[CRASHED] Mijn ZXR750 kapoet

Darkness

MF veteraan
21 mrt 2004
1.309
3
Emmen
Hallo allemaal moet ff mijn verhaal kwijt.

:( BEN VANDAAG OP MIJN BEK GESTUITERD!!!! GVD!!!! :(

ik rij op een weg die uitloopt op een prachtige grote S-bocht. :}
die ik 100x heb gereden, :] maar vandaag kwam ik net te snel aan rijden.

had de snelheid, niet snel genoeg uit de motor dus kon niet de bocht in sturen.
maar er staan allemaal bomen langs de weg en een kleine opening voor een zandpad (gelukkig midden in de eerste bocht).. daar heb ik m dus op gemikt en vol in de ankers..(hoopend dat ik tot stilstand kom voordat ik het zandpad op kom) maar helaas!!!

EN BOEM!! :( |( daar lag ik en mijn heele rechter kant naar de kloten!!
Gelukkig heb ik nix want de snelheid was er nu flink uit.. maar ja
met een keine snelheid krijg je ook schade.


hier wat foto's ;(

full
 
Laatst bewerkt:
Da's k*t, gelukkig heb je zelf bijna niets, afgezien van een gedeukt ego en pijn in hart en poeplap/portemonnee.
Sterkte
 
Wow!
Toch was het een goeie crash omdat je r zelf heelhuids vanaf gekomen bent en dat is het belangrijkste.
Strekte met het oplappen van je moto.
 
Wees blij dat je niet op die bomen ging, dan was het net anders dan deze schade |( .
Desalniettemin spijtig '( .

full
 
Da's k*t, gelukkig heb je zelf bijna niets, afgezien van een gedeukt ego en pijn in hart en poeplap/portemonnee.
Sterkte


Ja man heel raar.

had nix geen blauwe plekken geen Scheuren of schaafplekken op m'n pak ..
maar ben wel 9 a 10 keer gerold na de klap..maar geen schade
een geluk bij een ongeluk..
 
Zo zie je maar weer dat vangrails gelukkig ( ? ) niet overal geplaatst zijn / in de weg staan. :?

Voor iedereen die nog geen lid is van de MAG en/of nog geen handtekening heeft gezet voor motorveilige vangrails....Waarom nog niet? :?


Ik maakte ff misbruik van de situatie, om andere rijders/sters leed te besparen.



De 'stukkende' onderdelen, zijn die al dan niet via de 'sloop' te vervangen of is je fiets helemaal overleden?
 
das shit

Mijn broertje had ook zon model. Ik hoop dat je de kappen kunt vinden. Ik had er moeite mee. Gelukkig ben jij heel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan