Daar is ie dan... mijn Ducati 1098S..

Status
Niet open voor verdere reacties.
ehm.. dat trillen van de kopkuip hadden mij mille's ook hoor (hoot nu eenmaal bij een twin...)

lichten staan goed(waren gewoon niet goed afgeregeld standaard)
en dat geluid was gewoon ik die te voorzichtig was met 't koppelen |(
dat starten gaat zelfs veel beter dan met de mille :r
is gewoon een rare manier, net of ie ff moet aanlopen voor hij start })
niks aan het handje dus

niks mis mee hoor met dat ding... :W

op de termi's ben ik nog aan't wachten... er ontbrak een stuk collector in de kit doos en dat was niet voorradig of zo...

Allereerst:
Super fiets, irl nog mooier dan op de foto's.

maaaaarrr:
Weet je het zeker van de termi's?
Als rijmaatje van Zoeperman heb ik veel zwart carbon gezien (DB killer erin en ze verbanden) en een gescheurde buis onder het blok (hij gaat nu over op Akra).
Of heeft Termi het opgelost?

Aniewee: Je zult (of hebt al) een smile krijgen elke keer dat je de bocht uit dondert.

[me="Shuriken"]moest in de Eifel zelfs terugschakelen op de 14 om bij te blijven[/me]
 
ja hoor...

zit evenzeer garantie op dus... maakt 't mij niet uit als ik ooit een probleempje zou hebben

als er een fout in zit komt dat toch snel boven(zie zoep's probs)
ligt er volges ook wel fel aan dat je een 70mm buis reduceert naar een nauwe buis(db killer)
kan niet goed zijn met die pulsen van zo'n dikke twin

dealer weet nog niet wanneer ik ze ga hebben :(
hij klinkt origineel ook heel mooi maar kwil ze toch wel snel gaan hebben ;)

en die db killers doe ik 'r echt niet in hoor :W
waarom koop je dan een open systeem |(

doe toch geen circuit en DL....
 
Laatst bewerkt:
ja hoor...

zit evenzeer garantie op dus... maakt 't mij niet uit als ik ooit een probleempje zou hebben

als er een fout in zit komt dat toch snel boven(zie zoep's probs)
ligt er volges ook wel fel aan dat je een 70mm buis reduceert naar een nauwe buis(db killer)
kan niet goed zijn met die pulsen van zo'n dikke twin

dealer weet nog niet wanneer ik ze ga hebben :(
hij klinkt origineel ook heel mooi maar kwil ze toch wel snel gaan hebben ;)

en die db killers doe ik 'r echt niet in hoor :W
waarom koop je dan een open systeem |(

doe toch geen circuit en DL....


Hij MOET natuurlijk een keer op de Ring rijden, daar is tie geboren.
O ja geldt ook voor the Cathedral of Speed (Assen).

Aniewee die Termi's klonken waaaaanzinnig.
En maakten een leuke combi met 1400 cc en Akra's
 
en dan door zo'n viper oid overhoop gereje worden :W

nee dank je, is ie me net ietsje te duur voor om op circuit plat te rije

btw daar moet je toch aan de geluidsnormen voorzien? |(
snap at geleute nog altijd niet, je mag geen sportdemper op circuit gebruiken, maar ook niet op de openbare weg... |(
 
nog wat pics van vrijdag btw.. let op 't feit dat mijn plaat er toen al vanaf was |(

dsc09586ad1.jpg


dsc09585qj2.jpg


dsc09584kv1.jpg




wat is ie toch mooi he ( onder de winterstop ga ik 'r volop aan prullen)
nu nog ff wat anders doen met mijn zuurverdiende euro's (vakantie onder andere )
 
Ik ben echt niet snel fan van Ducati's geloof me, niet naar mijn smaak. MAAR als er een is die ik zou kiezen zou het deze wel zijn, want ik vind dit een van de weinige die ik daarentegen ook echt "mooi" vind! *D

Have fun ermee! Die rode kleur lijkt op de een of andere manier bij dit model meer te spreken dan bij anderen...hoe dan ook de kleur straalt er vanaf!
 
ben ook niet gek van alle duc's hoor

999 serie, monsters en de multistrada heb ik weinig mee.. vind de afwerking en oog voor detailwerk wel :} maar daar blijft 't dan ook bij voor die modellenreeksen.

de 1098 zag ik't eerst op die spy pics die ik toen nog poste hier op mf en ik kreeg 'r al direct zin in :9~

ik vind de rode mooier btw dan de tricolore(al is die op zijn eigen wel heel mooi gelukt), ben van mening dat een duc rood moet zijn met mooie witte striped numberboards (zullen eendaags wel hier zijn) en een dikke termignoni uitlaat natuurlijk *O*

morgen gaat mijn vader een nieuwe nummerplaat halen, kan pas vrijdag omdat ik in dagdienst werk... :r
 
ben ook niet gek van alle duc's hoor

999 serie, monsters en de multistrada heb ik weinig mee.. vind de afwerking en oog voor detailwerk wel :} maar daar blijft 't dan ook bij voor die modellenreeksen.

de 1098 zag ik't eerst op die spy pics die ik toen nog poste hier op mf en ik kreeg 'r al direct zin in :9~

ik vind de rode mooier btw dan de tricolore(al is die op zijn eigen wel heel mooi gelukt), ben van mening dat een duc rood moet zijn met mooie witte striped numberboards (zullen eendaags wel hier zijn) en een dikke termignoni uitlaat natuurlijk *O*

morgen gaat mijn vader een nieuwe nummerplaat halen, kan pas vrijdag omdat ik in dagdienst werk... :r

Ik leef met je mee. Maar aan de andere kant...het weer is er niet echt naar om die gloednieuwe duc te rijden... ;) Of je moet van heel grondig poetsen houden... :P
 
ben ook niet gek van alle duc's hoor

999 serie, monsters en de multistrada heb ik weinig mee.. vind de afwerking en oog voor detailwerk wel :} maar daar blijft 't dan ook bij voor die modellenreeksen.

de 1098 zag ik't eerst op die spy pics die ik toen nog poste hier op mf en ik kreeg 'r al direct zin in :9~

ik vind de rode mooier btw dan de tricolore(al is die op zijn eigen wel heel mooi gelukt), ben van mening dat een duc rood moet zijn met mooie witte striped numberboards (zullen eendaags wel hier zijn) en een dikke termignoni uitlaat natuurlijk *O*

morgen gaat mijn vader een nieuwe nummerplaat halen, kan pas vrijdag omdat ik in dagdienst werk... :r

Nize bike. Ik vind de 749/999 serie ook wel iets hebben. Zou natuurlijk ook wel een 1098 willen hebben ;) .

Vind de mijne mijne ook wel mooi ;) :

img5,789_15,904.jpeg


Greetz Christopher
 
Laatst bewerkt:
Nize bike. Ik vind de 749/999 serie ook wel iets hebben. Zou natuurlijk ook wel een 1098 willen hebben ;) .

Vind de mijne mijne ook wel mooi ;) :

[afbeelding]

Greetz Christopher

delen zoals de,voorkant, tank/cockpit en de achterbrug vind ik op zich wel mooi maar die zijflappen en de kont dan weer totaal niet, ieder zijn ding he :)
 
ben je al zat van dat hok? B|


voor 100 euro neem ik hem wel van je over *D




:P
 
Ik ben in het bezit van zo'n "S'
Alleen geen zwarte en die achterkant heb ik aangepast omdat ik de originele lichtpartij oerlelijk vond .
Ik heb nu een led unit van mad-doctors er onder gebouwd, is veel strakker *O*
Foto-ZCYB7LJG.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik ben in het bezit van zo'n "S'
Alleen geen zwarte en die achterkant heb ik aangepast omdat ik de originele lichtpartij oerlelijk vond .
Ik heb nu een led unit van mad-doctors er onder gebouwd, is veel strakker *O* [afbeelding]

Een 999S van na 2005 kan toch zeker mee met de 1098 vind ik. Damn lekkere bike.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan