Cuprace 1: 28 april Assen

Aanwezig!

  • Moriwaki cup

    Stemmen: 0 0,0%
  • Talent Cup 600

    Stemmen: 0 0,0%
  • Supercup 600

    Stemmen: 7 30,4%
  • Supercup 1000

    Stemmen: 6 26,1%
  • CRT Cup tot 600

    Stemmen: 8 34,8%
  • CRT Cup boven 600

    Stemmen: 2 8,7%

  • Totaal aantal stemmers
    23
Zekers.

Overigens heb ik nog een doos met aluminium explosafe bolletjes over. Bij de keuring tijdens de licentie cursus werd aangegeven dat je tank tot de nok gevuld moet zijn met explosafe. Heb een hele doos gekocht en uiteindelijk maar met iets van 20 bolletjes aangevuld.

Mochten er nou mensen zijn die afgekeurd worden omdat ze net niet voldoende explosafe hebben, kom dan even bij pitbox 17, startnummer 39 langs dan kan je je tank even verder bijvullen. Als het om maar een paar extra bolletjes gaat hoeft het niks te kosten. Als je je hele tank nog moet vullen dan kan je die doos voor 30e van me overnemen.

Box 17 dat is toevalig dan zijn we buren ik zit in box 18.

Dus voor de mensen die zaterdag zich toch nog bedenken en graag in een box willen er kunnen nog twee bij in box 18.
Kun je meteen bij de buren nog snel even wat expolosafe halen :Y
 
Box 17 dat is toevalig dan zijn we buren ik zit in box 18.

Dus voor de mensen die zaterdag zich toch nog bedenken en graag in een box willen er kunnen nog twee bij in box 18.
Kun je meteen bij de buren nog snel even wat expolosafe halen :Y

gezien het weer heb ik misschien wel belang in een plekkie!! Wakosda, is natuurlijk de nederlandse vraag. Stuur anders maar effe een pb of een mail naar gewoonmark apestaartje hotmail punt com.
 
Vandaag al lekker de eerste rondjes kunnen maken. Hele dag droog,maar wel veel wind. Hierdoor ook veel mensen die last kregen van verkeerde geluidsmetingen.... Ene ronde 95 decibel,volgende ineens 105! In 1 sessie zelfs 18 man van de baan gehaald voor geluid. Laatste sessies werden zelfs ingekort omdat we anders over de daglimiet gingen... Lekker allemaal weer. Hopelijk morgen minder wind en droog..
 
Was een gezellige dag...trainen kwam niet veel van door de nattigheid. Als 21 gestart in de b groep en 4e geëindigd. :) Toch leuk zo'n inhaalrace *O*
Alleen jammer van het gezeur achteraf...moest wegens een steekproef mijn originele luchtfilter laten zien, maar wilde ik niet aan meewerken. Wilde uit de kou weg, naar huis, had ook mijn pa van 70 bij me. Werd dus gediskwalificeerd en moest ook nog met 3 officials in een kamer om een juryrapport op re stellen. Vond het allemaal veel te veel theater en heb ze dat ook maar even uitgelegd. Knmv snapt echt niet dat je regels ook anders kunt toepassen,zonder dat je de lol aan het racen bederft....afijn krijg nog een schrijven thuis en ze verzonnen er maar even ter plekke bij dat ik dan de volgende race waar ik aan deelneem vooraf mijn luchtfilter moet tonen....ben benieuwd wat voor schrijven ik mag krijgen. Ze kunnen bij de knmv beter hun tijd aan nuttige zaken voor de motorsport besteden, lijkt me, dan het geneuzel over regeltjes die elk jaweer eenzijdig worden aangepast....wordt er een beetje moe van :(
 
Laatst bewerkt:
aha dus dat was de reden dat we zo lang moesten wachten op de eind uitslag. En bedankt he :9

Ja was een vreemd dagje. Baalde ervan dat ik in de B-groep moest starten, maar ja, eerste race dan kan je moeilijk eisen om in de A-groep te starten. Uiteindelijk lekkere race gereden en eerste bekertje binnen. Bleek dat ik van de totale Supercup 600 (A&B) de 4e snelste tijd heb gereden :] Ga ervan uit dat ik volgende keer probleemloos in de A mag starten dan O-)

Reden er in de A groep overigens gasten met regenbanden/ intermediates? Vind het opvallend dat er 2 gasten 1.45 reden, 1 in de 1.48 en verder allemaal in de 50'ers...
 
Laatst bewerkt:
Was koud -O- maar zekers weer gezelli vandaag *O*

:^ :Y

held :}

klein verslagje ;)

vanmorgen alleen maar regen .....VEEL regen ,dus regenbandjes er om en gaan maar de 1e training .
stapte bij mij nog ff flink opzij de GT uit hing er al boven lande weer in t zadel ,dus toen een tandje rustiger aan gedaan .....2,41 :o

2e training droog dus wielen alweer gewisseld en lekker kunnen rijden 11e tijd van de 29 ..2.01.

race ging ook mooi tijd 9e gelegen ,maar miste ff de ruskenhoek ging ik nooit meer halen stuurde te laat in verloor meteen 2 plekken |( -O-

maar omdat er 2 bij waren die geen orgineel luchtfilter hadden beetje flauw maar das t regelement , 1e 5 werden gecontroleerd ,was ik 9e .

Snelle meid 7e nu dus 5e :} :}

Arnold 4e nu 2e met beker :P
 
aha dus dat was de reden dat we zo lang moesten wachten op de eind uitslag. En bedankt he :9

Ja was een vreemd dagje. Baalde ervan dat ik in de B-groep moest starten, maar ja, eerste race dan kan je moeilijk eisen om in de A-groep te starten. Uiteindelijk lekkere race gereden en eerste bekertje binnen. Bleek dat ik van de totale Supercup 600 (A&B) de 4e snelste tijd heb gereden :] Ga ervan uit dat ik volgende keer probleemloos in de A mag starten dan O-)

Reden er in de A groep overigens gasten met regenbanden/ intermediates? Vind het opvallend dat er 2 gasten 1.45 reden, 1 in de 1.48 en verder allemaal in de 50'ers...

Was niet mijn schuld,maar van die moeilijkdoeners.... O-)

Met geheel droog weer is dat ook zo. Paar rijden tussen 45 en 50, rest iets er boven. Reed vandaag een 52, normaal gesproken in de A ook 50 - 51.
 
aha dus dat was de reden dat we zo lang moesten wachten op de eind uitslag. En bedankt he :9

Ja was een vreemd dagje. Baalde ervan dat ik in de B-groep moest starten, maar ja, eerste race dan kan je moeilijk eisen om in de A-groep te starten. Uiteindelijk lekkere race gereden en eerste bekertje binnen. Bleek dat ik van de totale Supercup 600 (A&B) de 4e snelste tijd heb gereden :] Ga ervan uit dat ik volgende keer probleemloos in de A mag starten dan O-)

Reden er in de A groep overigens gasten met regenbanden/ intermediates? Vind het opvallend dat er 2 gasten 1.45 reden, 1 in de 1.48 en verder allemaal in de 50'ers...

Die twee zijn absolute uitschieters. Die gaan op een echt droge baan wel 43'ers rijden.
Was erg glad in het begin van de race pfff.
 
Was leuke dag gisteren. 11e geworden na 8e trainingsplek. Was dus qua tijden ook iets minder dan verwacht, hoewel erg constant, alle ronden binnen 1 seconde van elkaar qua rondesnelheid (in 1.51). En natuurlijk zijn de eerste punten van het seizoen hiermee binnen en dat is tot nu toe nog nooit gelukt in de 1e wedstrijd van het seizoen.
Dus SallandRacing is zeer tevreden.
;) :] :Y _O-

Kleine correctie, zat toch 1 langzamere bij..
 
Laatst bewerkt:
:^ :Y

held :}

klein verslagje ;)

vanmorgen alleen maar regen .....VEEL regen ,dus regenbandjes er om en gaan maar de 1e training .
stapte bij mij nog ff flink opzij de GT uit hing er al boven lande weer in t zadel ,dus toen een tandje rustiger aan gedaan .....2,41 :o

2e training droog dus wielen alweer gewisseld en lekker kunnen rijden 11e tijd van de 29 ..2.01.

race ging ook mooi tijd 9e gelegen ,maar miste ff de ruskenhoek ging ik nooit meer halen stuurde te laat in verloor meteen 2 plekken |( -O-

maar omdat er 2 bij waren die geen orgineel luchtfilter hadden beetje flauw maar das t regelement , 1e 5 werden gecontroleerd ,was ik 9e .

Snelle meid 7e nu dus 5e :} :}

Arnold 4e nu 2e met beker :P


dat was maatje van mijn zoon #94,werd afgevlagd als No1, heeft 4 wk terug zijn licensie gehaald, toen 2 sessies met LMD en nu zijn 1e race als 1e :}
talentje komt er wel :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan