Coole 70's chop's.....

70 choppers............

  • roelen big time

    Stemmen: 47 59,5%
  • zuigen

    Stemmen: 18 22,8%
  • Huh ?

    Stemmen: 8 10,1%
  • ik ben geen junkie !

    Stemmen: 6 7,6%

  • Totaal aantal stemmers
    79
Heb nu eindelijk Motorcycle mania 4: The history of the chopper binnen.
Een dvd met anderhalf uur chopperfun.
Dvd gaat hoofdzakelijk over het ontstaan en bouwen van de chopper.

Komen een hoop coole 70's chops voorbij. :}
 
Heb nu eindelijk Motorcycle mania 4: The history of the chopper binnen.
Een dvd met anderhalf uur chopperfun.
Dvd gaat hoofdzakelijk over het ontstaan en bouwen van de chopper.

Komen een hoop coole 70's chops voorbij. :}

Nu pas cooperboy........ha ha ;) (geintje)

Die heb ik al tig keer gezien onderhand, wel vet die Harman vork shit en die bike die Jesse bouwt heeft ook wel wat. Is niet helemaal mijn ding, maar hij doet zijn best ermee.......
Vooral die oldskool gasten die er wat van weten is goed voor de info.......
Die eerst Chopper (wit met vlammen) in het begin dat is Irish Rich (1 vd sinner nomads Milwaukee) Ook een coole gast check zijn site Welcome to Shamrock Fabrication and Irish Rich Custom Cycles

En het mooiste is dat verhaal over de easyrider bikes.......... De bekendste bikes in de wereld die gebouwt zijn door Negers. Die acteur die vroeger Grizzly Adams speelde was trouwens 1 vd onderhouds monteurs tijdens het maken vd film van die motors.....

Veel plezier ermee en een aanrader voor anderen....
 
Laatst bewerkt:
75389.jpg
 
4-in-een-lijn motorblok lijkt me. Zou zo eens uit zo'n Indian ACE kunnen komen... Of is deze uit een NSU?
Hoe dan ook... smullen geblazen, mooi spul :P
 
Laatst bewerkt:
en dan staat er, "large tank and seat make the electric chair ideal for long runs..." :}

toen mannen nog echte mannen waren en sex nog smerig en de lucht nog steun, in de tijd van de houten gulden toen jezus nog gewoon harry heette...
 
Laatst bewerkt:
en dan staat er, "large tank and seat make the electric chair ideal for long runs..." :}

toen mannen nog echte mannen waren en sex nog smerig en de lucht nog steun, in de tijd van de houten gulden toen jezus nog gewoon harry heette...

ik heet vandaag harry
 
Terug
Bovenaan Onderaan