Coole 70's chop's.....

70 choppers............

  • roelen big time

    Stemmen: 47 59,5%
  • zuigen

    Stemmen: 18 22,8%
  • Huh ?

    Stemmen: 8 10,1%
  • ik ben geen junkie !

    Stemmen: 6 7,6%

  • Totaal aantal stemmers
    79
full
 
Dit moet mijn coole 70 chop worden.
Als het meezit komt er een 1000cc ironhead blok in.

(Afbeelding)

(Afbeelding)

(Afbeelding)

Zal het wat worden?
Ben nog op zoek naar een h.d.zweefzadel met lange veren eronder en een paar open uitlaten, iemand hier?

Ziet er goed uit Geronimo, dat wordt ongetwijfeld weer een meesterwerk :9~
Nu maar hopen dat je geluk hebt met het Ironhead blok. Sommigen rijden jaren probleemloos met zo'n ding. Anderen zijn meer aan het sleutelen dan aan het rijden.
 
Bedankt Bral voor je medeleven, kan ik net gebruiken.
Ik heb al in twijfel gestaan op het blok bij het oudijzer te smijten maar geef het toch nog een kans.
Ik had het blok opnieuw opgebouwd en zet uit nieuwschierigheid ff stroom op de startrelay om te checken of het lekker soepeltjes loopt.
En wat denk je, relay doet goed z'n werk alleen de startmotor geen slag, ga morgen kijken wat er aan de hand is(zal wel weer stuk zijn)
misschienzit je blok vast. ;)
 
misschienzit je blok vast. ;)

Nee het blok zit niet vast, ik ben inmiddels erachter dat er sluiting in de startmotor zit.
Nu nog ff uitvogelen of het te reviseren valt.
(ik zal binnenkort zelf een topic openen want ik wil dit mooie topic van Bral niet vergallen met mijn problemen)
 
Nee het blok zit niet vast, ik ben inmiddels erachter dat er sluiting in de startmotor zit.
Nu nog ff uitvogelen of het te reviseren valt.
(ik zal binnenkort zelf een topic openen want ik wil dit mooie topic van Bral niet vergallen met mijn problemen)
Dit is geen probleem,eerder een kleinigheidje. :)
 
ik wist al dat t geen oud beestje was , er stond bij dat ie pas in 2005 klaar was.

wedden dat deze er niet in staat.......
amfwdg.jpg
_O-
 
eigenlijk, hè, na heel lang kijken naar al die ploaties hier heb ik besloten dat een echte 70's klimrek chop een Honda 750 blok hoort te hebbe..

dat is toch olderwetser of old skooler ofzo als een ouwe Shovel o.i.d.
 
eigenlijk, hè, na heel lang kijken naar al die ploaties hier heb ik besloten dat een echte 70's klimrek chop een Honda 750 blok hoort te hebbe..

dat is toch olderwetser of old skooler ofzo als een ouwe Shovel o.i.d.
Tja, toen ik jong was stonden er meer Honda choppers in de bladen dan Harley's !!



.....en ja, Rusty, als ik een keer een voorleesmiddag hou... :+
 
8-) staat er een te koop bij motoren te koop chopper honda 750

deze denk k ..Cbtje 750..bussie kachellak,schijfie op de slijptol .. en eh-
ja s vast best wel m e e r werk geweest hoor maar VIJFTIENhonderd eurootjes ???
Zal vast aan mij liggen..ben n ouwerwetse zeikerd ook maar Voorbeeld: D'r staat er nog eentje op marktplaats, een xs650..ietsies langere voorvork ,best netjes..lees ik even verder; zeventwintighonderdvijftig ?! euros ???
Ligt dat aan mij ofzo..moet ik op cursus misschien ?? even wat aan mijn 'gulden/euro-prijs-gevoel'doen ofzo ..?? Heb soms echt t idee dat mensen maar wat invullen qua prijs bij advertenties ..

Bijlage: honda 750 lvr.JPG
 
Leuke site :)

Ik denk dat je hebt geprobeert te posten in het 1e bobbers topic. En dat is gesloten...

(Pepe vind dat alle echte choppers een Honda kuipje moeten hebben :Y )
 
Terug
Bovenaan Onderaan