

andere kleur
minder lompe koplamp bev.
stuur iets naar voren
dan komt er weer een lijn in!
m.a.w., ding mot weer uit mekaar...
 
Dit moet mijn coole 70 chop worden.
Als het meezit komt er een 1000cc ironhead blok in.

Foto=BC6KGOS6


Foto=DKNVZHWY


Foto=UFDDBH7U


Zal het wat worden?
Ben nog op zoek naar een h.d.zweefzadel met lange veren eronder en een paar open uitlaten, iemand hier?
 
is het frame achter verlengd met en recht stuk of zo?
kijk er nogal raar tegen aan?
Neem aan dat het toch anders moet gaan worden

Klopt Gijs, ik had eerst de zelfde gedachte.
Het komt omdat het een softailframe is, je kan er een monoshock onder zetten.
Ik ga het eerst in deze staat opbouwen en kijk later wel wat ik wil.
 
Op vrijdag 04 augustus 2006 17:55 schreef Geronimo. het volgende:
Dit moet mijn coole 70 chop worden.
Als het mee tegen zit komt er een 1000cc ironhead blok in.

Bedankt Bral voor je medeleven, kan ik net gebruiken.
Ik heb al in twijfel gestaan op het blok bij het oudijzer te smijten maar geef het toch nog een kans.
Ik had het blok opnieuw opgebouwd en zet uit nieuwschierigheid ff stroom op de startrelay om te checken of het lekker soepeltjes loopt.
En wat denk je, relay doet goed z'n werk alleen de startmotor geen slag, ga morgen kijken wat er aan de hand is(zal wel weer stuk zijn)
 
Terug
Bovenaan Onderaan