crosser 4takt 250cc

adiva

MF'er
13 jan 2007
46
0
hallo allemaal,

ik als leek heb een vraagje:

zou het normaal kunnen zijn dat bij een crosser ,250cc 4takt de uitlaat bij de bocht echt roodgloeiend heet wordt?

bvd.

p.s. is een yamaha
 
Laatst bewerkt:
yes, als ik mijn ktm in het donker aan trap dan gloeit de bocht wel leuk na een beetje kansloos gas geven :P
 
Roodgloeiend?
Nee..

hallo allemaal,

ik als leek heb een vraagje:

zou het normaal kunnen zijn dat bij een crosser ,250cc 4takt de uitlaat bij de bocht echt roodgloeiend heet wordt?

bvd.

p.s. is een yamaha
 
Ah, in het donker..ik zag al smeltbeelden van de hoogovens voor me.
 
En of....bocht verkleurt niet voor niks naar blauw :+
 
kan wel meestal bij stationair maar dan beetje gas blijven geven.

tuner had die van mij maandag op testbank ook yamaha yzf 250.
na paar seconden was de uitlaat brandweer rood tot aan de demper.
 
kijk 's aan..
Maar ligt dat niet aan de uitlaat?
Ik heb vroeger ook 's voor een paar weken een 4 takt 1 cylinder gehad, maar de uitlaatbocht werd nooit rood bij daglicht.
Tenminste, was me nooit opgevallen.
En dat was een XR250.
Ah..ik denk dat ik het al weet, hij had het over een crosser..gheghe.
Lezen is ook een vak..
 
Laatst bewerkt:
jawel hoor.. maar alleen als je hem stationair een tijdje stilstaand laat draaien. niet bij het rijden normaal

was wat schemerig idd,en stond stationair te draaien,schrok me rot dacht die klapt uitelkaar,

zo rood als een turbo,en alleen de bocht,scheen met het materiaal te maken te hebben,is van titanium?,kon het niet geloven,dacht cdi kapot of onsteking verkeerd.

bedankt voor de reacties,is dus redelijk normaal
 
was wat schemerig idd,en stond stationair te draaien,schrok me rot dacht die klapt uitelkaar,

zo rood als een turbo,en alleen de bocht,scheen met het materiaal te maken te hebben,is van titanium?,kon het niet geloven,dacht cdi kapot of onsteking verkeerd.

bedankt voor de reacties,is dus redelijk normaal

gewoon starten en wegrijden:p
 
Terug
Bovenaan Onderaan