CR500 '98 ombouwen naar SM project

Hallo Chris, ik heb gezien dat je ook wat stikker matriaal besteld had. Heb je dat via het net gedaan en zo ja heb je dan de side voor mij. Alvast bedankt.

gr, Look.
 
Hallo Chris, ik heb gezien dat je ook wat stikker matriaal besteld had. Heb je dat via het net gedaan en zo ja heb je dan de side voor mij. Alvast bedankt.

gr, Look.
de stickers heb ik vrijwel allemaal op internet besteld bij www.fmxshop.nl

Ik had ze binnen een week in huis. :)
 
full


De SM heeft het nogsteeds erg goed naar z'n zin bij z'n vriendjes. 8-)
 
Laatst bewerkt:
hoi
mooie fiets gemaakt man,
maar wat ik me afvraag is of die startplaat voor (je weet wel waar je startnummer op staat) van een crf zomaar past?
gr :W
 
hoi
mooie fiets gemaakt man,
maar wat ik me afvraag is of die startplaat voor (je weet wel waar je startnummer op staat) van een crf zomaar past?
gr :W
die is redelijk makkelijk aan te passen, ik heb een beugeltje gemaakt om hem aan de bovenaknt vast te maken, de onderkant zit met een stelboutje vast. In de zijkant heb ik 2 holletjes moeten maken zodat hij mooi tussen de boutjes valt.

Alles wijst voorzich als je er mee bezig bent ;)
 
zag je vanochtend bij MAD langs gaan.
erg dikke fiets :Y
geluid is ook super, kennis van me heeft ook een CR500 maar die klinkt tammer
Ja dat klopt, ik zwaaide nog even :W

En hij maakt wel wat meer herrie dan is toegestaan ja, maar dat komt ook door mijn snelle uitlaat denk ik. Ach, ik vind het trouwens geen herrie maar muziek :9
 
Gaaf apparaat man!

Mag ik meteen gebruik maken van jouw kennis en ervaring?

Heb een CR 500 uit '89 met supermotard wielen etc. Ik speel met het idee om het CR blok om te wisselen met ene XR 600 blok. Weet jij toevallig of dit mogelijk is en of een xr blok past in een Cr frame?

Thanks!
 
Gaaf apparaat man!

Mag ik meteen gebruik maken van jouw kennis en ervaring?

Heb een CR 500 uit '89 met supermotard wielen etc. Ik speel met het idee om het CR blok om te wisselen met ene XR 600 blok. Weet jij toevallig of dit mogelijk is en of een xr blok past in een Cr frame?

Thanks!

Ik heb het nooit gepast maar ik heb ze wel naasteen gezet en ik zou zeggen...forget it...de wieg van de CR500 is laag en heel rond vooraan, de wieg van de XR is hoog en heel hoekig.
 
Ik heb het nooit gepast maar ik heb ze wel naasteen gezet en ik zou zeggen...forget it...de wieg van de CR500 is laag en heel rond vooraan, de wieg van de XR is hoog en heel hoekig.
Idd, leuk idee maar het zal niet gaan lukken, een XR blok is ook nog eens hoger dan een CR blok en dan kom je niet uit met je frame/tank.
 
Ik heb net 20min dit topic door zitten spitten en ik vind het eindresultaat echt supermooi...goed gedaan
Dank je wel, ik ben ook zeer te spreken over het eindresultaat :)

@hondaXL: Ik bedoelde dus te zeggen dat een honda CR een 2t is en dus GEEN olie tankje of olie in het frame heeft. Dat is dus het volgende probleem waar je tegenaan zal lopen...
 
full


De stickers op je voorvorkbescherms, nummerplaatvoor, zijschild.
Kan ik die ook krijgen? Of is dit eigen creatie?
 
hmm ja ok, maar ik vind zo jammer dan 90% van fmx shop de plaats niet werken, en als het werkt dan staat dat plaatje bij 10 verschillende producten.
Maargoed, ik kiek wa ff ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan