Daar zijn we weer... - Update 14-8: Search terug

Sinds de 'big Crash' werkt MF niet meer in Safari. Dat wil zeggen; de index pagina verschijnt nog wel maar verder klikken, resulteert in een foutmelding. Zo ook Motorstek.
Dit probleem heb ik zowel op mijn desktop (G5) als op mijn Powerbook. Hebben meer Apple Mac gebruikers hier last van en is dit probleem bekend bij de Mods van MF?

Verwijder eens alle tijdelijke internetbestanden en cookies en probeer het dan eens opnieuw.
Een CTRL-f5 werkt misschien ook...
 
Verwijder eens alle tijdelijke internetbestanden en cookies en probeer het dan eens opnieuw.
Een CTRL-f5 werkt misschien ook...


Tijdelijke bestanden worden automatisch verwijderd en de overige bestanden in de PubSub map verwijder ik zelf. CTRL-f5 werkt niet op een Mac.
Maar ik zal de boel eens opnieuw instellen en nieuwe bookmarks maken.

Dank voor je reactie! :)
 
Sinds de 'big Crash' werkt MF niet meer in Safari. Dat wil zeggen; de index pagina verschijnt nog wel maar verder klikken, resulteert in een foutmelding. Zo ook Motorstek.
Dit probleem heb ik zowel op mijn desktop (G5) als op mijn Powerbook. Hebben meer Apple Mac gebruikers hier last van en is dit probleem bekend bij de Mods van MF?
Welke foutmelding krijg je dan?
 
Welke foutmelding krijg je dan?


Ik kreeg afwisselend twee pagina's te zien; een pagina vergelijkbaar met een HTLM document en de pagina met melding dat MF tijdelijk niet bereikbaar is.

Safari heb ik inmiddels opnieuw ingesteld, inclusief de bookmarks dus kan de meldingen nu niet meer laten zien. Alles werkt weer naar behoren :)
 
Sinds de 'big Crash' werkt MF niet meer in Safari. Dat wil zeggen; de index pagina verschijnt nog wel maar verder klikken, resulteert in een foutmelding. Zo ook Motorstek.
Dit probleem heb ik zowel op mijn desktop (G5) als op mijn Powerbook. Hebben meer Apple Mac gebruikers hier last van en is dit probleem bekend bij de Mods van MF?
Bij mij werkt het zonder problemen :?




De zoekfunctie werkt weer *O*
 
kan het kloppen dat "Favorieten" het nog steeds niet doen? -O-
Ik heb favorieten uit 2008 :/ enne da klopt nie :N '(
 
Terug
Bovenaan Onderaan