cylinder en toeren probleem

cale

Die hard MF'er
7 aug 2003
464
0
Groningen
afgelopen zaterdag een vf750f intercepter gekocht met een paar hopelijk niet al te grote problemen

* als ik uit stilstand weg rij dan heb ik onder de 3.000tpm maar drie cylinders (althans dat denk ik), hij houd dan in en boven de 3.000tpm heb ik geen probleem

* gas blijft hangen als ik hem dicht draai op het aantal toeren waar ik dan zit en zakt dan erug langzaam ongeveer 10sec

* boven de 8500tpm houd hij ermee op, nou heb ik eens opgevangen dat geimpoteerde motoren soms geknepen zijn, kan dit een begrenzing zijn?
fiets is in 91 vanuit japan geimporteerd

* wie o wie kan mij helpen aan een carterdeksel rechts (ivm lekkend olievulgat)
full


alle hulp is welkom

patrick
 
afgelopen zaterdag een vf750f intercepter gekocht met een paar hopelijk niet al te grote problemen
* als ik uit stilstand weg rij dan heb ik onder de 3.000tpm maar drie cylinders (althans dat denk ik), hij houd dan in en boven de 3.000tpm heb ik geen probleem
Klinkt als een verstopte stationaire sproeier of zo. Carbs schoonmaken kan nooit kwaad!
* gas blijft hangen als ik hem dicht draai op het aantal toeren waar ik dan zit en zakt dan erug langzaam ongeveer 10sec
Je moet je carbs toch al nakijken, misschien los je dit dan ook direct op. :)
* boven de 8500tpm houd hij ermee op, nou heb ik eens opgevangen dat geimpoteerde motoren soms geknepen zijn, kan dit een begrenzing zijn?
fiets is in 91 vanuit japan geimporteerd
Lijkt me sterk dat ie begrensd is. Ik verdenk eerder... je carburatie! :)
* wie o wie kan mij helpen aan een carterdeksel rechts (ivm lekkend olievulgat)
www.fcattier.nl, www.bormotoren.nl
Edit: Oh stom, je zit hier helemaal niet in de buurt, ahem. Probeer dan siccama sales in Roodeschool eens.
alle hulp is welkom
Graag gedaan! ;)
 
Op maandag 13 oktober 2003 12:31 schreef Tarwetijger het volgende:Klinkt als een verstopte stationaire sproeier of zo. Carbs schoonmaken kan nooit kwaad!Je moet je carbs toch al nakijken, misschien los je dit dan ook direct op. :)Lijkt me sterk dat ie begrensd is. Ik verdenk eerder... je carburatie! :)www.fcattier.nl, www.bormotoren.nl
Edit: Oh stom, je zit hier helemaal niet in de buurt, ahem. Probeer dan siccama sales in Roodeschool eens.Graag gedaan! ;)

volgens mij ligt het aan de carberateurs :+

ja ze moeten er idd af dan, ga er volgende week maar eens mee aan de slag, het wod de eerste X maar heb een werkplaatshandboek erbij dus moet dat wel gaan lukken(hoop ik) :)

iig alvast bedankt
 
Als het aan de carburatie zou liggen, dan moet wel hoog in toeren kunnen komen met minder gas geven (in een lage versnelling). Gaat ie bv sneller als je minder gas geeft?
Dan is je mengsel té arm.
Heb je CV of gasschuifcarburateurs?
 
Als het aan de carburatie zou liggen, dan moet wel hoog in toeren kunnen komen met minder gas geven (in een lage versnelling). Gaat ie bv sneller als je minder gas geeft?
Dan is je mengsel té arm.
Heb je CV of gasschuifcarburateurs?

kwee niet ben nog een leek met de motor, ik ga nog ff lezen in het werkplaatshandboek kan je dan wel antwoord geven 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan