Databasecrash en de backup....[update]

Daar hebben we een paar jaar voor gespaard. Dat materiaal is er inmiddels. Maar zoals je wellicht weet, zijn we nog druk bezig met de migratie. En een vrijwilligerssite als MF kan niet zomaar ff een blik systeembeheerders opentrekken om dat 'ff' te regelen.
Yup, als mede-part-time-webmaster (niet MF) ken ik dat .. het moet allemaal ernaast, erbij dus 's avonds of weekenden dus het schiet er al gauw bij in (of degradeert tot de meerjarenplanning) ..
Verder mag je toch verwachten dat een professioneel datacentre, zoals dat van Redbus, zijn stroomvoorziening voor elkaar heeft. Als dat hapert, kunnen wij daar weinig aan doen, natuurlijk.
Niet verhaalbaar denk ik ..
Hij kijkt liever naar een banner, die ongetwijfeld wat centjes binnenbrengen.
Banner? <zet adblock uit> oh, die dingen ... die AdSense bovenin is allerminst irritant; af en toe daarop klikken door gebruikers (of dat aanprijzen) kan helpen (iets met alle kleine beetjes) ..
Heb jij al gedoneerd? :?
Blijkbaar niet ..
 
...
Verder mag je toch verwachten dat een professioneel datacentre, zoals dat van Redbus, zijn stroomvoorziening voor elkaar heeft. Als dat hapert, kunnen wij daar weinig aan doen, natuurlijk.

Dat is wel een serieuze zaak ja.
Maar jullie zijn goed bezig :) :} .

Maar als ik het goed begrijp heeft dat datacentrum jullie dus niet direct ingelicht na die spanningsdip?
 
Ik wil garne Telecity Redbus bedanken voor de perfecte timing van deze storing. Was gister toch niet in staat om aan te loggen en heb zodoende niks gemist.

Ik zal mijn volgende etentje wel doorgeven zodat jullie dan weer de boel plat kunnen leggen.

Greetz
 
En het "waar is NL mee bezig"-topic ook. We waren net zo leuk Amerika en NL aan het bashen :X
 
Ik kan niet meer inloggen met mijn nickname MarK© ;( Heb voor de gelegenheid maar even een andere aangemaakt, maar zou graag bovenstaande weer gebruiken...
 
jij was toch gebanned gister? :o



})


full


:P
 
Terug
Bovenaan Onderaan