Cuprace 1: 28 april Assen

Aanwezig!

  • Moriwaki cup

    Stemmen: 0 0,0%
  • Talent Cup 600

    Stemmen: 0 0,0%
  • Supercup 600

    Stemmen: 7 30,4%
  • Supercup 1000

    Stemmen: 6 26,1%
  • CRT Cup tot 600

    Stemmen: 8 34,8%
  • CRT Cup boven 600

    Stemmen: 2 8,7%

  • Totaal aantal stemmers
    23
Je wordt voor de kwalificaties ingedeeld in groep A of B. In die groep rijd je beide kwalificaties.
Waar je start is afhankelijk van je tijden.

Succes! :)

Zou je denken???

Ik heb nummer 30 in de SuperCup 1000.
Michiel heeft nummer 30 in de andere groep.

Als we samen rijden gaat dat niet kloppen niet ;)
 
Mmm, vond die gele ook niet lelijk, met wat versierselen er op. Ben benieuwd hoe snel je zaterdag gaat. :]

Haha, ik dacht al dat jij het niet mooi zou vinden. Jij bent iets meer van de kleurtjes... ik val liever wat minder op ;)

Wordt mijn eerste dag dit jaar met wat wijzigingen waar ik nog aan moet wennen (omgekeerd schakelen / andere tandwielverhouding) dus ik verwacht niet dat ik jou kan bijhouden... dan weet je dat vast :)
 
Laatst bewerkt:
yes hier nog 1 voor de sc600. Enig idee of je in de a of b groep komt? Of bepalen ze dit adhv je eerste kwalificatie tijd?

Toch erbij! Goed bezig!

Voor de eerste training hebben ze nog geen tijden he, toch handig om te weten of je in de A of B moet starten dan. Op 13 april heeft Tessa Lentink een email gestuurd met het programma en in welke groep je moet starten (althans, naar mij). Als je dat nog niet weet zou ik haar even mailen of je kan het zaterdagmorgen vragen.
 
Zou je denken???

Ik heb nummer 30 in de SuperCup 1000.
Michiel heeft nummer 30 in de andere groep.

Als we samen rijden gaat dat niet kloppen niet ;)

Jij rijdt supercup en miciel crt cup.
In de supercup 600 of 1000 kunnen er geen 2 gelijke startnummers zijn,ook al sta je in de a of b groep.

Pas als je van de crt naar de supercup of andersom wordt overgeplaatst dan zou het kunnen dat iemand een nieuw startnummer krijgt.
 
Jij rijdt supercup en miciel crt cup.
In de supercup 600 of 1000 kunnen er geen 2 gelijke startnummers zijn,ook al sta je in de a of b groep.

Pas als je van de crt naar de supercup of andersom wordt overgeplaatst dan zou het kunnen dat iemand een nieuw startnummer krijgt.

Ohhhh ik dacht dacht het gelijk getrokken werd. Want onder een bepaalde tijd werd je in een groep ingedeeld. Maar dat is dus niet zo.
 
en dan??? Dan wordt je in andere groepen ingedeeld???

En als michiel en ik dan in dezelfde terecht komen??? krijg 1 van ons dan een nieuwe startnummer? en een nieuwe licentie pasje? en krijgen we dan ook nieuwe rijnummer stickers? etc etc etc...
 
en dan??? Dan wordt je in andere groepen ingedeeld???

En als michiel en ik dan in dezelfde terecht komen??? krijg 1 van ons dan een nieuwe startnummer? en een nieuwe licentie pasje? en krijgen we dan ook nieuwe rijnummer stickers? etc etc etc...

:Y degene die overgeplaatst wordt moet dan een ander nummer kiezen
 
Zou je denken???

Ik heb nummer 30 in de SuperCup 1000.
Michiel heeft nummer 30 in de andere groep.

Als we samen rijden gaat dat niet kloppen niet ;)

Enige verschil is dat jij witte achtergrond hebt, zwarte letters en ik andersom. Maar dat maakt voor een baco of voor een klassementslijst natuurlijk niet uit. Daarom inderdaad... ander nummer. Maar wees gerust.. ik rijd nog wel een jaartje in de crt-cup. Volgend jaar kom ik je nummertje pikken! :9

:Y degene die overgeplaatst wordt moet dan een ander nummer kiezen

ff rustig aan doen dus de eerste 3 wedstrijden anders moet ik weer allemaal nieuwe stickers halen B|
 
Laatst bewerkt:
en dan??? Dan wordt je in andere groepen ingedeeld???

En als michiel en ik dan in dezelfde terecht komen??? krijg 1 van ons dan een nieuwe startnummer? en een nieuwe licentie pasje? en krijgen we dan ook nieuwe rijnummer stickers? etc etc etc...
Dat wordt dan weer naar de spuiter :W
 
Enige verschil is dat jij witte achtergrond hebt, zwarte letters en ik andersom. Maar dat maakt voor een baco of voor een klassementslijst natuurlijk niet uit. Daarom inderdaad... ander nummer. Maar wees gerust.. ik rijd nog wel een jaartje in de crt-cup. Volgend jaar kom ik je nummertje pikken! :9

Dan moet je precies 29ste worden ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan