Das zweite Fehn Wochenende 26/27/28 augustus 2011

Zo....

De campingweide was al klaar, maar.....
De feesttent doet het, check !
De griltent doet het , check !
De BBQ doet het, check !
De ......, uh, ... koele...., waar het uh, , jonge !!! :( , Die metalen ding, waar het vloeis....., drinken in k, fris blijft...., is in orde. Tjek :Y


Tot morgen *D
Heb je je helm nou nog kunnen repareren? Daar ben ik wel benieuwd naar!
 
Zo ik ben weer thuis.... Weekend was geweldig iedereen bedankt voor de gezelligheid. Helaas op de terugweg een moesson over me heen gekregen maar dat mag de pret niet drukken.....

Iedereen tot volgend jaar :)
 
:^



Zo dat hebben we ook weer gehad, geen bal aan.

niet te veel reklame maken anders wordt het te druk

pokke end rijden

viel wel mee, 2,5 uur

veels te duur voor wat je ervoor kreeg

hoe kan EGJ het er voor doen, sjappo

Gezelschap was gewoon vreselijk

net als ik zelf

Volgende keer ga ik niet meer mee

morgen ff een agenda voor volgend jaar kopen

De aanstichter van dit alles .......

full


..... kijkt tevreden terug op een leuk weekend

net als ik..... :$
 
Laatst bewerkt:
Tsja en voor de brikkers ..........

Harley rijders poetsen hun brik niet ............

full



....... maar leggen er wel teder een zeiltje over.
 
Laatst bewerkt:
en dan nu iets waar ik me eigenlijk een beetje voor schaam .......

heb je een weekend lang van iemands gastvrijheid genoten, bij hem thuis mogen bivakkeren, door hem worden gespijsd en gelaafd, blijkt dat een eigendom van hem stiekum meegereisd is in de zijkoffer .......

Echt EGJ, ik heb het niet gezien. :$ :$ :$ :$


zal ik die grasspriet binnenkort terugsturen ?
 
Laatst bewerkt:
Wij zijn ook weer thuis, onderweg 1 flinke regenbui gehad en 1 kleintje (vlak bij huis) 8-)
Nu even met een biertje moed verzamelen om de motor af te gaan pakken :Z


1e filmpie _O-
 
Laatst bewerkt:
Nu even met een biertje moed verzamelen
Je zou toch denken dat je de afgelopen dagen wel genoeg 'moed verzameld' hebt voor een jaartje skydiven, bungeejumpen, leeuwentemmen, crocodilehunting en zo nog het nodige! B|

't Was weer een enorm geslaagd weekend, leuk om de (alle?) mensen van vorig jaar weer te zien, nieuwe erbij te krijgen en de ontwikkelingen op het terrein mee te maken. Dank aan iedereen die dit met hard werk weer mogelijk heeft gemaakt, en zet ons maar weer op de lijst voor versie 3! *O*

(en dan misschien ook maar een zonne-ritueeltje toevoegen)
 
Om 17.15 de fiets in de garage gestald.
Lange terugreis met heel veel water, omleidingen en vertragingen.
Heb een heerlijk weekend gehad, hulde aan aan EGJ en consorten.
Volgende keer een wedstrijdje pyromanen met Norbert :9
Ga de komende dagen even alle filmpjes en foto's zien.
:W :W aan allemaal.
 
De Familie Nohome is ook thuis aangekomen, na wat nat en droog rijden.
EGJ Super bedankt voor weer een prima Fehn weekende, ik hoop dat we de witte wieven tevreden gesteld hebben, en we volgend jaar weer welkom zijn.
Verder iedereen ook bedankt voor en gezellig weekend. Alleen wat minder stuiterend volgend jaar graag, het dreunt zo door op die veengrond.....
Mijn foto's volgen staan op de Fehn pagina van smoelenboek: http://www.facebook.com/pages/Fehn-Wochenende/241565125865711?sk=photos
Enne @Ootje, poetsen hoeft niet, vertroetelen wel, het is net een vrouw :+
 
Laatst bewerkt:
Ja, en dan zit je op je tweewieler, een tikje boven de maximum snelheid de strijd te leveren met vierwielers die vinden dat de maximumsnelheid ook voor motorfietsen is.

Tijdens deze ongelijke strijd, koekblikkers kunnen het toch niet winnen, heb ik af en toe de film terug gespeeld over het weekend.

Natuurlijk begint het met het begin.

Met zijn allen richting het Fehn, wat hermetisch was afgesloten met een stuk rood/wit afzetlint. Binnengaan was volgens de eigenaar levensgevaarlijk. Ik zag knuppelpaden voor mij, geflankeerd door Fehn-lijken door dwaallichtjes en Witte Wieven het Fehn ingelokt. En ook aangezien je nooit de kennis van de locals in twijfel moet trekken, heb ik mijn eerste "respect voor de Witte Wieven" ritueel ondergaan.

Gewapend met een glaasje sterk appelsap, diep buigend over het rood/wit gestreepte stuk plastic afzetlint de alom in de Fehn-streken bekende kreet roepen (ik ben em ff vergeten :$ ) Hierna kon ik veilig het Fehn betreten, veilig voor de Witte Wieven. Ook de anderen waren beschermd. :)

Echter...... drie dames waren nog onderweg richting het Fehn. Toen deze aankwamen is in het feest-gedruis voor hen het Witte Wieven ritueel compleet vergeten. :/







Echter de Witte Wieven lieten zich niet zien.
Daaruit heb ik een logische conclusie getrokken: Witte Wieven zijn hetrosexueel......
 
Ten eerste iedereen hartstikke bedankt voor alle gezelligheid namens mij en het hele verdere team.
Alle lof motiveert ons om weer een nieuwe editie in 2012 te organiseren.
En als jullie vinden dat er iets is wat tijdens dit weekend beter kan, zeg het dan ook. Dan kunnen wij er iets aan doen. *D


Heb je je helm nou nog kunnen repareren? Daar ben ik wel benieuwd naar!

Jawel, maar het wel even geduurd. Er stond tijdens de reparatie er van iemand, waarvan ik de naam niet meer weet slap tegen mij aan te ouwehoeren. ;)

zal ik die grasspriet binnenkort terugsturen ?

_O- Verzorg hem goed en neem hem het volgend jaar maar weer mee.




Nu even met een biertje moed verzamelen om de motor af te gaan pakken

Er zijn 12 kratten bier door gegaan. Hier had jij toch ook een aandeel in ? :P



Er is hier trouwens ook een helm blijven liggen. Wie ook wie :?


ooh ja, hier nog een paar gekleurde plaatjes
 
Laatst bewerkt:
Afdeling Utrecht meldt zich ook. Buitje hier en daar. Nu ff gauw de foto's van nohome kijken- straks komen onze verhalen en foto's.

wel genoooooooooooooten!!! grijnzen zitten vastgebakken op de gezichten :)
 
Woeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh was supergaaf! *O* *O* *O* *O* *O* *O*
super bedankt voor de gezelligheid :}
Yolande, echt geweldig bedankt voor de parfum! :}
Paar nieuwe gezichten gezien, was echt top! *O* *O*
 
*O* Uiteraard als draakje zich al gemeld heeft, blijkt dat wij inmiddels ook weer thuis zijn :+
Leuke foto's gezien, tof weekend gehad en absoluut voor herhaling vatbaar *O*
 
`t was weer helemaal toppie. :Y :Y

EGJ , hoe krijg je het toch weer voor elkaar? :}

En natuurlijk alle aanwezigen bedankt voor weer een onvergetelijk wochende.
 
Terug
Bovenaan Onderaan