custom fireblade 900RR '94

Blade staat nu in Willemstad (wordt de laatste hand gelegd aan pasbussen e.d.), maar zie dat jij ook uit Zwijndrecht komt, TS? Kun je hem deze zomer nog rond zien rijden als het goed is. :]
 
Laatst bewerkt:
Blade staat nu in Willemstad (wordt de laatste hand gelegd aan pasbussen e.d.), maar zie dat jij ook uit Zwijndrecht komt, TS? Kun je hem deze zomer nog rond zien rijden als het goed is. :]


Hè lache, klein motorwereldje hè ......
Ik zie je misschien nog wel rijden dan.... (in m'n spiegels :+ :+ :+ )
 
Ah, je hebt een spiegelvizier? :+ Vandaag gaat de kuip er weer op. Jij nog wat uitgevoerd?

Lol :+ :+
Ja ben bezig met een sluit mechanisme voor m'n buddy cover.
Is nog lastiger dan ik dacht, binnen/buiten kabel en een borgpen .
Maar moet lukken want ik wil zsm rijden.... Wordt gek van al die blaas geluiden !
 
Stand van zaken na vandaag (en dan zal ik je topic niet verder vervuilen met mijn Blade ;) ):

IMG-20110402-00025.jpg

IMG-20110402-00026.jpg

IMG-20110402-00027.jpg

IMG-20110402-00028.jpg


En de versgedraaide wiel as (nog niet gemonteerd):
IMG-20110402-00029.jpg
 
Laatst bewerkt:
Afgeleid van de Erion Racing kleuren, ietsjes scherper gemaakt en door het zwart zitten flakes en gunmetal dingetjes heen. Ideetje van de spuiter (Roland Meerman).
 
Cool hoor :}

Mooie ruimte ook om te sleutelen , die brug vindt ik ook heel gaaf !
Er staat ook een topic van duss " 94 blade" die heeft er een brug in van een RSV mille .
Wat doe je met je nummerplaat ?

Ik wordt altijd gek van al die politie auto's in Zwijndrecht , das echt niet normaal joh lijkt wel een mierennest :N ...... Ken je plaatje er beter af laten :]
 
hier nog even een piccie van hoe hij was.... :N (sorry voor de foto kwaliteit)

weet iemand trouwens hoe ik aan die "bos" stickers kan komen ? :?
full
 
even een updeetje.....

ben weer met carbon bezig geweest.
De foeilelijke accubak moet er toch aan geloven, lomp zwaar en bagger lelijk.
Bestaande bak dicht gemaakt met ducktape en volgeplakt met carbondoek.
full
 
ondertussen mn undertray voorzien van de laaste laag carbon (en nu wel schuingeweven) en voor de eerste keer in de epoxy .... nog 4 keer te gaan... B|
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan