Cuprace 1: 28 april Assen

Aanwezig!

  • Moriwaki cup

    Stemmen: 0 0,0%
  • Talent Cup 600

    Stemmen: 0 0,0%
  • Supercup 600

    Stemmen: 7 30,4%
  • Supercup 1000

    Stemmen: 6 26,1%
  • CRT Cup tot 600

    Stemmen: 8 34,8%
  • CRT Cup boven 600

    Stemmen: 2 8,7%

  • Totaal aantal stemmers
    23
Haha, ik dacht al dat jij het niet mooi zou vinden. Jij bent iets meer van de kleurtjes... ik val liever wat minder op ;)

Wordt mijn eerste dag dit jaar met wat wijzigingen waar ik nog aan moet wennen (omgekeerd schakelen / andere tandwielverhouding) dus ik verwacht niet dat ik jou kan bijhouden... dan weet je dat vast :)


Dat omgekeerd schakelen kan idd wel een beetje lastig worden. Ik ben daar nooit aan begonnen.. vandar ... kop maar in.

Die kleurencombinatie zal in het echt vast heel erg mooi zijn, zeker met de gouden wielen..

En dat geemmer *O* *O* *O* over niet sneller zijn dan mij ; jij doet gewoon mee voor de top 10, ikke voor de top 20, samen met Tyl enzo.
 
Laatst bewerkt:
Dan zal ik idd ook nog wel te jong wezen.

Nog steeds niemand behoefte aan een lekker warm en vooral droog plekje bij ons in de box?
 
Dan zal ik idd ook nog wel te jong wezen.

Nog steeds niemand behoefte aan een lekker warm en vooral droog plekje bij ons in de box?

Ik denk dat de meeste forummers al wel voorzien zijn. Wellicht dat je een blaadje op je deur kan hangen. Zullen ongetwijfeld mensen komen die hopen op een plekje in een pitbox, zeker als het regent en maar 25e kost.
 
Zekers.

Overigens heb ik nog een doos met aluminium explosafe bolletjes over. Bij de keuring tijdens de licentie cursus werd aangegeven dat je tank tot de nok gevuld moet zijn met explosafe. Heb een hele doos gekocht en uiteindelijk maar met iets van 20 bolletjes aangevuld.

Mochten er nou mensen zijn die afgekeurd worden omdat ze net niet voldoende explosafe hebben, kom dan even bij pitbox 17, startnummer 39 langs dan kan je je tank even verder bijvullen. Als het om maar een paar extra bolletjes gaat hoeft het niks te kosten. Als je je hele tank nog moet vullen dan kan je die doos voor 30e van me overnemen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan