Database problemen

arcadis

MF veteraan
2 mrt 2003
5.111
1
Utrecht
We hebben een 'minor' problem gehad met de database. Of liever gezegd een miniatuur Tsjernobyl.

Ik zal iedereen de technische details besparen, maar het komt erop neer dat we een dag posts kwijt zijn! ;(

Ook de database problemen zijn nog niet verdwenen waarschijnlijk. Er zal niet meer zo'n crash voorkomen, maar de database server kan zo af en toe nog uitvallen.

Een verzoek aan iedereen om dit topic in de gaten te houden voor updates hierover.
 
Wat? Een dag posts kwijt??

Damn, heb ik daarstraks een post van ca. 20 min voor niets gedaan B|


:(


(jullie fout waarschijnlijk niet, maar is toch klote)
 
:( DAS WEER MOOI EEN DAG WERK NAAR DE KLOTE !!!!!! ;) :+

Ben blij dat het weer in de lucht is :} ... begon me al te vervelen :Z
 
Laatst bewerkt:
Sommige mensen gaan dit niet erg vinden hoor, die kunnen gewoon nog een keer vertellen dat ze een nieuwe bike hebben gekocht... :)

Marsfellow, kan em dan ook gelijk in het goede forum plaatsen... :P
Dan hoeft Viccie dat niet in twee keer te doen... })
Stiekem toch geen All Road Viccie ;)







Shit, ik bedenk me nu dat dit wel ten koste gaat van mijn zorgvuldig opgebouwde postgemiddelde per dag... :(
 
We hebben een 'minor' problem gehad met de database. Of liever gezegd een miniatuur Tsjernobyl.

Ik zal iedereen de technische details besparen, maar het komt erop neer dat we een dag posts kwijt zijn! ;(

Ook de database problemen zijn nog niet verdwenen waarschijnlijk. Er zal niet meer zo'n crash voorkomen, maar de database server kan zo af en toe nog uitvallen.

Een verzoek aan iedereen om dit topic in de gaten te houden voor updates hierover.

Maar goed dat arcadis zijn backup tapes niet in zijn tanktas stopt 8-)
 
Een dag??
Zo'n db als mf dump je toch zeker op zijn minst ieder uur :? :X
Gewoon scrippie in de cron..
 
Een dag??
Zo'n db als mf dump je toch zeker op zijn minst ieder uur :? :X
Gewoon scrippie in de cron..

is het niet beter bij zo'n aktief forum om elke uur een (incrementele) backup te maken ipv een dag :? ??

Ehm...elke nacht bedoel je.

Elk uur een backup zal resulteren in een MF wat niet vooruit te branden is, en die rond de 2 dagen platligt omdat de database corrupt is...

Of we moeten een berg euro's uit de zak zien te schudden...technisch kan alles natuurlijk, maar daar betaal je dan wel de hoofdprijs voor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan