Dé LimboCl@n - Deel 47 -Vissen achter het (i)net......

Status
Niet open voor verdere reacties.

Die kans zit er natuurlijk in... maar dan gaan onze wegen zich toch echt scheiden.... :Y
Maar ik hoop hem tegen die tijd een gedegen opvoeding gegeven te hebben waarin in hij zelf inziet dat moslim zijn ook niet je van het is.... :') :')
 
meisjesgezin??? was er geen man ??
en onder jari liggen :? kan er nu weinig plezier aan beleven
Mijn ouders zijn gescheiden toen ik jong was... en ik heb nooit geen kontakt meer met mijn vader gehad...

Volgens mij zou ik altijd plezier aan Jari beleven.... O-)
 
Laatst bewerkt:
Die kans zit er natuurlijk in... maar dan gaan onze wegen zich toch echt scheiden.... :Y
Maar ik hoop hem tegen die tijd een gedegen opvoeding gegeven te hebben waarin in hij zelf inziet dat moslim zijn ook niet je van het is.... :') :')
riekt naar indoctrinatie...


Om ook maar even binnen te komen vallen in het topic en zonder de verdere discussie te hebben gevolgd :+
 
was het gegiechel vanwege die meisjes dan? of hadden ze playboy tv ontdekt?
De prins krijgt altijd een rood hoofd als de meiden hier staan te giechelen... :') :')

Playboy tv.... :?
Ik ga maar eens snel checken welke zenders hij allemaal heeft... :o
 
Mijn ouders zijn gescheiden toen ik jong was... en ik heb nooit geen kontakt meer met mijn vader gehad...

Volgens mij zou ik altijd plezier aan Jari beleven.... O-)
oh op die manier tja ik dacht benader het maar voorzichtig.
maar je weet toch wie jari is ik bedoel dat is een jaar of 15 geleden. Dus je kijkt al langer voetbal dan dat je prins hebt
 
oh op die manier tja ik dacht benader het maar voorzichtig.
maar je weet toch wie jari is ik bedoel dat is een jaar of 15 geleden. Dus je kijkt al langer voetbal dan dat je prins hebt
Tuurlijk... wie kent Jari niet.... O-)
 
nee maar tegen die tijd is het verplicht in nl :(


hahahahahahaha mefke!! en dan moeten we zeker blanken tax betalen??

ik las trouwens gister dat ze de provincies samen willen voegen, of indelen in een stuk of 6 super-provincies..
 
Ik moet er nu nog niet aan denken.... :o
En ook niet als ie 12 is.... :N

LOL wat maakt dat uit ??

is toch goed als hij er zo vroeg mogelijk vanaf weet.. als hij 14/15 is en nog moet beginnen hebben zijn vriendjes/vriendinnetjes al allemaal soa's :r
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan