crossterrein? rond eindhoven?

Een verzekeringspasje is verplicht, maar daar staat ook veel tegenover voor een kleine prijs, dit bied niemand je in de wildernis.

Als er op het desbetreffende circuit geen wdstrijd is, is er vaak vrije training, dan word er dus niet achter een hek gestart, je kan er dan zo op rijden.

Tinus
ok hartstikke bdankt hier was ik al een tijdje naar op zoek maar niemand kon mij een fatsoenlijk antwoord geven bdankt :}
 
ow en nog iets een training is dat gewoon alle klasses behalve de 65cc en 85cc bij elkaar? of zijn dat ook in aparte klasses?
 
Training moet je vanuit gaan dat alles door elkaar rijdt op de kleine jeugd na, deze hebben vaak een juniorbaantje ter beschikking. Aan alle veiligheid is gedacht en iedereen let op elkaar.

Tinus
 
Als je wil weten hoe alles in z'n werk ga dan woensdag eens een kijkje nemen op Hapert s'middags vanaf 13.00 uur trainen en vanaf 18.30 beginnen ze met de wedstrijd weet je gelijk hoe alles verloopt en nog leuk ook
 
Als je wil weten hoe alles in z'n werk ga dan woensdag eens een kijkje nemen op Hapert s'middags vanaf 13.00 uur trainen en vanaf 18.30 beginnen ze met de wedstrijd weet je gelijk hoe alles verloopt en nog leuk ook
bedankt! als het dan gaat doe ik dat zeker! lijkt me leuk! moet alleen even kijken hoe het loopt met school want ik begin morgen weer.. :( :r en dan krijg ik denk ik ook m'n rooster
 
oejoejoej, ziet er niet leuk uit dat rooster, woensdag tot 4 uur les, de andere dagen ook, maar ik kan dus voort een paar lessen laten vallen (eerste jaar in bovenbouw, 4e klas) dus ik weet niet of het lukt want van ons is het ook nog half uur, drie kwartier rijden

is veldhoven dan trouwes echt zoveel moeilijker of denken jullie wel dat het lukt? maar bedankt voor posts tot nu toe
 
Laatst bewerkt:
heeft iemand trouwes ervaring met budel? want dat is nog dichterbij, is dat ook geschikt voor beginners? kan iemand mij daar wat over vertellen want ze hebben geen site (of ik kan hem niet vinden) weet wel dat de club 'mac de kempenrijders' heet
 
Terug
Bovenaan Onderaan