Cyclelock aan te raden?

abbas_sv650s

Die hard MF'er
23 mrt 2007
406
0
ik wil de beste slot voor m'n motor voor een betaalbaar prijsje...welke raden jullie me aan?Ik heb gehoord dat de cyclelock 6 armig slot 1 van de beste zijn?
 
Laatst bewerkt:
1 van de beste is nog niet het beste slot he... zou ik als ik jou was naar wat anders op zoek gaan :+

Ff zonder gekheid: Beveiliging is leuk... maar ze krijgen het ding toch wel mee als ze willen.

Abus of kryptonite of ... er is zoveel goeds. Neem gewoon een 4 sterren ART-slot of zo...
 
Laatst bewerkt:
Het laatste dat ik hoorde zijn ze niet ART 4 gekeurd. Dát lijkt me wel een eerste vereiste ivm de verzekering.

Dat wil niet zeggen dat ze niet goed zijn, die ART keuring is een wassen neus. Maar de verzekering betaalt niet uit als er geen gekeurd slot op zit.
Ik had 'm ook, maar heb er een ander slot op gezet.
 
Abus, Kryptonite zijn goed sloten, zeg niet dat ze goedkoop zijn maar wel waar voor je geld. En een tip is neem gewoon een art 4 gekeurd slot dat door jouwe verzerkering geaccepteerd wordt, als ze hem mee willen nemen doen ze het toch wel
 
Abus, Kryptonite zijn goed sloten, zeg niet dat ze goedkoop zijn maar wel waar voor je geld. En een tip is neem gewoon een art 4 gekeurd slot dat door jouwe verzerkering geaccepteerd wordt, als ze hem mee willen nemen doen ze het toch wel


Dit riekt naar plagiaat :+
 
ik wil de beste slot voor m'n motor voor een betaalbaar prijsje...welke raden jullie me aan?Ik heb gehoord dat de cyclelock 6 armig slot 1 van de beste zijn?

Dat slot heb ik en ben er erg tevreden over (weeg alleen wel wat). Zet m'n motor er altijd mee aan een lantaarnpaal oid.
 
neej maar ik denk niet dat ze voor een cb 500 de tijd gaan nemen om 4 sloten door te zagen en 1 deur openbreken... maar 1 wil er nog 1 hele goede slot bijhebben zodat ik hem met een gerust hart kan laten staan... want ik heb toch geen diefstalverzekering dus tjah...
 
Heb een cyclelok met 5 of 6 armpjes. Voor zover ik weet wel ART 4 goedgekeurd.
Gebruik 'm alweer bijna 7 jaar :)
Denk alleen niet dat zoiets makkelijk onder je zadel past, maar voor thuis stallen is elk extra slot altijd weer mooi mee genomen voor de minuut die ze extra bezig zijn.
 
neej maar ik denk niet dat ze voor een cb 500 de tijd gaan nemen om 4 sloten door te zagen en 1 deur openbreken... maar 1 wil er nog 1 hele goede slot bijhebben zodat ik hem met een gerust hart kan laten staan... want ik heb toch geen diefstalverzekering dus tjah...

het is dat ik geen dief ben, anders was ik vanacht nog gekomen, 4 sloten open gemaakt en je motor mee te nemen

gewoon om je te plagen :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan