customized GSX-R 750

detailfoto's van de uitlaat enz. komen morgen wel!
P102039s6.jpg
 
Laatst bewerkt:
volgens mij niet... zal er morgen mijn timmermansoog eens op loslaten...
is denk ik optisch bedrog door hoek en scheefstand

Mocht het wiel " offset "staan dan is het nog geen problem, maar zo te zien is dat niet het geval... ;)

Mocht je hem ooit verkopen... _O- _O- _O-
 
Laatst bewerkt:
Oh ja en niet vergeten het superbike stuur........ :Y



















Ik ben echt helemaal gek van deze bike, denk dat ik ook maar een aanschaf... _O-
 
Even wat reactie’s:

Ik had hem al gepost op het “verlengde achterbruggen topic” ( hoe voeg ik ook alweer een link toe)
Het (eerste?) grote verlengde achterbruggen topic!
1 reactie : Waarom ??
Antw. : Ik heb deze motor ongezien gekocht , moest veel werken die dagen en de eigenaar had al een bod gehad net onder de vraagprijs. Ik snel overboden maar helaas iets misgegaan en het bod kwam terecht bij zijn andere advertentie?!?
De volgende dag gebeld , was al verkocht , nieuwe eigenaar gebeld ( was hobby-handelaar) en
Alsnog gekocht,meteen aanbetaald en enkele dagen later opgehaald.
Kreeg er een aantal tel.nrs en email adressen bij van enkele zeer gewillige en hogere bieders!!
Toen ik googlde “ verlengde achterbruggen” kwam ik( buiten dit forum) alleen maar “maffe” vraagprijzen en malloten tegen die vragen of er iemand is dit dit even voor hem kan bakken of ze zomaar ergens een verlengde achterbrug uit de kast kunnen trekken.

Superbike-stuur?
Weet ik nog niet, zal er eerst eens mee moeten rijden/ sturen .Zal heuss wel verbetering inzitten , maar ik hou wel van de looks van die clip-ons , blijft toch een beetje caferacerig wat ik wel weer geil vind.

Knipperlichten?
Tja ik weet dat ze niet verplicht zijn en de klp# zal we wel niet van de weg halen omdat ik met dit fietsje aandacht trek……met het ontbreken van 2 lampjes???
Maar ik vind het gewoon een veiliger gevoel als ik ,in sommige gevallen of situaties kan aangeven welke richting ik op ga ( als ik dat al weet?)

Kentekenplaat ?
Zat origineel ( na verbouwen) onder het kontje,zit ook verlichting in, maar is verplaatst.
Zo kan ik er wel mijn voetje overheen leggen!

Koplampjes?
Vind ze opzich wel wat hebben, maar de lichtopbrengst en straal is echt bagger.
Weet iemand hier een passende oplossing voor??

Ojaa , bandenmaten :
Voor : Metzeler 120/70 ZR
Achter : Metzeler 200/50 ZR

Later!
 
\
De snelle gluurders worden beloont met nog wat foto's!
De foto in het eerste bericht is nu wel door mijn slakkenverbinding bij de server gekomen!
[afbeelding]
... en nu ga ik hem even van achteren nemen...[/quote]

Dat soort uitspaken moet je hier niet doen, gezien Matthijs en Gerard op dit moment erg met hun " kontjé s " bezig zijn... _O- _O- _O-

Maar ik ben zelf als hetero benieuwd naar de achterzijde aanzicht van deze motor... :Y

_O- Nou,dat weet ik zo niet of jij wel helemaal straight bent......wie begint er elke keer over...... _O-
 
Is wel een verrekt eigenwijs GSXR(ze lijken gauw op elkaar :) ) *O*
De styling van het kontje( O-) )had wat mooier gekunt,is uiteraard ook een kwestie van smaak. :Y Voor de rest,een lekker ding.
:W

(oja,het wiel staat in de midden)
 
Laatst bewerkt:
Zeer nette bike

Laatst idd een keer zien staan in baarle nassau maar zat toen in een koekblik dus geen tijd om erop te kwijlen ;). Leuk om hem nu hier op het forum te zien.
 
hmmz...

knipperlichten zijn NIET verplicht, vanaf 1996 wel.

wanneer je wielbasis 6cm verschilt met wat er op je kenteken staat -> afspraak maken met het IKS (onderdeel van RDW) om te laten herkeuren.
dit gebeurt NIET bij een keuringsstation van RDW maar gewoon bij een motorzaak of bij je huis.
kost +/- 200 euro's

doe je dit niet en je wordt aangehouden door een iets slimmere agent, neemt ie per direct je
kentekenbewijs in en mag je zelf weten hoe je met de bike thuis komt, als het maar lopend is.

had de bike al een paar keer gezien, heel mooi, heel apart VEEL PLEZIER !!
 
hmmz...

knipperlichten zijn NIET verplicht, vanaf 1996 wel.

wanneer je wielbasis 6cm verschilt met wat er op je kenteken staat -> afspraak maken met het IKS (onderdeel van RDW) om te laten herkeuren.
dit gebeurt NIET bij een keuringsstation van RDW maar gewoon bij een motorzaak of bij je huis.
kost +/- 200 euro's

doe je dit niet en je wordt aangehouden door een iets slimmere agent, neemt ie per direct je
kentekenbewijs in en mag je zelf weten hoe je met de bike thuis komt, als het maar lopend is.

had de bike al een paar keer gezien, heel mooi, heel apart VEEL PLEZIER !!

Wielbasis staat toch niet vermeld op het kenteken? Ik heb het nog eens nagekeken maar het staat er niet op.
Heb je meer info over het IKS en waar ik hun kan bereiken?
 
Wielbasis staat misschien niet op het kenteken vermeld, maar is wel opgenomen in de technische gegevens van de goedkeuring...
 
u heeft pb

of niet...

laat me maar weten waar ik een mail kan heen sturen
dan zal ik je alles even doorsturen
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan